XXL Nutrition

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.121
Lekker man! 4 weken gecruised dan?
Ben benieuwd bro!
Welke wedstrijd wil je pakken? Jbc ?
4,5 week, heeft me wel echt goed gedaan! Ben er alleen aan het denken om de volgende x tijdens cruisen masteron toe te voegen voor betere a:e verhouding. Tijdens blast alleen last gekregen van acne wanneer ik de Winstrol eraan toevoegde. Maar zodra ik 2 weken in de cruise zat kwamen ze weer op alle plaatsen... Heel erg irritant want had het net onder controle.

Over de wedstrijd wordt nog gebrainstormd ivm prep etc maar JBC is ook ter sprake gekomen ;)

Met jouw stats zouden we naast elkaar komen bij de jbc ;)

Laatste cruise zat ik op 250test en 200mast, deed mijn libido wel heel erg goed. Misschien wat te goed zelfs :p
Voel me nu ook wel echt fijn nu ik cruise, dan merk je pas echt dat tren echt een mindfucker is.

• #1.123
Met jouw stats zouden we naast elkaar komen bij de jbc ;)

Laatste cruise zat ik op 250test en 200mast, deed mijn libido wel heel erg goed. Misschien wat te goed zelfs :p
Voel me nu ook wel echt fijn nu ik cruise, dan merk je pas echt dat tren echt een mindfucker is.
Ja dat hoor ik van de meeste met toevoeging van mast is libido+ Well-Being veel beter. Laatste week van m'n blast nog nooit z'n extreem
hoog libido gehad (ja tijdens vakantie wss had voeding er ook veel mee te doen) gewoon pijnlijke erecties!

Haha ja, indd stats zijn ongeveer hetzelfde! Jij wedstrijd ambitie of was je al van plan JBC te gaan doen?

Wat moet ik zeggen over tren.. Geweldig goedje, maar pas wanneer je ermee klaar bent en je weer op gezond verstand bent, snap je de mindfuck ps die je op tren had :p heel moeilijk uit te leggen aan mensen die het goedje nog niet hebben gebruikt

Ik zet ook mast tijdens me cruise .. libido is onwijs dan :)

Kan je nog wel van een cruise spreken als je mast er naast zet?

Idee van een cruise is toch zo min mogelijk middelen..

• #1.129
Ga het volgende x toepassen in iedergeval van test 1 ml en mast 1 ml. Denk dat de reden waarom ik nu acne krijg is omdat m'n a:e verhouding niet goed is.

Of er nog van een cruise te spreken is? Ken gasten die zeggen te cruisen op 500mg test e en dan nog 1000iu HCG per week.. Maar die zijn ook al wat jaartjes bezig :p

• #1.130
Wordt echt gemindfuckt ben vanalles over voeding en macro's op het zoeken wat ik nou het beste kan gaan doen tijdens de bulk. Voor een natty is het indd 1,5gr tot 2gr eiwitten per Lb. Maar omdat je tijdens het gebruik van aas meer eiwit synthese heb weet ik nou niet of ik m'n eiwitten hoger moet gaan zetten. Waar ik aan zat te denken is 30/50/20 zoals ik vorige bulk ook heb gedaan in dit werkte wel. Zou betekenen dat ik circa 300 eiwitten / 500 carbs en 85 vetten zit zou ik op 4000 kcals starten.

Iemand tips, suggesties of andere
manieren uitgeprobeerd?

Laatst is volgens mij in het topic van JW ter sprake gekomen dat eiwit ON juist minder belangrijk is. Omdat eiwitsparend. Zou om te beginnen al niet in percentages werken. Met de huidige stand van zaken/kennis die er is lijkt mij g vet/kg en 2-2,5g /kg eiwit 'gewoon' het meest ideaal. Tijdens cutten vet droppen indien carbs anders in het geding komen.

• #1.132
Precies dit was ook mij redenatie! Maar als ik onderzoeken moet geloven, blijkt dat meer eiwit juist voordelig is tijdens 'aas' (ivm de eiwitsynthese factor). Als natty zijnde zou dit minder belangrijk zijn. Ik zie door de bomen het bos niet meer:o

Precies dit was ook mij redenatie! Maar als ik onderzoeken moet geloven, blijkt dat meer eiwit juist voordelig is tijdens 'aas' (ivm de eiwitsynthese factor). Als natty zijnde zou dit minder belangrijk zijn. Ik zie door de bomen het bos niet meer:o
Voor jezelf ook uitvinden wat het beste voor jou lichaam werkt. Aan de aas zit ik meestal op 2,2 gram per kilo. Meningen zij op veel boards verschillend.

• #1.134
Ga ik ook doen. Wat voor mij voorzover altijd heeft geholpen is 3-3,3gr eiwitten per kg, vetten 1gr per kg lichaamsgewicht en restant aan koolhydraten. Zodra de bloat te erg wordt stop ik met het uppen van de carbs en up ik hiervoor inplaats de vetten. Even aanvoelen!

Ik vind meer dan 2,5gr p kg zonde. Heb er liever meer carbs voor. Vet is ook max 1gr p kg. Ga daar altijd goed op :)

Ik blast mn eiwitten. Tijdens t cruisen rustig op 1gram per LBS VVM. Tijdens t blasten 1.6x lbs vvm. (lbs being pounds dus he;o)

• #1.137
Zo zie je toch dat iedereen een beetje op gevoel doet. De een vind dit fijner dan ander dat. Wat het beste voor mij is, geen idee heb in iedergeval altijd goed gereageerd op medium eiwitten hoog carbs en laag in vetten. Zo ga ik het dit keer ook doen alleen zo zonde zou je gains missen omdat je 50 gram teveel eiwitten hebt gepakt ipv carbs of juist andersom. Maar goed die vraag zal toch waarschijnlijk nooit 100% duidelijk worden. Als natty zijnde zou ik in iedergeval eiwitten nooit hoger zetten dan de 2,5gr per kg lichaamsgewicht daar zijn genoeg studies over te vinden..

Ik vind meer dan 2,5gr p kg zonde. Heb er liever meer carbs voor. Vet is ook max 1gr p kg. Ga daar altijd goed op :)
Volledig mee eens. Alleen op rustdagen gooi ik me carbs iets omlaag en vetten omhoog. Bied me wat flexibiliteit mbt 'vettere' meals kunnen eten. Dat is meer een mentale kwestie :P

• #1.139
Toch besloten om de eiwitten niet hoger dan 250 gram te zetten de rest vul ik aan met koolhydraten en vetten zet ik de grammen naar lichaamsgewicht. Zou ik nu toch wat insulinegevoeliger zijn ga ik de vetten uppen ipv de koolhydraten. Maar naar mij ervaring kan ik wel goed omgaan met hoge koolhydraten en gain ik amper vet, wel wat vocht maar dat moet ik even voor lief nemen.

Toch besloten om de eiwitten niet hoger dan 250 gram te zetten de rest vul ik aan met koolhydraten en vetten zet ik de grammen naar lichaamsgewicht. Zou ik nu toch wat insulinegevoeliger zijn ga ik de vetten uppen ipv de koolhydraten. Maar naar mij ervaring kan ik wel goed omgaan met hoge koolhydraten en gain ik amper vet, wel wat vocht maar dat moet ik even voor lief nemen.

250 is wel zat op jouw bodyweight ja:)

Terug
Naar boven