AndroidHealthClinic

Strive4muscle's log

Krijg hopelijk binnekort de labresultaten van mts! Getest zijn: test e, mast e, tren e, deca, een de med blend 450 daarin zit in test prop tren bold en mast. Ben erg benieuwd boys, vooral naar die deca.
Die run ik nu trouwens 600 mg deca 600 test en 400 mast. Zeker tevreden van 94 naar bijna 105 zit nu in week 9.
Tof man. Hou ons updated als je wilt? :)

Krijg hopelijk binnekort de labresultaten van mts! Getest zijn: test e, mast e, tren e, deca, een de med blend 450 daarin zit in test prop tren bold en mast. Ben erg benieuwd boys, vooral naar die deca.
Die run ik nu trouwens 600 mg deca 600 test en 400 mast. Zeker tevreden van 94 naar bijna 105 zit nu in week 9.

Wanneer ontvang je de resultaten? Heb jij deze vails zelf opgestuurd naar een lab. Kost heel wat euro's om 5 vails te testen....

Wanneer ontvang je de resultaten? Heb jij deze vails zelf opgestuurd naar een lab. Kost heel wat euro's om 5 vails te testen....

Zie net je post geschiedenis... Je hebt de spullen gekocht van een vriend zonder dat de doosjes + krascode erbij waren...

Dat merk moet altijd met geseald doosje + krascode aangekocht worden.

Tof man. Hou ons updated als je wilt? :)

Doe ik zoiezo. Denk dat iedereen van ons er baat bij heeft dat we een goed merk hebben gevonden

Zie net je post geschiedenis... Je hebt de spullen gekocht van een vriend zonder dat de doosjes + krascode erbij waren...

Dat merk moet altijd met geseald doosje + krascode aangekocht worden.

Die heb ik later van hem gezien, dus zit zoieso goed. Heb zelfs nog krascodes gecheckt. Doe mee aan het onderzoek in haarlem, zelf betalen is idd een duur grapje haha.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.266
Hoezo zou je ook niet gewoon via de site bestellen? Of je moet het al echt een stuk goedkoper ergens anders krijgen maar dan is 1+1=2 wat de kwaliteit van het spul aangaat.

Ik bestel in iedergeval komende week weer bij MTS :)

Hoezo zou je ook niet gewoon via de site bestellen? Of je moet het al echt een stuk goedkoper ergens anders krijgen maar dan is 1+1=2 wat de kwaliteit van het spul aangaat.

Ik bestel in iedergeval komende week weer bij MTS :)

Maat had teveel gekocht haha, ook een actie. Voor zelfde geld gekocht als hij kwijt was. Had gekke actie van hun laatst, 20% korting en als je voor 300 euro bestelde kon je 3 olie en van hun nemen ook de pro line. Wist niet wat ik moest nemen heb die med mutasion genomen. Die was per 10ml 100 euro...

• #1.268
Maat had teveel gekocht haha, ook een actie. Voor zelfde geld gekocht als hij kwijt was. Had gekke actie van hun laatst, 20% korting en als je voor 300 euro bestelde kon je 3 olie en van hun nemen ook de pro line. Wist niet wat ik moest nemen heb die med mutasion genomen. Die was per 10ml 100 euro...
Run je de med mutasion atm moet toch ook wel een knaller zijn :p

Run je de med mutasion atm moet toch ook wel een knaller zijn :p

Haha nee man nog niet, moet zoieso even off na maart. Moet volgens mij 9 maanden clean zijn voor dat onderzoek..Nog 3 weekies deze blast daarna 8 weken cruise. Daarna staat 600 tren 500 test 400 bold en 350 mast op de planning... allemaal ons merk :D

• #1.270
Haha nee man nog niet, moet zoieso even off na maart. Moet volgens mij 9 maanden clean zijn voor dat onderzoek..Nog 3 weekies deze blast daarna 8 weken cruise. Daarna staat 600 tren 500 test 400 bold en 350 mast op de planning... allemaal ons merk :D
Dat gaat keihard knallen worden kn ik je nu al verzekeren haha

Nemen jullie gewoon Europese stock of Stealth btw?

Gewoon EU stock indd, alles heel netjes en tijdig geleverd.

Site ligt eruit zie ik... Zijn aan het updaten wilde net gaan bestellen :p

Site ligt idd even plat.

Zag gisteren dat de de 10 en 15 stuks deal weer aanwezig van. Voor die prijs kan je het echt niet laten liggen vind ik en als je wat slim samen stelt met oils en tabs doe je echt wel een goede zaak.

• #1.278
+8 kilo (100 kilo is aangetikt ;) )

Wel een stuk vochtiger nu en dat is denk ik te danken aan de oxy, maar dat nemen we even voor lief! Volheid tijdens het trainen is geweldig en de kracht met de training omhoog.

Die gear die ik nu heb maak ik voorzover nog op en dan ga ik weer over op mts en dan gaat het echte feest pas beginnen. Hou jullie op de hoogte wat ik dan precies ga doen.

Als iemand keer mee wil bestellen laat maar weten, dan doen we samen groupbuy 20 of maybe more

• #1.280
Dit keer bestel ik nog gewoon apart, heb toch een hele bulk nodig voor m'n prep.

Terug
Naar boven