AndroidHealthClinic

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.161
Zeker doen man! Ik laat je weten hoe het mij bevalt, denk dat ik volgende week wel het nodige moet gaan ondervinden :p

Jaa ben benieuwd man. Hou je in de gaten.

• #1.163
Vandaag gaat pin nr2 in!

Weegschaal geeft wederom hetzelfde aan.. Heel raar, terwijl ik me toch een stuk voller voel. Vocht is ook minimaal wat denk ik door de Ari komt. Kcals zijn ultra clean en er wordt gelet op de natriuminname misschien dat het daar mee te maken heeft. Vooralsnog maar 4 dagen bezig (orals pas 3) dus kn nog niet veel zeggen. Als ik einde van de week niet +1kg ben wordt het tijd om de kcals te uppen. Trainingen gaan super! Nog geen krachtgains maar pomp zit er telkens rap in!

• #1.164
Update:

Training vandaag ging weer super! Pomp zat er vanaf de eerste oefening in, en hoe! Toen ik eenmaal in m'n tanktop stond was het toch wel duidelijk zichtbaar dat ik voller was :p
Minder definitie door het vocht maar stukken massiever. Nu moet die weegschaal eens gaan meewerken haha.

Weegschaal moet toch wel gaan bewegen met die oxy enzovoorts + je voeding.

• #1.166
Weegschaal moet toch wel gaan bewegen met die oxy enzovoorts + je voeding.
Ja precies, vind het echt raar. Want m'n spieren staan kei en keihard. Tijdens het trainen is het al helemaal ziek. Look is helemaal veranderd, enkel nog de weegschaal.

• #1.167
Weegschaal +0,2kg

Ook nog maar eens zelf een huidplooimeting gedaan en daar kwam uit dat m'n vetpercentage gelijk is gebleven. Smorgens wanneer ik het minst vochtig sta is ook vrij duidelijk te zien dat m'n benen, borst, schouders en triceps voller staan ( zowat alle spiergroepen die ik heb getraind deze week ) hardheid en volheid van de spieren lijkt met de dag te verbeteren.

Gewichtstoename vind ik matig... Ook al besproken met m'n coach en die zegt dat ik nog even geduld moet hebben met het uppen van de kcals. Het is sowieso niet de bedoeling om boven de 11-12% bf uit te komen omdat ik ergens begin volgend jaar begin met preppen. Anders waren de kcals er zo bij geplakt :p

Ari verlaagd naar 0,5 mg want smorgens hou ik amper vocht vast.

Ben er aan het denken om de t3 naar 25mcg te droppen. 100% zeker dat ik nu al progress ben het maken maar heel stom dat die weegschaal mij aan het fucken is.

Laatst bewerkt:
Ik zou de T3 naar 25 mcg brengen of er helemaal uit gooien.
Jouw lichaamstype heeft geen T3 nodig en al zeker helemaal niet tijdens een bulk...

• #1.169
Ik zou de T3 naar 25 mcg brengen of er helemaal uit gooien.
Jouw lichaamstype heeft geen T3 nodig en al zeker helemaal niet tijdens een bulk...
Gelijk heb je, ga het even van week tot week bekijken. Morgen t3 naar 25mcg terugbrengen en kijken hoe ik daar op respond. Zou ik een keer een flinke cheatmeal, cheatdag hebben waar ik echt ver over m'n kcals ga kan het zijn dat ik die dag 50mcg t3 pak. Maar wat jij zegt, mijn lichaamstype heeft geen t3 nodig, zet het nu gewoon op low dose om van de verbeterde opname van voedingsstoffen gebruik te maken. Heb toen net nog een 7 punts meting gehad in de sportschool en hier kwam 7% bf op uit wat betekent dat ik zelfs een kleine daling in bf heb gemaakt. 3 punts meting van vanmorgen neem ik dan maar als onjuist aan.

