XXL Nutrition

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.101
Precies! Zo denk ik er dus ook over. Normaal gesproken train ik echt van maandag tot vrijdag en vaak nog de neiging om nog een 'uurtje' achterliggende of spiergroepen die ik in die week wat heb verwaarloosd nog een te pakken op zondag. Nu doe ik echt even alles op gevoel, geen vast schema, pak alles minimaal 1x pw aan achterliggende spiergroepen vaker. Maar als ik het gevoel heb dat ik na 2 dagen trainen een dag rust nodig heb pak ik die. Uiteraard wordt in de blast gewoon weer volgens een vast schema getraind :p.

Kracht gaat trouwens ook nog steeds langzaam vooruit. Waarschijnlijk omdat ik nu voor een langere periode al wat hoger in de kcals zit en natuurlijk net even wat meer rust gunnen aan de spieren.

Ik zou zelfs in je bulk blast ook eod trainen. Rust is groeien en ik weet niet wat voor werk je doet maar als ik savonds rug Train kan ik moeilijk de dag erna terug 100% gaan beuken in de Gym. Trainen kan maar niet aan 100%. Je zenuwstelsel heeft ongeveer 48 uur nodig om te bekomen van de stress van een degelijke training.

Ik zeg dit omdat een maatje van me ook elke dag in de Gym zat. Is een paar keer met mij samen gaan trainen en hij doet nu ook eod en is me dankbaar hahaha. Na een benentrainig heb ik soms 2 dagen nodig...

Ik zou zelfs in je bulk blast ook eod trainen. Rust is groeien en ik weet niet wat voor werk je doet maar als ik savonds rug Train kan ik moeilijk de dag erna terug 100% gaan beuken in de Gym. Trainen kan maar niet aan 100%. Je zenuwstelsel heeft ongeveer 48 uur nodig om te bekomen van de stress van een degelijke training.

Ik zeg dit omdat een maatje van me ook elke dag in de Gym zat. Is een paar keer met mij samen gaan trainen en hij doet nu ook eod en is me dankbaar hahaha. Na een benentrainig heb ik soms 2 dagen nodig...

Eod trainen vind ik ook fijner, ook om dan steeds eod tijd te hebben om iets met het vrouwtje te doen :)

Kwestie om de balans in evenwicht te houden

• #1.104

Ja dit doe ik het liefst ook.. Maar het
moet ook maar net uitkomen met werk etc. Wat ik wel doe na een benentraining of rug is kleine spiergroepen zoals armen of schouders. Maar snap wat je bedoelt je merkt dat het hindert als je gelijk de dag erop gaat trainen CNS is nog smoked.

Precies! Zo denk ik er dus ook over. Normaal gesproken train ik echt van maandag tot vrijdag en vaak nog de neiging om nog een 'uurtje' achterliggende of spiergroepen die ik in die week wat heb verwaarloosd nog een te pakken op zondag. Nu doe ik echt even alles op gevoel, geen vast schema, pak alles minimaal 1x pw aan achterliggende spiergroepen vaker. Maar als ik het gevoel heb dat ik na 2 dagen trainen een dag rust nodig heb pak ik die. Uiteraard wordt in de blast gewoon weer volgens een vast schema getraind :p.

Kracht gaat trouwens ook nog steeds langzaam vooruit. Waarschijnlijk omdat ik nu voor een langere periode al wat hoger in de kcals zit en natuurlijk net even wat meer rust gunnen aan de spieren.

Zo doe ik het nu ook, kracht is toch niet meer zoals het hoort en het is misschien ouderwets en achterhaald. Maar op de high tren en in een cut train ik liever op pomp en maak ik liever meer reps/ sets dan dat ik op kracht train. In de bulk straks wel gewoon weer ppl op basis van progresive overload.

Ja dit doe ik het liefst ook.. Maar het
moet ook maar net uitkomen met werk etc. Wat ik wel doe na een benentraining of rug is kleine spiergroepen zoals armen of schouders. Maar snap wat je bedoelt je merkt dat het hindert als je gelijk de dag erop gaat trainen CNS is nog smoked.

