Fitness Seller

Strive4muscle's log

Dus jij zit eigenlijk yearround aan T3? Hoeveel mics neem je dan bv? En hoelang ben je al ON eigenlijk en ben je nog van plan te zijn, eenmaal OFF fl**ker je de T3 er wel uit toch? Wat een vragen :grinny:
Volgens mij zit ik al ondertussen 1.5 jaar non stop aan de t3.. wou het eind van me volgende cut er wel eens proberen uit te gooien.. kwa aas volgens mij in november 2 jaar maar de keus om off te gaan word wel steeds moeilijker. Me schildklier zal wel herstellen (zit nu op 50mcg maar ook wel hoget gezeten maar zelfs met aas is het aardig katabool op hoge dosissen heb ik gemerkt in trial en error) maar me eigen test productie i dunno :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.183
Volgens mij zit ik al ondertussen 1.5 jaar non stop aan de t3.. wou het eind van me volgende cut er wel eens proberen uit te gooien.. kwa aas volgens mij in november 2 jaar maar de keus om off te gaan word wel steeds moeilijker. Me schildklier zal wel herstellen (zit nu op 50mcg maar ook wel hoget gezeten maar zelfs met aas is het aardig katabool op hoge dosissen heb ik gemerkt in trial en error) maar me eigen test productie i dunno :P
Sws niet meer boven die 50mcg gaan is gewoon zonde man. Tijdens het cutten heeft het me wel geholpen maar zoals je zelf al aangeeft hoge dosis vrij katabool, dat is nou net wat je wil voorkomen :p

• Like
Waarderingen: vntl
Sws niet meer boven die 50mcg gaan is gewoon zonde man. Tijdens het cutten heeft het me wel geholpen maar zoals je zelf al aangeeft hoge dosis vrij katabool, dat is nou net wat je wil voorkomen :p
Van je fouten moet je leren .. al ben ik wel wat hardleers :P

• Like
  • #1.186
T3 is nu naar 25mcg, wederom zelfde gewicht vanmorgen...??? Kcals zet ik nu op 4200 bestaande uit nog meer carbs. Gister was rustdag dus ben eens benieuwd of ik vandaag al wat van de kracht merk. Vasculairiteit is weer door het dak heen! Na m'n eerste high carb meal sta ik helemaal onder. Libido is gelijk gebleven maar wordt al 2 dagen op rij wakker met een pik van staal en dat zal ook wel de gear zijn.

Wat ik in de spiegel zie bevalt me en daar ga ik nu ook vanuit daarom de keus om niet meteen 500 kcals te uppen. Vroeg of laat moet die weegschaal omhoog springen.

• #1.187
Dag 8:

Gewicht +2kg

De gewichtsgain heeft lang op zich laten wachten... Maar eindelijk! Vetpercentage is nog steeds niet omhoog gegaan en vocht is er ook weinig tot bijna niets bijgekomen. Leek wel alsof ik de eerste week heb gerecomped. Krachtgains zijn er nog niet maar de pomp en de look die ik tijdens het trainen heb zijn heerlijk, heeel vol en vasculair.

Voeding staat nu op 4200 kcals en het weekend heb ik hier zelfs 200-300 kcals boven gezeten en toen is ook eigenlijk pas de gewichtsgain begonnen. Zal nog steeds op 4200 blijven en de cardio er 3x per week inhouden want voor mij is het geen race om zoveel mogelijk 'gewicht' te pakken.

• #1.188
Training van gister:

Legday nr 1:

Deadlifts
12x60kg
10x100kg
10x140kg
10x180kg
8x200kg vorige week nog maar 5 :)
...x220kg fail :o
3x210kg

Single leg legpress
5x12x100kg

Walking Lunges
4 sets 20 stappen met 24 kg dumbells

Leg extensions superset met walking lunges zonder gewicht + front squats.
20x55kg --> lunges + front squats
15x65kg --> ...
12x70kg --> ...
10x75kg --> ...

Liggende hamstring curl
15x60kg
12x65kg
12x70kg
10x72,5kg dropset 15x35kg

Seated hamstring curl
15x60kg
12x65kg
10x70kg
8x75kg dropset 10x45kg dropset 15x 30kg
Benentraining nr2 wordt meer gefocused op quads!

