XXL Nutrition

Strive4muscle's log

Laat die epic gains dan maar komen:D

Homebrew is het beste als ze weten waar ze mee bezig zijn!

Ik heb zelf nog 4 weken vakantie en zal ergens midden september ook terug beginnen met blasten en epic gains te maken, allez dat is het plan toch als men bloedtest oké is.

Geef je insta naam eens door als je wil via pm, dan voeg ik je toe.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.042
Laat die epic gains dan maar komen:D

Homebrew is het beste als ze weten waar ze mee bezig zijn!

Ik heb zelf nog 4 weken vakantie en zal ergens midden september ook terug beginnen met blasten en epic gains te maken, allez dat is het plan toch als men bloedtest oké is.

Geef je insta naam eens door als je wil via pm, dan voeg ik je toe.
Haha gaat goedkomen, aan je stats te zien sta je nu al in zieke shape :p maar snap precies je stap om toch net even de 90+ aan te tikken en dan nog even alles harder te zetten. Denk dat ik in het niets val als ik naast je sta :p

Hoop inderdaad dat die homebrew goed aanslaat. Bespaard me heel wat kosten.

Check je pm!

Zeker zijn er foto's gemaakt:p!, even kijken zal er nog wel ene opzetten en anders DM je maar voor insta daar staan wat meer foto's op maar hier lezen teveel mensen mee die me herkennen en me in aardige problemen kunnen brengen met m'n baan ed.

Voor het eerst in mijn leven dat de weegschaal z'n hoog gewicht heeft aangetikt! Relatief lean bf maar echt absurd veel vocht dat ik het zelfs in m'n kuiten voelde en de afdruk in m'n enkels was even om te schrikken. Denk zelf met de uitjes die ik deze week op de planning heb een 3kg te kunnen kwijtspelen als ik me de rest van de dagen rond de 3200-3500 houdt en uiteraard getraind wordt + cardio. Vanaf volgende week komt de mini blast erin en geef ik nog even alles om zo droog mogelijk aan de echte knaller te beginnen :)

Zoals je zegt met high test, deca en oxy wordt cheaten afgestraft. Zal ook absoluut worden beperkt tot 1x pw en dan zelfs kijk ik of ik het binnen mijn dagelijkse calorie doel past. Zal niet zo moeilijk zijn als je 4000+ eet en cardio 3-4x pw erin blijft maar voornamelijk is het dan uitkijken met zout/natriuminname. We gaan het zien :p

Ik moet ook maar eens een insta gaan aanmaken. Pm je wel ff dan haha ;)
Ach beetje vocht moet je ook voor lief nemen in een bulk toch. Ik maak op nattere aas de meeste gains wanneer ik bulk. Hoort er nou eenmaal bij dan. Elke dag weer boven de 4k eten, hemels ! Ik wil ook weer bulken :o

Haha gaat goedkomen, aan je stats te zien sta je nu al in zieke shape :p maar snap precies je stap om toch net even de 90+ aan te tikken en dan nog even alles harder te zetten. Denk dat ik in het niets val als ik naast je sta :p

Hoop inderdaad dat die homebrew goed aanslaat. Bespaard me heel wat kosten.

Check je pm!

Momenteel sta ik wel oké ja maar het duiveltje in mij zegt dat ik die 90+ wel kan halen mits wat andere doseringen dan normaal en dan gaan we dat is even proberen uiteraard. Nu dus even cruisen op zo weinig mogelijk test. Dus pas injecteren als ik merk dat het nodig is. Is het niet nodig dan zal ik dus effe helemaal off zijn geweest :D

En in real life ben ik gewoon even breed dan dat ik groot ben want groot ben ik niet hahaha. Maar de blikken die ik overal krijg als ik ergens binnenwandel of op een terras aankom zeggen dat het wel oké zit nu.

