MuscleMeat

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.082
Bedoeling was de afgelopen dagen op 3200 te gaan maar elke dag wel kleine cheat gehad, in de zin van een ijsje, of een stuk pizza, snackje.. Je kent het wel. Zal altijd wel onder de 4000 zijn geweest. Is m'n laatste vakantie week vandaar dat ik niet ultra strict ben zoals ik normaal gewend ben. Heb wel nog m'n normale meals ofc. Gekke is dat ik nog steeds met de dag een 0,2 tot 0,5kg afval. Dan wordt het misschien eens duidelijk wat ik heb weggevreten op vakantie. Gewicht staat nu op 4kg van all time lowest af(van afgelopen blast). Vp zal nu rond de 8% zijn en zodra ik nog 2kg afval ga ik onderhoud opzoeken. Dat zal ergens rond de 3600-3800 liggen.

Hoe lang adviseren jullie te cruisen na een blast van 14-16 weken? 8 weken zou moeten volstaan lijkt me?

Jep maar wel zo laag mogelijk cruisen. 200 mg/ week Max. Liever 150mg (trt) per week.

Je kan ook helemaal off gaan met hcg, clomid enz voor een week of 6-8....

Het is niet de planning OFF te gaan. En idd 150mg /week (HCG NIET meegerekend)

Eens wat anders dan aas, voeding! Dit zijn eigenlijk twee standaard maaltijdjes die in m'n 'dieet' zitten of ik nu cut of bulk, porties veranderen uiteraard wel. Hou me voornamelijk bezig met IIFYM, maar probeer het zo clean mogelijk te houden ivm met natrium en de micronutrients. Maar ik beperk me ook echt niet tot alleen maar saaie maaltijden en eet ook graag wel eens buiten de deur. Soms eet ik maar 4 massieve maaltijden soms 5 maar meestal heb ik er 6 en dan zijn het er voornamelijk 3 grote en 3 iets wat kleinere... Beperk me niet tot oohhh ik moet elke 2 uur eten. Uit meerdere studies blijkt dat dit ook niet nodig is, misschien is het wel beter tijdens een wedstrijdfase, maar voor nu :p onderstaande foto's lijkt misschien een beetje saai maar als je goed leert kruiden is dit heerlijk! Plus bovenste bakje is gedecoreerde kip van musclemeat opwarmen en je bent G2G is natuurlijk nog bevroren haha.
ik eet saaier hoor .. ziet er goed uit ;-)

• #1.089
  • #1.090
Jep maar wel zo laag mogelijk cruisen. 200 mg/ week Max. Liever 150mg (trt) per week.

Je kan ook helemaal off gaan met hcg, clomid enz voor een week of 6-8....
Tweede doet een maat van me en die is er wel over te spreken in vergelijken met gewoon standaard blast/cruise. Nadeel is dat je libido na een aantal weken wat kan inkakken, maar een groot voordeel wat betreft hem is dat je receptoren echt even volledige rust krijgen en dan terug beter responden. Bij gewoon cruisen komt er toch niet iets wat hormonen van buitenaf naarbinnen en dat geeft niet de volledige 100% rust aan de receptoren.

Ik cruise nu trouwens op 300mg/ week omdat 1ml 300mg test e is... Dan ga ik niet extra kloten. Normaal gesproken 2 maal de weeks 500IU HCG erbij, maar dit heb ik vorige week geskipped ivm de vakantie, nu zit het er uiteraard weer bij. Moet wel zeggen beste cruise tot nu toe.. Kwa gemoedstoestand, behoud/look van de shape (we zijn wel pas 2,5 week bezig met cruisen :p). Begin ook te merken dat de tren(voornamelijk) en de andere compounds eruit zijn. Geen extreem gruwelijke look meer en tijdens trainen is alles nog oke maar ook daar net even dat extreme wat mist :p, maar dit keer interresseert het me geen zak want wat is het oh-zo-lekker dat ik weer helder kan nadenken (echt de hele 10 weken periode in een bubbel geleefd, wel dedicated as f**k en de meeste gains ever gemaakt maar je merkt hoe je persoonlijkheid veranderd en en daar kom je dan net optijd achter voordat mensen waarvan je houdt iets opvalt) ook slapen kan ik weer, val direct als een blok inslaap. Dus voor nu bevalt het herstellen me goed. Ook al kan ik niet wachten op de volgende blast :)