Kracht begint rustig aan te stijgen

Jij traint armen ook samen he. Zit sinds een paar dagen weer eens op Split, wat doe jij ter opwarming? Beetje lightweight curlen en met tegengewicht dippen oid? Voorheen nooit aan hoeven denken met die bicep/tricep aan het einde van een Push/Pull training.

• #1.190
Train ze twee keer per week. Bij chest nog wat triceps en bij rug nog biceps en vervolgens krijgen ze nog een dag volledige aandacht.

Wat mij sinds kort weer nieuwe gains heeft gegeven met armen is veel afwisseling. De ene keer begin ik met 5x5 barbells curls of een FST7 principe op de preacher curl machine en pomp ze volledig op. Veel variëren met hoeken, reps en sets zelfde geld voor triceps. Iemand die armen 1,5 uur gaat trainen doet iets volledig fout . Echt een kwestie van knallen en wegwezen als je een armen dag hebt :p

Opwarmen is zoals jezelf al zegt wat dips of rope pushdown voor de aanhechtingen, probeer bloed in alle verschillende posities te krijgen en bij biceps heel simpel de oefening waarmee je begint licht pakken en gewoon beginnen 1-2 setjes pompen.

• #1.191
Dag 12:

Gewicht +2,5kg

Gewicht gaat echt heel langzaam omhoog... vandaag ook langs de coach geweest voor een vetmeting en hier kwam uit dat het gelijk is gebleven, ook hij zag duidelijk dat ik een stuk voller was en gaf me nogmaals de tip me niet zo druk te maken om de weegschaal :p

Vind het wel heel raar, op deze cycle zou ik moeten gaan bloaten als een gek en ik kan zelfs een gaatje in m'n riem erbij doen :o. Kracht gaat nog steeds langzaam vooruit hier en daar dat ik een kilo of rep meer kan pakken.

Planning voor nu is tot zondag wachten voor de nieuwe weging. Ben ik niet bijgekomen knal ik er weer 200 kcals bovenop (zit nu op 4300 kcals).
Ook zal ik m'n dosis deca naar 600mg EW brengen.

Acne is me ook wederom in no time uitgebroken... Gelijk een bestelling roa gedaan. Krijg hier echt slechte zin van, je zou zeggen na 1x goed roa gebruik moet het over zijn maar helaas. Begon zich al langzaam op te bouwen tijdens de cruise maar nu in m'n blast helemaal uitgebroken. Morgen starten op 40mg roa voordat ik dalijk met littekens zit.

• #1.192
Dag 14:

Gewicht +3kg

Begin nu toch wel te zien dat ik langzaam aan wat massa ben het pakken, alles staat een stuk voller. Vandaag ook nog even een extra training gedaan waar ik armen heb gepakt en damn schouderkoppen 3D look. Armen achterlijk vol en vasculair. Over de vochtige look van deca kan ik ng niks zeggen conditioning is nogaltijd wel on point.

Kcals laat ik voor nu op 4400 staan en kijk de volgende dagen even aan. Pak nog steeds 1x pw een cheat waar m'n kcals de 5000 ook wel kunnen aantikken maar daarvoor doe ik dan ook 4x cardio ipv 3.

Ben nu al benieuwd wat de nieuwe week gaat brengen.

Ik zou mijn weegschaal ook moeten buiten gooien maar ja, we gaan er elke keer toch wel even opstaan...
Deca zou ik niet op 600 mg gaan zetten, 400 mg is zat. Na een week of 4 is die deca volledig opgebouwd en heb je met 400 mg zeker genoeg.

3kg op 2 weken terwijl je vet% gelijk gebleven is is echt wel netjes hoor ;)

• #1.194
Ik zou mijn weegschaal ook moeten buiten gooien maar ja, we gaan er elke keer toch wel even opstaan...
Deca zou ik niet op 600 mg gaan zetten, 400 mg is zat. Na een week of 4 is die deca volledig opgebouwd en heb je met 400 mg zeker genoeg.