Gelijk heb je, ga het even van week tot week bekijken. Morgen t3 naar 25mcg terugbrengen en kijken hoe ik daar op respond. Zou ik een keer een flinke cheatmeal, cheatdag hebben waar ik echt ver over m'n kcals ga kan het zijn dat ik die dag 50mcg t3 pak. Maar wat jij zegt, mijn lichaamstype heeft geen t3 nodig, zet het nu gewoon op low dose om van de verbeterde opname van voedingsstoffen gebruik te maken. Heb toen net nog een 7 punts meting gehad in de sportschool en hier kwam 7% bf op uit wat betekent dat ik zelfs een kleine daling in bf heb gemaakt. 3 punts meting van vanmorgen neem ik dan maar als onjuist aan.
Is het toch niet waard om daarvoor je schildklier uit te schakelen? Of bedoel je 50mcg tijdens doorlopend T3 gebruik?

Oxy komt bij mij ook traag op gang, zelfde met Deca overigens. Steeds frustrerend dat er niet zoveel gewicht bij komt, blij dat je niet vochtig bent en dan opeens klapt ie erin en ben ik in een week 5 kg zwaarder en vochtig.

• #1.172
Is het toch niet waard om daarvoor je schildklier uit te schakelen? Of bedoel je 50mcg tijdens doorlopend T3 gebruik?
Bedoeling is dat ik vanaf morgen op 25mcg t3 ga zitten en wanneer het eens voorkomt dat ik flink boven m'n calorieën uitkom (doordat ik eens ga uiteten etc je kent het wel) dat ik de t3 voor die dag op 50mcg zet. Helemaal stoppen met t3 moet ik even aankijken van week tot week eerst maar eens rustig verlagen. Kan zijn dat die er alsnog over een paar weken uitgaat of pas wanneer ik ga cruisen.

• #1.173
Oxy komt bij mij ook traag op gang, zelfde met Deca overigens. Steeds frustrerend dat er niet zoveel gewicht bij komt, blij dat je niet vochtig bent en dan opeens klapt ie erin en ben ik in een week 5 kg zwaarder en vochtig.
Ja heel raar, merk wel de rush van de dianabol tijdens het trainen. Ook de hardheid en volheid van de spieren komen me bekend voor van voorgaande pogingen met deze goedjes :p enkel het vocht en de gewichtstoename blijven uit.

T3 + aas tijdens een bulk vind ik perfect.

Bedoeling is dat ik vanaf morgen op 25mcg t3 ga zitten en wanneer het eens voorkomt dat ik flink boven m'n calorieën uitkom (doordat ik eens ga uiteten etc je kent het wel) dat ik de t3 voor die dag op 50mcg zet. Helemaal stoppen met t3 moet ik even aankijken van week tot week eerst maar eens rustig verlagen. Kan zijn dat die er alsnog over een paar weken uitgaat of pas wanneer ik ga cruisen.
Ja ik denk ook dat dat de beste optie is, en het makkelijkst om op schema te blijven.

Als je stopt met T3 zit je anders met een gat van lage T3 spiegels waardoor je je voeding weer moet aanpassen etc.

• #1.176
Ja ik denk ook dat dat de beste optie is, en het makkelijkst om op schema te blijven.

Als je stopt met T3 zit je anders met een gat van lage T3 spiegels waardoor je je voeding weer moet aanpassen etc.
Juist, als ik na zondag nog niet +1kg ben gaan de kcals sws 200 naarboven. Helemaal droppen is nu even geen optie omdat ik dat alles kan gaan aanpassen.

Meer eten en betere stofwisseling ik groei harder met dan zonder.
Dus jij zit eigenlijk yearround aan T3? Hoeveel mics neem je dan bv? En hoelang ben je al ON eigenlijk en ben je nog van plan te zijn, eenmaal OFF fl**ker je de T3 er wel uit toch? Wat een vragen :grinny:

Terug
Naar boven