• #1.091
ik eet saaier hoor .. ziet er goed uit ;-)
Haha ja dit is vakantie periode dan heb ik iets wat meer tijd, alles netjes te maken. Normaal fl**ker ik alles zsm in bakjes en klaar is Kees. Vind het niet erg om te koken tegenovergestelde zelfs maar het neemt extreem veel beslag in van je tijd en als je die dan net even niet hebt is z'n site als musclemeat echt handig. Ontbijt is meestal iets van oats of pannenkoeken, fruit en eieren en voor het slapen gaan vaak weer wat met kwark noten en fruit, toch altijd wel een redelijk vast ritme.

• #1.092
Vandaag de laatste cheatdag van de vakantie, heb net toch even alles ingevuld op fitnesspall en kwam op een aardige 7000-7500 kcals uit. Niet eens het opgeblazen gevoel van vakantie dus ik wil niet eens weten wat ik daar aan kcals heb weggewerkt! Vanmorgen stond ik wel weer 4kg boven mijn all time lowest betekent dat ik 6kg in nog geen week van redelijk beroerd eten voor mijn doen kwijt ben geraakt. Vanaf maandag kom ik weer in het gewone werkritme en zal ik de komende 3 weken besteden aan terugkomen op een 7% bf, ongeveer een 2kg boven mijn all time lowest. Vanaf dan op onderhoud en knal ik de blast in midden september ertegen aan.

• #1.093
Oke we zijn er uit!

opkomende blast:

1-16 sust 700mg EW
1-16 bold 500mg EW
1-12 deca 400mg EW
1-16 test p 200mg EW
1-5 dianabol 40mg ED
1-16 ?
1-16 Arimedex 1mg ED
50mcg t3

Normaal gesproken zou ik ervoor kiezen om Diana op 50mg te zetten, maar mijn leverancier zegt me zelfs dat 30mg genoeg is voor blauwe hartjes. Om het zekere voor het onzekere te nemen ga ik dan maar in de middenweg zitten :) zou het me zo goed bevallen haal ik misschien nog wel voor een weekje bij. Vraagteken wordt nog over nagedacht tijdens de kuur maar zal wss iets worden om alles terug harder/droger te zetten. T3 laat ik ook meelopen op 50mcg voor hoelang is nog niet duidelijk maar na nog eens goed te hebben ingelezen heeft het weldegelijk hele goeie voordelen tijdens een bulk met name een daarvan is de verbeterde opname van de voeding.

Zoals bekend is het doel in de cruise om 2 kilo van m'n all time lowest af te hangen (7% bf). Ook al ongeveer uitgerekend op hoeveel kcals ik moet beginnen met bulken. Zal beginnen op een 4000kcals hierbij doe ik nog 3x cardio per week, want zal na een week toch al doorhebben of ik langzaamaan kan gaan uppen maar begin liever save dan gelijk te hoog.

Nu nog even 3-4 weken uitzitten, bevalt goed dat cruisen behalve dan dat je die gruwelijke look met elke training ziet verminderen terwijl je vp gelijk blijft :p maar dat is nu even tussen de oren ;)

Ziet er lekker uit bro! Denk dat ik er zelf nog mast aan toegevoegd zou hebben. :)
Waarom eigenlijk die test p erbij voor 16 weken?
Lijkt me wel lastig inschatten al na een week of je goed zit met je voeding. Die eerste week ga je zeker ook wat vocht pakken wat misleidend kan zijn. Maar verder weet je dan ook wel wat je doet dus zou vast goedkomen!