Ik heb vaste avonden om te trainen en vaste werkuren dus dat is handiger idd. Vrouwtje heeft ook haar vaste avonden dat ze gaat paardrijden. En dan heb ik nog een fysieke job dus ja. Herstel is soms belangrijker dan je training.

• #1.107
Nog even langs foto's aan het gaan van vakantie en de cut.

Dit was na 4 dagen als een varken eten. Stond helemaal vol vocht en bloated dat wil je niet weten:p! Aders waren al wat minder maar stond pumped as f**k.

image.jpeg

• #1.109
Die blikken in de gym, hotel, strand en zwembad zal ik ook niet snel vergeten haha :o

Laatst bewerkt:
  • #1.113
  • #1.114
Maybe dat er zelfs nog een aantal weken oxy bijkomt tijdens de next blast. Ja jullie lezen het goed, dianabol en oxy :p nog niet over uit of ik het ga doen maar heb het nog liggen. Ook nog niet over uit of ik het samen ga nemen of switch van de een naar de ander. Jullie zullen het nog wel horen/zien!

• #1.115
Zo net weer pin nummero 3 ingegaan van de cruise. 2,5 week en het feest kan beginnen.

Shape blijft stabiel! Na een flinke cheat een 1-2 kilo erbij maar dat is dan ook weer na 1-2 dagen eraf gehaald. Trainingen gaan ook nogaltijd lekker, niet achteruit gegaan in kracht enkel de tren look die ervanaf is :p

• #1.116
Ja hoor, het is weer zover... :p elke dag denken aan de blast. Niks te klagen over de trainingen, pomp is natuurlijk altijd minder dan tijdens een blast met wat hogere dosissen en meer compounds maar die look die opeens verdwijnt. Dat is even balen :p alhoewel ik er dit keer erg nuchter mee omga en nog netjes 2 weken wacht. Voel me terug lekker in m'n vel doordat de tren eruit is.

Zo kom je er wel achter hoe belangrijk compound als mast, tren en Winstrol zijn wanneer je een wedstrijd gaat doen, niet alleen om spiermassa vast te houden / LBM gainen maar vooral de look die het je geeft, extreme verschillen want m'n bf is nu hooguit 8% denk zelfs lager en op m'n laagst 6% en wat een verschil!

Ja hoor, het is weer zover... :p elke dag denken aan de blast. Niks te klagen over de trainingen, pomp is natuurlijk altijd minder dan tijdens een blast met wat hogere dosissen en meer compounds maar die look die opeens verdwijnt. Dat is even balen :p alhoewel ik er dit keer erg nuchter mee omga en nog netjes 2 weken wacht. Voel me terug lekker in m'n vel doordat de tren eruit is.

Zo kom je er wel achter hoe belangrijk compound als mast, tren en Winstrol zijn wanneer je een wedstrijd gaat doen, niet alleen om spiermassa vast te houden / LBM gainen maar vooral de look die het je geeft, extreme verschillen want m'n bf is nu hooguit 8% denk zelfs lager en op m'n laagst 6% en wat een verschil!

Jep begint bij mij ook hard te jeuken.... gelukkig ben ik niet thuis de komende 2 weken want anders zat ik al aan de HGH hahaha.

• #1.118
Jep begint bij mij ook hard te jeuken.... gelukkig ben ik niet thuis de komende 2 weken want anders zat ik al aan de HGH hahaha.
That feeling...:p Heb alles al ingekocht maakt het nog harder! Sust, bold, test p, deca, dianabol, oxy en heb nog voor niks 20ml mast erbij gekregen gewoon om uit te proberen haha.. Hij heeft alles zelf gebrewed. Nee 2 weken ik hou me eraan :p

Laatst bewerkt:
  • #1.119
Toch besloten nog maar 1 week door te cruisen. Niet om de reden dat het begint te kriebelen, maar omdat ik eind december dingen op de planning heb + het handiger is om dan te cruisen (wil namelijk in het voorjaar ook een wedstrijd mee doen).

A.s. Maandag gaat het dus van start!

Lekker man! 4 weken gecruised dan?
Ben benieuwd bro!
Welke wedstrijd wil je pakken? Jbc ?

Terug
Naar boven