Fitness Seller

Strive4muscle's log

Leuk om dit soort logjes te lezen. Hoe lang ben je van plan om door te gaan met kuren @Strive4muscle ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.062
Leuk om dit soort logjes te lezen. Hoe lang ben je van plan om door te gaan met kuren @Strive4muscle ?
Bedoeling is dat komende blast ongeveer tot en met december doortrek (zie kuurvoorstel 16 weken) om zoveel mogelijk vvm erop te plakken. Vervolgens zal er worden gecruised en gekeken worden om een wedstrijd in het voorjaar mee te pakken. Zal dan natuurlijk nog een blast vooraf aan de wedstrijd komen en daarna lange tijd off. (Dan is het iets langer dan een jaar on). Vriend van me is sinds 2 weken gestopt met kuren na 1,2 jaar on te zijn dus ben benieuwd hoe het hem verloopt. Beide hebben we altijd netjes HCG laten meelopen en minimaal 6 weken gecruised tussen blast (soms zelfs langer).

ik zie de foto's wel voor bij komen op insta :-)

Waarom kies je er voor om helemaal off te gaan als je toch meer bb wedstrijden wilt gaan doen?

Bedoeling is dat komende blast ongeveer tot en met december doortrek (zie kuurvoorstel 16 weken) om zoveel mogelijk vvm erop te plakken. Vervolgens zal er worden gecruised en gekeken worden om een wedstrijd in het voorjaar mee te pakken. Zal dan natuurlijk nog een blast vooraf aan de wedstrijd komen en daarna lange tijd off. (Dan is het iets langer dan een jaar on). Vriend van me is sinds 2 weken gestopt met kuren na 1,2 jaar on te zijn dus ben benieuwd hoe het hem verloopt. Beide hebben we altijd netjes HCG laten meelopen en minimaal 6 weken gecruised tussen blast (soms zelfs langer).

Aan motivatie geen gebrek als je je eerste wedstrijd zal meedoen. Ik lees de komende tijd (passief) mee, ben benieuwd!

• #1.069
Waarom kies je er voor om helemaal off te gaan als je toch meer bb wedstrijden wilt gaan doen?
We hebben het nu ook over plannen van over en half jaar. M'n bedoeling nu is om voor een tijd off te gaan. Dit om m'n lichaam gewoon rust te geven omdat het niet niks is 1 jaar op hormonen te zitten. Zal dan ook eens bloedonderzoek laten doen na een aantal maanden om te kijken wat het effect is geweest.

• #1.074
Eens wat anders dan aas, voeding! Dit zijn eigenlijk twee standaard maaltijdjes die in m'n 'dieet' zitten of ik nu cut of bulk, porties veranderen uiteraard wel. Hou me voornamelijk bezig met IIFYM, maar probeer het zo clean mogelijk te houden ivm met natrium en de micronutrients. Maar ik beperk me ook echt niet tot alleen maar saaie maaltijden en eet ook graag wel eens buiten de deur. Soms eet ik maar 4 massieve maaltijden soms 5 maar meestal heb ik er 6 en dan zijn het er voornamelijk 3 grote en 3 iets wat kleinere... Beperk me niet tot oohhh ik moet elke 2 uur eten. Uit meerdere studies blijkt dat dit ook niet nodig is, misschien is het wel beter tijdens een wedstrijdfase, maar voor nu :p onderstaande foto's lijkt misschien een beetje saai maar als je goed leert kruiden is dit heerlijk! Plus bovenste bakje is gedecoreerde kip van musclemeat opwarmen en je bent G2G is natuurlijk nog bevroren haha.

image.jpeg

hoeveel kcal eet je nu dan?

Wat versta jij onder off ikke?

Terug
Naar boven