MuscleMeat

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.202
Dag 22:

+3,5kg

Redelijk wat gecheat dit weekend en vervolgens weer het vaste schema van 4500 kcals opgepakt en stagneer weer in gewicht.. Krachtgains bij elke training so far, krijg ook al links en rechts om me heen te horen dat ik een stuk voller ben maar de weegschaal blijft matig.. Shape is natuurlijk wat vochtiger door de middeltjes en hoge koolhydraten maar amper fatgain!

Neig toch om nu de deca naar 600mg te verhogen en npp 3 weekjes te laten meelopen op 300mg EW. Kcals gaan naar 4700. Begint nu toch we een uitdaging te worden dit allemaal clean binnen te krijgen. Zodra ik boven de 650 carbs kom ga ik m'n fats uppen.
1. Omdat het makkelijk is om clean aan m'n kcals te komen.
2. Omdat ik het nut niet ervan in zie om 700+ carbs te vreten, ga toch alleen maar meer vocht pakken.

Oxy is er sinds gister uit en vanaf volgende week up ik de dianabol naar 40mg.

Acne is nogaltijd klote ondanks de roa, lippen en huid zijn al ietsjes droger maar ik denk dat het nog tijd nodig heeft.

Als iemand nog tips heeft om gewicht te gainen behalve Mac donalds te knallen hoor ik dit graag :p

• #1.203
Aan m'n trainingen kan het niet liggen, alweer een PR in reps en sets op de Squat met een nette uitvoering nog wel. De rest van de training was ik ook niet te stoppen, ook geen pijntjes. Normaal wil ik wel eens last van een aanhechting krijgen of van m'n knieën. Must be the deca?

Vandaag al de kcals op 4700 gezet en morgen gaat er 200mg meer aan deca in dus dat wordt 600mg EW.

T3 eruit.

650 carbs is meer dan voldoende. Gooi je eiwitten omhoog en doe er wat gezonde vetten bij.

Op hoeveel gram eiwit zit je nu?

• #1.205
260/270 eiwitten

120/125 gram vetten

T3 staat nog op 25mcg, ben alleen bang dat m'n schildklier plat komt te liggen midden in de bulk..

Zet je eiwitten op 325, carbs en vetten niet meer verhogen voorlopig. Met je vetten heb je nog ruimte maar dat zou ik voor later gebruiken.

Ik weet dat er veel gezeverd word over eiwitten en over de hoeveelheid dat je maar nodig zou hebben.... Maar voor je eigen bestwil, gooi die eiwitten omhoog.

T3 zou ik gewoon droppen in een bulk. Met jouw lichaamsbouw heb je geen T3 nodig tijdens een bulk.

Zet je eiwitten op 325, carbs en vetten niet meer verhogen voorlopig. Met je vetten heb je nog ruimte maar dat zou ik voor later gebruiken.

Ik weet dat er veel gezeverd word over eiwitten en over de hoeveelheid dat je maar nodig zou hebben.... Maar voor je eigen bestwil, gooi die eiwitten omhoog.

T3 zou ik gewoon droppen in een bulk. Met jouw lichaamsbouw heb je geen T3 nodig tijdens een bulk.

Eens met dit. Eiwitten een stuk hoger zetten. Eiwitten kunnen omlaag in de cruise. Tijdens t blasten ook je eiwitten "blasten"

• #1.208

Vanaf vandaag zet ik de eiwitten op 325, carbs 650 en restant aan vetten. Kan het geen kwaad om t3 gelijk eruit te gooien?

• #1.209
Macro's zijn nu als volgt:

321 eiwit
625 koolhydraten
95 vetten

Dank voor de input ikke! Kijken wat dit gaat brengen. Een ding is zeker, volgende blast is weer van het vertrouwde merk.. Wil dit niet de grond in boren omdat het voor mij moeilijker is spiermassa op te bouwen dan vet te verliezen. Maar verschil was er zeker!

• Like
Waarderingen: Dr X
Macros zien dr goed uit bro:)
Benieuwd wat dit gaat brengen

Macro's zijn nu als volgt:

321 eiwit
625 koolhydraten
95 vetten

Dank voor de input ikke! Kijken wat dit gaat brengen. Een ding is zeker, volgende blast is weer van het vertrouwde merk.. Wil dit niet de grond in boren omdat het voor mij moeilijker is spiermassa op te bouwen dan vet te verliezen. Maar verschil was er zeker!

T3 eruit kan geen kwaad en al helemaal niet met al de gear die je nu runt. Je gaat geen extra vet aanzetten nu of toch vrij miniem.

Als je merkt dat je niet meer gaint dan up je je eiwitten nog eens (350) + je vetten met 20 gram per dag.

