Fitness Seller

Strive4muscle's log

Geniet ervan kerel! Heb je zeker verdient.

Fijne holiday en niet te veel shinen ;)

Ik nog 1 week werken en dan 3 weken platte rust en niet te veel doen :D

Geniet van je vakantie ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.025
Thanks bro's!

Ik hou jullie op de hoogte :p:D:)

Geniet ervan man, lekker shinen met dat verdiende lichaam!!

• #1.028
Daar zijn we weer! Back to reality:D heerlijke vakantie gehad. Echt alles gevreten wat los en vast zat (ga maar uit van +6000 kcals per dag) resultaat is dat ik volledig bloated was, maar dat was het waard :p eerste 3-4 dagen ging m'n shape er alleen maar op vooruit (voller, harder en groter) maar dit houdt natuurlijk niet voor eeuwig... Op gegeven moment nemen de shreds af. Ook nu ik weer thuis ben en ik eens op de weegschaal ben gaan staan, toch even verschrokken met een gewichtstoename van 8 kilo :o. Fatgain valt eigenlijk wel mee het is hoofdzakelijk vocht en maaginhoud. Waaraan merk ik dit? Nou wanneer ik de sokken uittrok toch wel aardig verschrokken hoe mijn poten erbij stonden, zo een diepe afdrukken had ik in m'n enkels staan.

Wat zijn mijn toekomstige plannen?
Het plan was om een 6 weken de cruisen waar ik nu pas 1 week van heb opzitten. Maar als ik deze situatie nu zie gooi ik er het liefste een mini cutblast tegen aan van 3 weken en start ik gelijk met de bulkblast.. Langer dan 3 weken heb ik niet nodig om terug te komen op de shape van voor de vakantie, uiteraard ga ik dan ook niet meer voor het die platte extreme shredded look maar voor een schone (weggewerkte vocht) 7% bf. Ik sta nu hooguit op 9-10% bf maar met een shitttttload aan vocht.

Ik weet dat het beter is om 6 weken te cruisen voor de gezondheid en om de receptoren hun rust te gunnen. Maar ik zit zo met m'n doel in m'n hoofd en ben ook weer 110% gemotiveerd dat ik het liefste volgende week een miniblast ertegenaan gooi en dan gelijk met de bulkblast m'n voordeel uitdoe van de rebound. In een cruise te gaan cutten is gewoon hopeloos vooral met de doseringen die ik in mijn vorige blast heb gebruikt zie ik de bui al hangen als ik het op die manier ga proberen.

Hoe zou het er dan gaan uit zien?

Deze week gewoon nog een week op 300mg test e en 50mcg t3. Kcals hou ik op 3200-3500 en dan zal ik wel al een groot gedeelte vocht hebben weggewerkt. Waarom ik deze week niet al begin? Omdat ik nog een aantal uitjes heb waar ik dus niet zeer strict kan eten en ik wil echt elke dag van de mini cutblast gebruiken om m'n shape zsm terug te brengen.

Mini cut blast:

1-3 test e 300mg EW
1-3 tren a 500mg EW
1-3 bold 500mg EW
1-3 50mcg t3 ED

Bulk blast
4-14 sust 700mg + test e 150mg EW
4-14 bold 500mg EW
4-14 deca 400mg EW
4-6 test p 300mg EW
4-6 npp 300mg EW
7-10 oxy 100mg ED
4-14 Ari 0,5mg ED

Vele zullen zeggen waarom bold in de mini cut het heeft langer nodig voor het zijn werk begint te doen. De tren a zal het middel zijn wat me gaat helpen tijdens de cut. Bold heeft langer nodig voordat het z'n werk begint te doen daarom begin ik hier al tijdens te mini cut mee, zodat het eerder shined tijdens de bulk. Zoals je ziet aardig wat middelen. Wat ik tijdens mijn vorige kuren heb gemerkt is het constant switchen van kortwerkende middelen heeft mij enorm geholpen om nog meer gains te maken. Daarom dat ik test p, Npp en oxy in de bulk ga gebruiken. Kan natuurlijk nogaltijd van gedachte veranderingen met middelen/doseringen. Ari gaat er vanaf het begin van de bulk in omdat ik toch wel met veel aromatiserende middelen ga werken en ik geen zin hebt als een opgeblazen balon erbij te lopen (kan natuurlijk niet alles verhelpen maar met voeding en Ari zou ik al een aardig einde moeten komen).

Suggesties/opmerkingen en dergelijke hoor ik graag!

welkom terug :D

Nog veel 'blikken' gehad tijdens je beach walks?

