- Waardering
- 10.871
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Dat ja hahaje bedoeld je wilt meer dan 225 kilo reppen dit keer![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat ja hahaje bedoeld je wilt meer dan 225 kilo reppen dit keer![]()

Zet je eiwitten op 325, carbs en vetten niet meer verhogen voorlopig. Met je vetten heb je nog ruimte maar dat zou ik voor later gebruiken.
Ik weet dat er veel gezeverd word over eiwitten en over de hoeveelheid dat je maar nodig zou hebben.... Maar voor je eigen bestwil, gooi die eiwitten omhoog.
T3 zou ik gewoon droppen in een bulk. Met jouw lichaamsbouw heb je geen T3 nodig tijdens een bulk.
Vanaf vandaag zet ik de eiwitten op 325, carbs 650 en restant aan vetten. Kan het geen kwaad om t3 gelijk eruit te gooien?Zet je eiwitten op 325, carbs en vetten niet meer verhogen voorlopig. Met je vetten heb je nog ruimte maar dat zou ik voor later gebruiken.
Ik weet dat er veel gezeverd word over eiwitten en over de hoeveelheid dat je maar nodig zou hebben.... Maar voor je eigen bestwil, gooi die eiwitten omhoog.
T3 zou ik gewoon droppen in een bulk. Met jouw lichaamsbouw heb je geen T3 nodig tijdens een bulk.
Macro's zijn nu als volgt:
321 eiwit
625 koolhydraten
95 vetten
Dank voor de input ikke! Kijken wat dit gaat brengen. Een ding is zeker, volgende blast is weer van het vertrouwde merk.. Wil dit niet de grond in boren omdat het voor mij moeilijker is spiermassa op te bouwen dan vet te verliezen. Maar verschil was er zeker!
Ja, dat heb ik m'n dealer dus net ook verteld. Hij durfde ook nog met een bullshit verhaaltje aan te komen. Ik heb hem gelijk duidelijk gemaakt dat die een klant minder heeft en zich de pilletjes zelf maar naarachter kon gooien..Als je dbol legit was was je al 3 kg bijgekomen op 3 weken alleen van de dbol al en het serieus verhogen van je kcals....
ik heb de sust, bold van dat merk gebruikt en dat knalde er al na 2 weken in als en bom. En het merk dat je nu hebt heeft dezelfde leverancier als hun....
Die uitbraak van acne kan ook met je gear te maken hebben, zuiverheid en dergelijke.
Ja gelijk heb je! Waarschijnlijk overgevoelig voor oralsTijdens je wedstrijdprep zou ik idd geen risico's pakken ivm gear.
Maatje van me nam dbol en was een hele week ziek (maagpijn) van de dbol en grieperig.. Kon maar weinig eten en de wc bezoeken gingen vrij vlot. Was wel 1.5 kilo aangekomen op 10 dagen ondanks dat alles
Maar na 10 dagen moest hij stoppen van mij want als je niet deftig kan eten tijdens een prep heeft het ook geen zin.
jij runt nogaltijd alles van het vertrouwde merk? Ja gelijk heb je! Waarschijnlijk overgevoelig voor oralsjij runt nogaltijd alles van het vertrouwde merk?
Voor m'n prep ben ik dan liever iets meer kwijt en weet dat ik goeie shit heb. Hoef ik me daar geen zorgen meer om te maken.