• #1.045
Momenteel sta ik wel oké ja maar het duiveltje in mij zegt dat ik die 90+ wel kan halen mits wat andere doseringen dan normaal en dan gaan we dat is even proberen uiteraard. Nu dus even cruisen op zo weinig mogelijk test. Dus pas injecteren als ik merk dat het nodig is. Is het niet nodig dan zal ik dus effe helemaal off zijn geweest :D

En in real life ben ik gewoon even breed dan dat ik groot ben want groot ben ik niet hahaha. Maar de blikken die ik overal krijg als ik ergens binnenwandel of op een terras aankom zeggen dat het wel oké zit nu.
Beste manier als je er over gaat nadenken! Zo krijgen de receptoren ook even hun rust en knal je er dan weer met een hoge dosering test tegen aan is het gelijk feest :D

Maatje van me heeft ongeveer soortgelijke stats als jou met dezelfde lengte. In een T-shirt valt het misschien niet gelijk op maar zodra de gast een tanktopje aan heeft, gelijk alle ogen op hem gericht :p coach trouwens ook dacht dat hij ergens op 1,70m zat met een bf onder de 10% op een 95 kilo ziet er gewoon abnormaal uit. Moet telkens lachen als ik hem in normale kleren tegen kom :p Maargoed stats bij de een kunnen heel anders zijn als stats bij een ander! Spiegel is en blijft de belangrijkste maatstaaf.

heb zelf ook 2 vials mast-e hb die ik tijdens me cruise ga testen :-) ben er ook erg benieuwd naar

Ik moet ook maar eens een insta gaan aanmaken. Pm je wel ff dan haha ;)
Ach beetje vocht moet je ook voor lief nemen in een bulk toch. Ik maak op nattere aas de meeste gains wanneer ik bulk. Hoort er nou eenmaal bij dan. Elke dag weer boven de 4k eten, hemels ! Ik wil ook weer bulken :o
maak jij eens insta aan bolle hamburger

• #1.049
Update:

Inmiddels al 4kg weggewerkt de afgelopen 2 dagen. Zoals ik al zei was de extreme gewichtstoename voornamelijk maaginhoud en vocht. Hou de kcals nog 2 dagen op 3200 en vanaf daar ga ik kijken.

Toch besloten om 6 weken te gaan cruisen. Merk dat ik met de voorgaande blast toch wel m'n lichaam op de fl**ker heb gegeven. Begon de laatste weken ook te lacteren en absurd te zweten tijdens slapen door de tren ofc, en dat neemt nu pas langzaam af dus om nu weer gelijk tren a ertegen aan te gooien.. Stats zijn bijna terug zoals ze waren, maar het ziet natuurlijk minder gruwelijk uit omdat de look van de mast en tren er langzaam uit zijn het gaan. Al met al ben ik nog zeer tevreden hoe ik erbij sta. Wat ik ga proberen de komende weken is om een 2-3 kilo boven mijn all time lowest (van de blast) te gaan hangen en dan mijn onderhoud ga opzoeken. Denk dat ik dit wel eind volgende week heb bereikt. Dan is het gewoon een kwestie van keihard blijven trainen en eten om de gains en bf vast te houden.

Komende blast is ook weer iets veranderd ziet er nu zo uit:

1-12 sust 700mg EW
1-12 deca 400mg EW
1-14/16 bold 500mg EW
1-14/16 test p 200mg EW
1-6 oxy 100mg ED of dianabol 50mg ED
13-16 ?
1-16 Ari 1mg ED

Waarom nu opeens de twijfel tussen Dianabol en oxy. Kan namelijk aan blue hearth Diana komen. Heb een maat van me hier gruwelijk hard op zien gaan dus vandaar even de twijfel. Staat ook een vraagteken, bij 13-16 dit omdat ik misschien nog een compound ga toevoegen om alles net wat strakker te zetten dat nodig zou zijn! Blastvoorstel kan nogaltijd veranderen. Maar voor nu is het even de tijd uitzitten. Gezondheid staat op nr1 ;)

Lekkere methyltren op t eind, rawrrrrr

Cruise gaat je goed doen, je gaat je over 2-3weken echt helemaal lekker voelen.

Dbol heeft mijn voorkeur als je de echte te pakken kan krijgen.