3kg op 2 weken terwijl je vet% gelijk gebleven is is echt wel netjes hoor ;)
Ja, wel heel raar dacht namelijk zelf dat ik gevoelig voor oestrogeen ben maar misschien omdat ik nu Ari heb meelopen? Naja in iedergeval laat ik nu alles zoals het is. Heb nog mast, npp, tren in het kastje liggen maar gaat nu wel lekker zo :) binnenkort zal er wel weer eens een fotootje voorbij komen want begin nu toch wel mooie verschillen te zien.

• #1.195
Heerlijk, vandaag op elke oefening in gewicht vooruit gegaan. Pomp zet er vanaf de eerste oefening al keihard in. Begin nu toch wel aardig op te blazen, vetpercentage is nog steeds niets of nauwelijks gestegen maar wel duidelijk wat meer vocht, wist van te voren dat vocht eraan zat te komen dus dit hou ik nu even voor lief. Zodra ik echt het gevoel heb dat m'n shape er onderdoor gaat voeg ik mast toe.

Enige issue waar ik op het moment tegen aanloop is de acne. Nog nooit zo heftig gehad. Zit nu pas 3 dagen aan de roa op 40mg dus voordat dit z'n werk begint te doen zijn we nog wel even verder... voel me niet eens meer op m'n gemak om in een tanktop te trainen. Gezicht, borst, rug en zelfs m'n kont zitten helemaal onder.. De ene plaats wat heftiger dan de ander.

• #1.196
Dag 17:

Lichaamsgewicht +3,5

Begin weer aardig op gewicht te komen! Elke training worden er krachtgains gemaakt.

Training van vandaag:

Benen

Squats
Opwarmen
12x100kg
5x5x180kg (10kg kunnen uppen)

Legpress
20x160kg
15x240kg
15x320kg
12x400kg
12x400kg
12x400kg

Dumbell front Squat Superset met lunges (3 sets)
30kg

Leg ext
20x50kg
15x60kg
15x70kg
12x75kg

Standing hamstring curl
4x12x40kg

Stiffed leg dl met dumbells
15x30kg
12x40kg
10x50kg
10x50kg

Kuiten en cardio

• #1.197
Dag 19:

+3,8kg

Net voor het trainen krijg ik me barstende koppijn en dit heeft de hele dag aangehouden. Toch nog een redelijke trainen kunnen neerzetten.

Rug & biceps + cardio

Deadlift
12x60kg
10x100kg
5x5x200kg

V-bar cable row
15x55kg
12x70kg
10x80kg
8x90kg
6x100kg

One handed machine row (plate loaded)
12x60kg
10x65kg
8x70kg
8x70kg

Lat pulldown
12x60kg
10x70kg
8x80kg
6x85kg

Hammer pulldown
4x8x75kg

Bent over Smith machine row
12x60kg
10x80kg
8x90kg
8x100kg

21's met een barbell curl
4 sets 30kg

Preacher curl
4x8x18kg

Reverse grip barbell curls
12x30kg
10x35kg
10x40kg

One handed cable curls
12x15kg
10x17,5kg
8x20kg
8x20kg

1 set dragcurls met 10kg superset met dumbell curls (killer)

25 min cardio

• Like
Dag 19:

+3,8kg

Net voor het trainen krijg ik me barstende koppijn en dit heeft de hele dag aangehouden. Toch nog een redelijke trainen kunnen neerzetten.

Rug & biceps + cardio

Deadlift
12x60kg
10x100kg
5x5x200kg

V-bar cable row
15x55kg
12x70kg
10x80kg
8x90kg
6x100kg

One handed machine row (plate loaded)
12x60kg
10x65kg
8x70kg
8x70kg

Lat pulldown
12x60kg
10x70kg
8x80kg
6x85kg

Hammer pulldown
4x8x75kg

Bent over Smith machine row
12x60kg
10x80kg
8x90kg
8x100kg

21's met een barbell curl
4 sets 30kg

Preacher curl
4x8x18kg

Reverse grip barbell curls
12x30kg
10x35kg
10x40kg

One handed cable curls
12x15kg
10x17,5kg
8x20kg
8x20kg

1 set dragcurls met 10kg superset met dumbell curls (killer)

25 min cardio
dikke deadlift me jelly :)

Terug
Naar boven