Fitness Seller

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.141
We zullen zien kan niet wachten tot maandag! Alles zo goed als uitgedacht. Voeding, nieuw trainingsroutine en de vitamine liggen klaar. Zit nu ook weer rond de 7,5% bf en hou m'n kcals nog steeds rond de 3500-3600( gewicht blijft stabiel), dus ik ben benieuwd wat het gaat brengen als ik rond 4000 kcals ga zitten met al dat lekkers:p
Dit weekend ga ik ook uiteten met familie, maar ik hou het zo clean mogelijk wil geen dingen gaan verneuken en met een half gevoel beginnen :o

• #1.142
Zeer tevreden over de shape! Gister de nog redelijke "cleane" cheat gehad en vandaag nog een verjaardag waar ook wel een kleinigheid naarbinnen gaat, Achja dan pas ik maar 2 dagen een klein beetje het IIFYM principe toe. Maar zo lean starten met een bulk gaat me veel voordelen opleveren :)

Vanavond gaat er het volgende in:
350mg sust
250mg bold
150mg deca
50mg test p

Woensdag of donderdag is het tweede injectiemoment.

Morgen als pre workout:
30mg dianabol + 80-100mg oxy

Heb ook nog mast liggen maar deze pak ik pas wanneer ik het gevoel heb dat ik stagneer of libidoproblemen zou krijgen. Ook nog wat overblijfselen van mytheltrienolone gekregen van m'n brewer(hooguit 1ml). Van het merk waar ik voorgaande blast extreem hard op ben gegaan dus deze zal ik later in de blast eens als pre gaan gebruiken (wordt meestal door powerlifters gebruikt of tegen een show aan) hij zei in iedergeval dat het een heftig goedje was en op 500mcg al keihard ging.

HCG loopt nog steeds mee + t3 op 50mcg + Ari op 1mg ED.

4000 kcals ---> 250 e / 545 k / 95

Ben benieuwd man! Wanneer en hoe gaat je voeding omhoog? Verhoog je per week rustig of gelijk op 4k ?

• #1.149
Ben benieuwd man! Wanneer en hoe gaat je voeding omhoog? Verhoog je per week rustig of gelijk op 4k ?
In een keer geuppt naar 4k, extra carbs zal voor meer vocht zorgen ofcourse :p dus deze week zal een wat grotere gewichtstoename zijn dan andere weken.

• #1.151
Vandaag chest, triceps met wat buik en cardio op het programma. Zal nog wel niet veel gaan voelen, maar zal wel weer eens een training loggen :)

• #1.152
Training van vandaag:
Chest
BP
12x60kg
5x5x110kg
12x60kg (5 sec negatief explosief omhoog)

Decline press supersetted met incline push ups (5 sec negatief) dikke aanrader!

12x80kg --> 6 push ups
8x120kg --> 5 push ups
6x140kg --> 4,5 push ups
5x150kg --> 4 push ups

Incline cable flys
12x25kg
10x27,5kg
10x30kg

Most musculair flys
12x30kg
12x35kg
10x37,50kg

Chest dips + 16kg dumbell
3 sets 10 reps
Niet veel gewicht nodig als je redelijk wat lichaamsgewicht hebt :p

Pull-overs
12x3x36kg

Triceps
V-bar push downs
7 sets met 35kg 1 min rust tussen sets (FST7 style) 6-9 reps

Skullcrushers
15x30kg
12x40kg
8x45kg
8x45kg

One handed db extensions
10x3x16kg

Overhead cable pushdown
8x3x30kg

Buik
leg raises
Crunches

20 min cardio --> 300 kcals

• Like
Waarderingen: vntl
  • #1.153
4000 kcals zijn vandaag makkelijk naaronder gegaan. Zonder bloat of iets, zelfs nog wel wat honger nu ik dit typ en m'n kcals al heb gehit. Goed teken dus!

Van de goedjes merk ik nog niet veel, alhoewel de pomp erg heftig was tijdens het trainen maar dat kn ook wel komen omdat ik nu zo hoog in koolhydraten ben gegaan.

Shape:
Nu al wat vochtiger.. Ja koolhydraten zetten me gelijk vochtiger, gelukkig gain ik echt amper vet als ik alles zo clean mogelijk houdt.

Zal nog updaten!

Dang 100mg Oxy + 30mg Dbol. Kan niet anders dan dat je zo vol als een motherfucker staat tijdens workouts, icm die hoeveelheid kh :roflol:
Hanteer je nog steeds split -> alles 1x /week, of wat is je routine atm? En run je HCG bij je BC?

Btw aardig wat oefeningen, hoe lang ben je nou bezig in de gym tijdens je laatst gelogde training bv? Cardio niet meegrekend.

• #1.155
Ja haha, stond extreem vol. Maar wist niet of het van het vocht van de carbs kwam of van de dbol en oxy, schouders borst en en traps hadden een aparte look.

Split is:
Ma --> schouders, nek
Di --> benen, kuiten
Wo --> borst, triceps
Do --> rug, biceps
Vrij of zaterdag --> benen, kuiten
Zondag --> rust of armen

Buik pak ik 2, 3 x per week en cardio 3 tot 4x per week.

De trainingssessie borst triceps duurde om precies te zijn 1 uur en 20
min.. Beetje geluk dat m'n oefening dit keer eens vrij waren dus niet hoeven wachten. Rusttijd bij de eerste oefening is natuurlijk 2-3 min rust omdat dat m'n kracht oefening is de rest 1-2 min rust. Doorknallen! In totaal 2 uur daargeweest met buik en cardio erbij gerekend. Benen ben ik natuurlijk het langst mee bezig.. Maar van de andere trainingen kun je een beetje zoals de hierbovenstaande uitgaan wat betreft lengte van trainingen.

HCG run ik al sinds het begin van Bc 2x pw 500iu.

• #1.156
Vanmorgen gewogen en 0,5 kilo afgevallen? Waarschijnlijk omdat ik zondag gecheat heb en de 4000 kcals gister extreem clean waren... Laten we daar maar vanuit gaan. Voel me wel al een stukje voller.

Dbol + Oxy is heerlijk. Gaat je nog heel veel pijnlijke pumps opleveren.

Ik ga oxy ook gewoon weer een kans geven mijn blast. Maar dan op 50mg. Door jou maak ik er misschien ook een combo van maken met dbol. :D

Terug
Naar boven