• #1.053
Cruise gaat je goed doen, je gaat je over 2-3weken echt helemaal lekker voelen.

Dbol heeft mijn voorkeur als je de echte te pakken kan krijgen.
Ja denk dat ik er ook voor gaan hoor alleen maar goeie verhalen over de blue hearth Diana gehoord en ook van zien geeft het goeie gains niet te vergelijken met UG!

Ja precies ben toch nog eens wat dieper gaan denken en tot de conclusie gekomen dan het geen sprint is.. Zal je lichaam toch moeten laten rusten. Maar was er op gegeven moment zo aan gewend dagelijks vooruit te gaan dat je andere belangrijke dingen gaat vergeten. Ook zullen de receptoren dit leuk gaan vinden komende blast :) en m'n shape, eigenlijk mag ik niet klagen.. Ben gewoon heel gevoelig voor vocht als ik verkeerd eet of cheat maar ik gain amper vet.

Het trainen op oxy vond ik zoo lekker. De kracht was ongekend en mentaal was ik heel relax. Niet dat opgefokte "ik ga de gym slopen gevoel " van tren. Maar meer relax van het "ff die 130 benchen" gevoel. :p
Helaas werd ik er elke keer misselijk van..

• #1.055
Het trainen op oxy vond ik zoo lekker. De kracht was ongekend en mentaal was ik heel relax. Niet dat opgefokte "ik ga de gym slopen gevoel " van tren. Maar meer relax van het "ff die 130 benchen" gevoel. :p
Helaas werd ik er elke keer misselijk van..
Ja zelfde hier, nee op oxy geen sides gehad behalve dan extreme hoeveelheden vocht wanneer je even gaat cheaten.. Maargoed dat is bij dianabol ook. Kwestie van max 1x pw cheaten en als kan dat ook zo gezond mogelijk houden.

Ja cheaten word gelijk afgestraft idd. Maar wat je zegt op dbol ook. En sowieso met een hoge dosis test en deca. Dbol blijft ook heerlijk. De pomp en kracht komt al snel en trainen gaat super. Als ik de kans had op die blauwe hartjes wist ik het ook wel. :)

• #1.057
Ja cheaten word gelijk afgestraft idd. Maar wat je zegt op dbol ook. En sowieso met een hoge dosis test en deca. Dbol blijft ook heerlijk. De pomp en kracht komt al snel en trainen gaat super. Als ik de kans had op die blauwe hartjes wist ik het ook wel. :)
Dianabol heeft het beste preworkout effect van alle orals die ik tot nu toe heb genomen, als je droog staat op het goedje geeft het ook een hele Freaky look met zich mee. Ben erg benieuwd op die blauwe hartjes :p zak wel een leuke start worden van de blast. Sws dat ik ga opblazen met deze cycle :p

Ik neem alle orals pre wo. Alles gewoon in een keer en niks verdelen ofzo. Haha jaa opblazen ga je zeker wel! Vooral met jouw bf en die kleine cut vooraf.

• #1.059
Ik neem alle orals pre wo. Alles gewoon in een keer en niks verdelen ofzo. Haha jaa opblazen ga je zeker wel! Vooral met jouw bf en die kleine cut vooraf.
Kleine cutblast gaat niet meer gebeuren, toch voor gekozen nu even 6 weekjes de cruise uit te zitten. Vakantie heeft voor behoorlijke gewichtstoename gezorgd waar ik nu al meer dan de helft van heb weggewerkt. Vanaf volgende week heb ik weer het normale werkritme en ga ik ervoor zorgen een 2-3 kilo van m'n all time lowest terecht te komen en dat vast te houden (dan wordt het even zoeken naar onderhoudsniveau). Nu ik wat zwaarder ben is het trainen en de gemoedstoestand stukken beter dus onder de 7% ga ik niet meer. Gewoon zorgen dat ik net voor de blast zo droog mogelijk sta om gelijk even een rebound te creëeren.

Denk dat je lichaam je vast dankbaar is als je lekker een cruise ingaat. Goed idee man.
Pak zelf straks ook een lange cruise.

Terug
Naar boven