Je zit nu op dbol + oxy + sust + bold + deca en je ben nu 3.5 kilo zwaarder geworden na 3 weken en je komt uit een cut.... Welk merk run je nu dan?

de oxy was iig prut zij die

• #1.213
Oxy is er sinds deze week uit en was poep. Dat had ik gelijk door.

De rest is home brew. Dat zou gewoon goeie kwaliteit moeten zijn als ik bronnen moet geloven.. Zelfde als waar MTS het ook van krijgt.

Is nu 200mg deca bij van baltic en de dianabol zijn blauwe hartjes.. Code ook gecheckt via de site en zou gewoon legit moeten zijn.

Het is ook niet zo dat ik geen gains zie. Zie dagelijks fysieke veranderingen. Maar het is gewoon heel raar dat vocht reuze mee valt en de gewichtstoename shitty is. Ook nog nooit zo lean kunnen blijven op deze hoeveelheid kcals.

• #1.214
Heel raar allemaal, zet ook super trainingen neer.

Libido is super. Enige bijwerking die ik ondervind is acne wat flink is uitgebroken.. Wordt nu wel wat aan gedaan met roa.

Als je dbol legit was was je al 3 kg bijgekomen op 3 weken alleen van de dbol al en het serieus verhogen van je kcals....
ik heb de sust, bold van dat merk gebruikt en dat knalde er al na 2 weken in als en bom. En het merk dat je nu hebt heeft dezelfde leverancier als hun....

Die uitbraak van acne kan ook met je gear te maken hebben, zuiverheid en dergelijke.

• #1.216
Als je dbol legit was was je al 3 kg bijgekomen op 3 weken alleen van de dbol al en het serieus verhogen van je kcals....
ik heb de sust, bold van dat merk gebruikt en dat knalde er al na 2 weken in als en bom. En het merk dat je nu hebt heeft dezelfde leverancier als hun....

Die uitbraak van acne kan ook met je gear te maken hebben, zuiverheid en dergelijke.
Ja, dat heb ik m'n dealer dus net ook verteld. Hij durfde ook nog met een bullshit verhaaltje aan te komen. Ik heb hem gelijk duidelijk gemaakt dat die een klant minder heeft en zich de pilletjes zelf maar naarachter kon gooien..

oxy was gewoon troep dat had ik gelijk door... Ben er zelfs aan het denken om nog voor 4 weken oxy te runnen van een ander merk.

De gear die ik nu nog aan home brew heb maak ik nog op en daarna ga ik over op de UG merken die ik nog heb liggen. Kijken wat ik nog kan pakken aan massa. Een ding is zeker wanneer ik in wedstrijdvoorbereiding ga zal ik niets anders pkken dan MTS.

Wordt het me gewoon slecht van als ik zie hoeveel fake/ondergedoseerde puinhoop er rondt gaat.

Tijdens je wedstrijdprep zou ik idd geen risico's pakken ivm gear.

Maatje van me nam dbol en was een hele week ziek (maagpijn) van de dbol en grieperig.. Kon maar weinig eten en de wc bezoeken gingen vrij vlot. Was wel 1.5 kilo aangekomen op 10 dagen ondanks dat alles :roflol:
Maar na 10 dagen moest hij stoppen van mij want als je niet deftig kan eten tijdens een prep heeft het ook geen zin.

• #1.218
Tijdens je wedstrijdprep zou ik idd geen risico's pakken ivm gear.

Maatje van me nam dbol en was een hele week ziek (maagpijn) van de dbol en grieperig.. Kon maar weinig eten en de wc bezoeken gingen vrij vlot. Was wel 1.5 kilo aangekomen op 10 dagen ondanks dat alles :roflol:
Maar na 10 dagen moest hij stoppen van mij want als je niet deftig kan eten tijdens een prep heeft het ook geen zin.
Ja gelijk heb je! Waarschijnlijk overgevoelig voor orals :p jij runt nogaltijd alles van het vertrouwde merk?

Voor m'n prep ben ik dan liever iets meer kwijt en weet dat ik goeie shit heb. Hoef ik me daar geen zorgen meer om te maken.

Legit blue hearts laten je idd bizar snel in gewicht gainen. Die zooi is echt magisch..

Ja gelijk heb je! Waarschijnlijk overgevoelig voor orals :p jij runt nogaltijd alles van het vertrouwde merk?

Voor m'n prep ben ik dan liever iets meer kwijt en weet dat ik goeie shit heb. Hoef ik me daar geen zorgen meer om te maken.

Was zijn eerste keer orals dus ja :D

Ik zit nu idd volledig op mijn vertrouwde merk. Orals + oils.

Terug
Naar boven