- Waardering
- 6.769
- Lengte
- 1m74
Leuk om dit soort logjes te lezen. Hoe lang ben je van plan om door te gaan met kuren @Strive4muscle ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedoeling is dat komende blast ongeveer tot en met december doortrek (zie kuurvoorstel 16 weken) om zoveel mogelijk vvm erop te plakken. Vervolgens zal er worden gecruised en gekeken worden om een wedstrijd in het voorjaar mee te pakken. Zal dan natuurlijk nog een blast vooraf aan de wedstrijd komen en daarna lange tijd off. (Dan is het iets langer dan een jaar on). Vriend van me is sinds 2 weken gestopt met kuren na 1,2 jaar on te zijn dus ben benieuwd hoe het hem verloopt. Beide hebben we altijd netjes HCG laten meelopen en minimaal 6 weken gecruised tussen blast (soms zelfs langer).Leuk om dit soort logjes te lezen. Hoe lang ben je van plan om door te gaan met kuren @Strive4muscle ?
Bedoeling is dat komende blast ongeveer tot en met december doortrek (zie kuurvoorstel 16 weken) om zoveel mogelijk vvm erop te plakken. Vervolgens zal er worden gecruised en gekeken worden om een wedstrijd in het voorjaar mee te pakken. Zal dan natuurlijk nog een blast vooraf aan de wedstrijd komen en daarna lange tijd off. (Dan is het iets langer dan een jaar on). Vriend van me is sinds 2 weken gestopt met kuren na 1,2 jaar on te zijn dus ben benieuwd hoe het hem verloopt. Beide hebben we altijd netjes HCG laten meelopen en minimaal 6 weken gecruised tussen blast (soms zelfs langer).
Waarom kies je er voor om helemaal off te gaan als je toch meer bb wedstrijden wilt gaan doen?
Paas je insta eens in pm
Sws dat ik wat meer progress foto's plaats op insta tijdens de bulkblast

We hebben het nu ook over plannen van over en half jaar. M'n bedoeling nu is om voor een tijd off te gaan. Dit om m'n lichaam gewoon rust te geven omdat het niet niks is 1 jaar op hormonen te zitten. Zal dan ook eens bloedonderzoek laten doen na een aantal maanden om te kijken wat het effect is geweest.Waarom kies je er voor om helemaal off te gaan als je toch meer bb wedstrijden wilt gaan doen?
Heb je dm gestuurdPaas je insta eens in pm
Goede vakantie gehad dus bro nice en verdiend!
altijd leuk om te zien, sowieso het gezicht achter het account :-)Sws dat ik wat meer progress foto's plaats op insta tijdens de bulkblast![]()
Ik geef je kudo's op instagram als je hem geeft ;-)Sws dat ik wat meer progress foto's plaats op insta tijdens de bulkblast![]()
Ik zal je dmen!Ik geef je kudo's op instagram als je hem geeft ;-)

onderstaande foto's lijkt misschien een beetje saai maar als je goed leert kruiden is dit heerlijk! Plus bovenste bakje is gedecoreerde kip van musclemeat opwarmen en je bent G2G is natuurlijk nog bevroren haha.Af
Af en toe moet je off gaan hoor. Ook als je wedstrijden doet.

Off off