XXL Nutrition

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.241
Hoofdpijn is toch een gevolg van te weinig drinken -> vocht idd? Kan het min of meer uit de context halen maar just to be sure :)
Vandaag nergens last van gehad kan ook wel een verhoging van bloeddruk zijn geweest de eerste dagen. Aan te weinig water drinken kan het haast niet liggen. Drink minimaal 5-6 liter water per dag.

Heb hetzelfde. Bv 2 of 3 weken geleden had ik een, qua voeding, slecht weekend. 1-2 dagen best wat hoofdpijn gehad en uiteraard gepaard met een berg vocht. Drink incl. koffie/thee ook zo'n 5L /dag maar toen kreeg ik het daarmee niet weg. Na een dag of 3 trok het gelijktijdig met het vocht weg. Vocht drukte me kop gewoon wat fijn leek het wel :roflol:

• #1.243
Heb hetzelfde. Bv 2 of 3 weken geleden had ik een, qua voeding, slecht weekend. 1-2 dagen best wat hoofdpijn gehad en uiteraard gepaard met een berg vocht. Drink incl. koffie/thee ook zo'n 5L /dag maar toen kreeg ik het daarmee niet weg. Na een dag of 3 trok het gelijktijdig met het vocht weg. Vocht drukte me kop gewoon wat fijn leek het wel :roflol:
Ja lijkt wel alsof het even nodig heeft voor het is gestabiliseerd. Gister voelde ik me toch beroerd zeg ik je! Lethargisch, bloated en hoofdpijn. Vandaag precies het tegenovergesteld :p was al voorbereid op nog z'n erge dag maar tot nu toe alles prima. Ben benieuwd wat de training van straks brengt. Tot nu toe elke training wel ergens op vooruitgegaan.

• #1.245
  • #1.247
Niet te licht nemen die bijwerkingen hoor.
Nee absoluut niet, was dit zo nog een aantal dagen doorgegaan was ik naar de huisarts geweest. Vorig keer(dianabol) heb ik de bloeddruk gemeten bij een vriend die z'n meter had en was m'n bloeddruk licht verhoogd waar ik ook al last had druk op de borst. Ook hier was het na een halve week weg, had ook niet veel langer moet duren want zoiets schrikt je toch wel af.

Hoe gaat het hier?

• #1.249
Gaat nog steeds lekker!

Gewicht is nu +7kg (99 kilo lichaamsgewicht) met nog steeds wat aders over m'n pens :p

Weekend twee rustdagen gepakt omdat ik alle spiergroepen de tijd wilde geven om te herstellen voordat ik ze komende week weer op de fl**ker ga geven.

Morgen ben ik 7 dagen met de oxy bezig en normaal gesproken komen in de tweede week de krachtgains om de hoek. Spiegel zegt me al genoeg, stukken voller op de juiste plaatsen :)

Ps: Deze week ga ik ook m'n prepcycle bestellen bij het vertrouwde
merk, nog niet helemaal uit hoe deze eruit komt te zien.

• #1.250
Krachtgains beginnen nu ook aardig te komen!

meer herhalingen op dezelfde gewichten van vorige week en bankdrukken weer met 5kg kunnen verhogen.

6weken orals ? maar ik volg succes man!

Gaat lekker zo te horen man! Geen last van vocht met de oxy?
Wat run je nu precies?
je blast lijkt op mijne geloof ik , alleen heb ik npp inplaats van deca.

• #1.253
Gaat lekker zo te horen man! Geen last van vocht met de oxy?
Wat run je nu precies?
je blast lijkt op mijne geloof ik , alleen heb ik npp inplaats van deca.
Ik neem Ari 0,5mg EOD en dan heb ik het meeste onder controle, tuurlijk iets wat meer vocht dan zonder oxy.

Sust (twijfel over kwaliteit)
Deca (twijfel over kwaliteit, sinds ik een ander merk heb toegevoegd gaat het beter)
Bold (twijfel over kwaliteit)
Oxy

Ga binnenkort weer van mts bestellen voor m'n prep en dan gaat het eerst bouwen worden en vervolgens droogtrainen. Dan ben ik tenminste zeker dat ik gains maak en niet genaaid wordt door m'n source.

Krijg hopelijk binnekort de labresultaten van mts! Getest zijn: test e, mast e, tren e, deca, een de med blend 450 daarin zit in test prop tren bold en mast. Ben erg benieuwd boys, vooral naar die deca.
Die run ik nu trouwens 600 mg deca 600 test en 400 mast. Zeker tevreden van 94 naar bijna 105 zit nu in week 9.

• #1.256
Krijg hopelijk binnekort de labresultaten van mts! Getest zijn: test e, mast e, tren e, deca, een de med blend 450 daarin zit in test prop tren bold en mast. Ben erg benieuwd boys, vooral naar die deca.
Die run ik nu trouwens 600 mg deca 600 test en 400 mast. Zeker tevreden van 94 naar bijna 105 zit nu in week 9.
Damn zieke resultaten! Weet bijna zeker dat alles ruim voldoende uit de test komt.

Bij m'n volgende bestelling van mts gaat het eerst bouwen worden en dan droogtrainen. Ga heel eerlijk zijn...Vorige keer was het ook na 2 weken al duidelijk dat ik eens de good stuff t pakken had. Gear van nu is gewoon ondergedoseerd 100% zeker (erger me hier kapot aan was ik maar gelijk naar mts gegaan). Moet je nagaan als ik met ondergedoseerde troep zit tijdens m'n prep.

Damn zieke resultaten! Weet bijna zeker dat alles ruim voldoende uit de test komt.

Bij m'n volgende bestelling van mts gaat het eerst bouwen worden en dan droogtrainen. Ga heel eerlijk zijn...Vorige keer was het ook na 2 weken al duidelijk dat ik eens de good stuff t pakken had. Gear van nu is gewoon ondergedoseerd 100% zeker (erger me hier kapot aan was ik maar gelijk naar mts gegaan). Moet je nagaan als ik met ondergedoseerde troep zit tijdens m'n prep.
zat je nou ook nog op die hb?

• #1.258
zat je nou ook nog op die hb?
Yes, de sust bold en een gedeelte van de deca is Homebrew. Zit iets van werkzame stof in maar duidelijk ondergedoseerd. Voor nu... Even roeien met de riemen die we hebben. Maak nogaltijd gains, maar niet te vergelijken met die van m'n vorige blast. Zodra ik start met m'n prep ga ik dat bewijzen met goeie gear..

Yes, de sust bold en een gedeelte van de deca is Homebrew. Zit iets van werkzame stof in maar duidelijk ondergedoseerd. Voor nu... Even roeien met de riemen die we hebben. Maak nogaltijd gains, maar niet te vergelijken met die van m'n vorige blast. Zodra ik start met m'n prep ga ik dat bewijzen met goeie gear..
heb voor me volgende blast ook alles hb hopelijk niet van dezelfde dan :D

• #1.260
Terug
Naar boven