AndroidHealthClinic

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.221
Oke we hebben het roer een beetje omgegooid. Voeding is ietswat veranderd, deca is opgehoogd naar 600mg. En de t3 eruit. Vanmorgen +4,5kg met een vetpercentage van hooguit 8% (aders zijn nog steeds zichtbaar op de buik) zal wat meer vocht zijn wat me iets minder droog laat ogen. Ben ik na het weekend niet +5kg schaf ik me nog wat oxy aan en gooi ik deze gelijk in de mix. De bedoeling was om boven de 100kg uit te komen en dat had allang moeten zijn gebeurd als deze crap niet was ondergedoseerd/fake was. Npp en tren komen er denk ik ook nog in een later stadium. Allemaal UG's wat toch op moeten en ik nog niet misschien in m'n wedstrijdvoorbereiding ga gebruiken.

• #1.222
Nog steeds +4,5kg

Gister wel nog even een PR met deadliften kunnen neerzetten 10x200kg (zonder stuit) Kracht en uithoudingsvermogen zitten er goed in.

T3 is er vanaf eergister helemaal uit, cardio ben ik ook mee gestopt en heb nog wat oxy besteld waar ik zodra het binnen is mee start.
Kcals staan nog steeds op 4700-4800 . Kijken hoe het gewicht gainen vanaf nu gaat. Vetpercentage ligt nog steeds op 7-8%.

Oxy wat ik nu krijg zou gewoon G2G zijn. Dat merk ik wel snel genoeg als de kracht en weegschaal omhoog gaan :p laten we het hopen.

• #1.223
Oxy al binnen hier start ik a.s. maandag mee. 2e poging om keihard te knallen zullen we maar zeggen :p

• #1.224
Gewicht +5kg

Vanmorgen gestart met de oxy. 50mg bij ontbijt en 50mg pre/workout.

Roa begint nu goed te werken, plekken op de rug en borst beginnen goed weg te trekken.

Vnv chest :)

• #1.226
Ja, extra voor jou! ik weet dat je daar van houdt <3 :p

• Like
Waarderingen: vntl
  • #1.228
Nog eens in een tanktop wezen trainen en kwamen gelijk mensen op me af dat het goed ging en ik er voller uitzag :p

Doet goed om te horen, maar ben nog ver van tevreden kwa progressie.

Geloof het of niet maar merk nu al iets van de oxy! Gelijk voller en ietswat vochtiger. Kracht zal nog wel een aantal dagen op zich laten wachten.

• Like
  • #1.229
Gewicht +5,8

• #1.231
  • Like
Thanks man ik hoop dat ik het binnen een paar weekjes heb bereikt.
sowieso met je vp is het netjes :)

zit trouwens zelf ook te denken aan oxy als kickstart bij me volgende blast heb het nog nooit gehad (ben niet zn fan van orals nhja me lever niet maar wil het weer eens proberen) 100mg is een beetje de gebruikelijke dosis toch? neem jij het verdeeld of pre workout?

• #1.235
sowieso met je vp is het netjes :)

zit trouwens zelf ook te denken aan oxy als kickstart bij me volgende blast heb het nog nooit gehad (ben niet zn fan van orals nhja me lever niet maar wil het weer eens proberen) 100mg is een beetje de gebruikelijke dosis toch? neem jij het verdeeld of pre workout?
Ik neem het nu verdeeld maar je kunt het evengoed pre doen zal geen of weinig verschil zijn.

Dit spul is wel echt potent. Begin echt met de dag voller te lopen, drink genoeg water anders loop je de hele dag met hoofdpijn. M'n eetlust is sinds vandaag ook iets achteruit gegaan. Normaal schuif ik alles zonder moeite naaronder. Dit pas op dag 3 van oxy... Krachtgains die ik de vorige keer op dit goedje had was ook heftig.

• Like
Begint hier dus goed te lopen lees ik. Op naar de 100.

• #1.237
Begint hier dus goed te lopen lees ik. Op naar de 100.
Gaat nu inderdaad rap, alleen moeite m'n kcals binnen te krijgen door die bloat van de oxy en deca, dus ben nu meer makkelijk verteerbare voeding aan het eten zoals rijstebloem en shakes. Drink ik niet genoeg water dan komt gelijk hoofdpijn op en ook wel wat lethargisch door de dag heen maar zodra ik in de gym ben draait er een knop om.

Vloeibare voeding is normaal als je op hoge kcals zit, niets mis mee. Doe dit zelf al jaren.

Bij mij begint de lethargie ook op te komen door mijn gewichtstoename en hgh. In de gym slenter ik eerst naar de fiets en als ik 20 minuutjes fiets op HS 135 word men lichaam "wakker" en kan de fun beginnen.

• #1.239
Vloeibare voeding is normaal als je op hoge kcals zit, niets mis mee. Doe dit zelf al jaren.

Bij mij begint de lethargie ook op te komen door mijn gewichtstoename en hgh. In de gym slenter ik eerst naar de fiets en als ik 20 minuutjes fiets op HS 135 word men lichaam "wakker" en kan de fun beginnen.
Ja precies dit dus :p moet ik maar even voor lief nemen!

Hoofdpijn is toch een gevolg van te weinig drinken -> vocht idd? Kan het min of meer uit de context halen maar just to be sure :)

Terug
Naar boven