• #1.095
Ziet er lekker uit bro! Denk dat ik er zelf nog mast aan toegevoegd zou hebben. :)
Waarom eigenlijk die test p erbij voor 16 weken?
Lijkt me wel lastig inschatten al na een week of je goed zit met je voeding. Die eerste week ga je zeker ook wat vocht pakken wat misleidend kan zijn. Maar verder weet je dan ook wel wat je doet dus zou vast goedkomen!
Kan het nu wel inschatten, eerste paar weken ga ik het hardst op een blast, omdat er voornamelijk meer vocht bij komt. Als ik niet al 1kg bijkom de eerste week weet ik dat ik rustig aan kan gaan uppen met voeding. Met test p heb ik me vergist dit zal de eerste 6 weken erin komen als kleine kicker samen met dbol. Daarna zal er iets meer sust worden toegevoegd of test e.

De eerste week ga je minstens 2.5 kilo bijkomen met dit schema :D
30 mg van die blauwe is idd voldoende, je leverancier heeft gelijk. De echte naposims is 5 mg/tab en daar is een reden voor, potente shit hahahaha.
Sust+ test e samen zou ik niet doen, vroeger ook geprobeerd maar je kan beter je sust verhogen dan.
De eerste 3 weken van deze cycle gaan heftig worden.

• #1.097
De eerste week ga je minstens 2.5 kilo bijkomen met dit schema :D
30 mg van die blauwe is idd voldoende, je leverancier heeft gelijk. De echte naposims is 5 mg/tab en daar is een reden voor, potente shit hahahaha.
Sust+ test e samen zou ik niet doen, vroeger ook geprobeerd maar je kan beter je sust verhogen dan.
De eerste 3 weken van deze cycle gaan heftig worden.
Thanks man, ga je advies opvolgen van de test e, laat die er uit en up de sust zodra de test p eruit is!

Ja ik hoop dat het heftiggg gaat worden, ga de laatste week voordat ik begin nog iets lager in kcals zitten om nog een goeie rebound te creëeren :p
Ben echt benieuwd wat dit alles me gaat brengen.

Thanks man, ga je advies opvolgen van de test e, laat die er uit en up de sust zodra de test p eruit is!

Ja ik hoop dat het heftiggg gaat worden, ga de laatste week voordat ik begin nog iets lager in kcals zitten om nog een goeie rebound te creëeren :p
Ben echt benieuwd wat dit alles me gaat brengen.

Me gusta rebound :D

• #1.099
BOEM weer 2 dagen cleaner gegeten en gelijk veel vocht gedropt. Sta nu weer +2kg van m'n all Time lowest af en dit is voldoende om de blast mee te beginnen! Ga ik lager ga ik me weet kut voelen, cruise is even om te genieten... Iets losser met voeding dat wil niet zeggen dat ik niks meer bijhoudt, maar ik ben wel sneller geneigd om eens wat lekkers te pakken. Ook het mentale aspect vind ik heel belangrijk.. Train nogaltijd 5x pw maar is nu een kwestie van bijhouden en niet als een gek nog een 6de keer willen gaan en alles overtrainen. Nee nu is het vasthouden, niet alleen receptoren de kns geven te herstellen maar ook de spieren.

Vanaf nu ga ik m'n onderhoud rustig aan opzoeken.

Cruise is rust, ook mentaal en ook op gebied van dieet. Je moet niet los gaan met je eten maar af en toe wat lekkers kan zeker geen kwaad.

Na 6-8weken ben je weer helemaal opgeladen en knal je 200% harder.

Ik train eod full body en ik verschiet er echt van hoe lang ik mijn shape kan vasthouden. Komt grotendeels doordat ik niet moet werken en echt kan relaxen nu.

Terug
Naar boven