• #1.035
Nog veel 'blikken' gehad tijdens je beach walks?
Ja enorm veel :p geweldig, mensen die wijzen, nakijken ( en dan natuurlijk omdraaien om te kijken of ze nog kijken haha) of van die groepjes haters die je aankijken als aapjes. Ook in de gym van het hotel veel complimentjes gekregen of ik meedeed aan competities etc, leuk om te horen! Vakantie heeft me wel even wakker geschudt van hoe plat ik eigenlijk wel niet stond, denk als binnen die mini cut weer een soortgelijke shape aantik ik een leuke bulk tegemoet ga! Ohja nog wat opvallends wat te misschien grappig is te melden! Libido was tijdens de vakantie achterlijk. Ik liep vaker rond met een paal dan zonder! Echt insane libido. Vriendin toch wel aardig doorgelaten:p:o

Welcome bro!
Hij is er weer, die shape heb je zo weer terug man. Vakantie moet je gewoon van genieten.
Toch beter 1 week cruise dan helemaal geen cruise :p
Blast ziet er lekker uit! Benieuwd wat die test deca en oxy met je shape doet. Wordt keihard afstraffen als je ff cheat. Maar jij weet heel goed wat je doet.
Wel jammer dat je niet ff een foto van je shape had gemaakt. Was echt erg benieuwd!

• #1.038
Welcome bro!
Hij is er weer, die shape heb je zo weer terug man. Vakantie moet je gewoon van genieten.
Toch beter 1 week cruise dan helemaal geen cruise :p
Blast ziet er lekker uit! Benieuwd wat die test deca en oxy met je shape doet. Wordt keihard afstraffen als je ff cheat. Maar jij weet heel goed wat je doet.
Wel jammer dat je niet ff een foto van je shape had gemaakt. Was echt erg benieuwd!
Zeker zijn er foto's gemaakt:p!, even kijken zal er nog wel ene opzetten en anders DM je maar voor insta daar staan wat meer foto's op maar hier lezen teveel mensen mee die me herkennen en me in aardige problemen kunnen brengen met m'n baan ed.

Voor het eerst in mijn leven dat de weegschaal z'n hoog gewicht heeft aangetikt! Relatief lean bf maar echt absurd veel vocht dat ik het zelfs in m'n kuiten voelde en de afdruk in m'n enkels was even om te schrikken. Denk zelf met de uitjes die ik deze week op de planning heb een 3kg te kunnen kwijtspelen als ik me de rest van de dagen rond de 3200-3500 houdt en uiteraard getraind wordt + cardio. Vanaf volgende week komt de mini blast erin en geef ik nog even alles om zo droog mogelijk aan de echte knaller te beginnen :)

Zoals je zegt met high test, deca en oxy wordt cheaten afgestraft. Zal ook absoluut worden beperkt tot 1x pw en dan zelfs kijk ik of ik het binnen mijn dagelijkse calorie doel past. Zal niet zo moeilijk zijn als je 4000+ eet en cardio 3-4x pw erin blijft maar voornamelijk is het dan uitkijken met zout/natriuminname. We gaan het zien :p

Welkom terug bro.

Ik zou cruisen maar jij voelt wat je voelt en doet uiteindelijk wat je wil ;)

Die bulk gaat hard inkicken denk ik, ook alles van mts of niet? Mijn blast in september is allemaal van hun.

Zou die arimidex wel op 1 mg ed zetten om te starten. Verlagen kan later altijd nog.

Geen HGH?

• #1.040
Welkom terug bro.

Ik zou cruisen maar jij voelt wat je voelt en doet uiteindelijk wat je wil ;)

Die bulk gaat hard inkicken denk ik, ook alles van mts of niet? Mijn blast in september is allemaal van hun.

Zou die arimidex wel op 1 mg ed zetten om te starten. Verlagen kan later altijd nog.

Geen HGH?
Ja, geef ik je gelijk in! Beter geweest om nu even die cruise te pakken. De shape waar ik nu in sta zou me alleen maar demotiver (als ik dit nog 5 weken moet gaan uitzitten).. En ik zit nu z'n drive dat ik 100% zeker ben van epic gains.

Nou komt het... De gear is eigenbrew van een maatje. Met tren a heb ik zo door of ik met goeie te maken heb. Als dit niet het geval is bestel ik vooralsnog alles bij mts. Moet wel zeggen dat ik de vorige keer ook goed op zijn tren e van hem ben gegaan. Ga in iedergeval geen risico lopen.

Zal je advies mbt de Ari opvolgen. Maybe dat het idd aan de weinige kant is.

Wat betreft de HGH, maybe wat voor in de toekomst maar ben nog maar net 22 jaar oud... dus kwa inkomstenplaatje en voor het gevoel dat ik er nog VEEL meer uit kan halen met alleen aas zit ik nu nog.

Thanks voor je input ikke!

Terug
Naar boven