- Waardering
- 10.871
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Thanks man! Jij nog succes met bulken gaat goed

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks man! Jij nog succes met bulken gaat goed

Heerlijk! Jij ook geniet ervanIk nog 1 week werken en dan 3 weken platte rust en niet te veel doen
Geniet van je vakantie![]()

heerlijke vakantie gehad. Echt alles gevreten wat los en vast zat (ga maar uit van +6000 kcals per dag) resultaat is dat ik volledig bloated was, maar dat was het waard
eerste 3-4 dagen ging m'n shape er alleen maar op vooruit (voller, harder en groter) maar dit houdt natuurlijk niet voor eeuwig... Op gegeven moment nemen de shreds af. Ook nu ik weer thuis ben en ik eens op de weegschaal ben gaan staan, toch even verschrokken met een gewichtstoename van 8 kilo
. Fatgain valt eigenlijk wel mee het is hoofdzakelijk vocht en maaginhoud. Waaraan merk ik dit? Nou wanneer ik de sokken uittrok toch wel aardig verschrokken hoe mijn poten erbij stonden, zo een diepe afdrukken had ik in m'n enkels staan.Thanks bro! Jij ook weer bijna terug op 100kg zo te zien

(vanmorgen ~101.5 +-) maar dat zal ook wat maaginhoud etc wezenThanks bro! Jij ook weer bijna terug op 100kg zo te zien![]()

Gaat hard!(vanmorgen ~101.5 +-) maar dat zal ook wat maaginhoud etc wezen![]()
kan ook niet wachten om te bulken en die 100kg+ 'Schoon' aan te tikken
die op insta ben jij toch trouwens? dacht namelijk die foto van je abs te herkennen.Gaat hard!kan ook niet wachten om te bulken en die 100kg+ 'Schoon' aan te tikken
![]()
Ja enorm veel
geweldig, mensen die wijzen, nakijken ( en dan natuurlijk omdraaien om te kijken of ze nog kijken haha) of van die groepjes haters die je aankijken als aapjes. Ook in de gym van het hotel veel complimentjes gekregen of ik meedeed aan competities etc, leuk om te horen! Vakantie heeft me wel even wakker geschudt van hoe plat ik eigenlijk wel niet stond, denk als binnen die mini cut weer een soortgelijke shape aantik ik een leuke bulk tegemoet ga! Ohja nog wat opvallends wat te misschien grappig is te melden! Libido was tijdens de vakantie achterlijk. Ik liep vaker rond met een paal dan zonder! Echt insane libido. Vriendin toch wel aardig doorgelaten

Klopt!die op insta ben jij toch trouwens? dacht namelijk die foto van je abs te herkennen.

Zeker zijn er foto's gemaaktWelcome bro!
Hij is er weer, die shape heb je zo weer terug man. Vakantie moet je gewoon van genieten.
Toch beter 1 week cruise dan helemaal geen cruise
Blast ziet er lekker uit! Benieuwd wat die test deca en oxy met je shape doet. Wordt keihard afstraffen als je ff cheat. Maar jij weet heel goed wat je doet.
Wel jammer dat je niet ff een foto van je shape had gemaakt. Was echt erg benieuwd!
!, even kijken zal er nog wel ene opzetten en anders DM je maar voor insta daar staan wat meer foto's op maar hier lezen teveel mensen mee die me herkennen en me in aardige problemen kunnen brengen met m'n baan ed.

Ja, geef ik je gelijk in! Beter geweest om nu even die cruise te pakken. De shape waar ik nu in sta zou me alleen maar demotiver (als ik dit nog 5 weken moet gaan uitzitten).. En ik zit nu z'n drive dat ik 100% zeker ben van epic gains.Welkom terug bro.
Ik zou cruisen maar jij voelt wat je voelt en doet uiteindelijk wat je wil
Die bulk gaat hard inkicken denk ik, ook alles van mts of niet? Mijn blast in september is allemaal van hun.
Zou die arimidex wel op 1 mg ed zetten om te starten. Verlagen kan later altijd nog.
Geen HGH?