Fitness Seller

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.282
Heb net een MTS kuur besteld, ligt de hele site eruit. Zou toch niet mn geld zomaar kwijt zijn nu :treuren:

• #1.284
Heb net een MTS kuur besteld, ligt de hele site eruit. Zou toch niet mn geld zomaar kwijt zijn nu :treuren:
Maak je niet druk! Zal iets langer duren in het ergste geval. Hebben indd last van aanvallen zodra ze dat onder controle hebben hoor je wel weer van ze ;)

Anders stuur maar PM als iemand interesse heeft, (meer dat ik niet kan bezorgen thuis)

• #1.287
Oxy is er nu uit. Wil m'n lichaam even wat rust gunnen. Nu enkel door op sust, bold en deca (moet wel ondergedoseerd zijn). Volgende maand wordt het weer knallen op het vertrouwde merk.

• #1.288
Pakketje is al binnen dinsdag verstuurd en vandaag binnen! Damn wordt nog moeilijk om daar een maand vanaf te blijven.. :p

• #1.291
Even een vraag:

Wil m'n glutes de komende 2 weken even wat rust gunnen.

Ben nu zeker al 6-7 weken elke week 2x per week 3-4 ml aan het zetten en ja op gegeven moment ga je dat wel voelen hoe goed je ook in die glutes injecteert.

Enige waar ik ervaring mee heb ik chest en daar heb ik nog nooit meer dan 1,5ml ingezet. Hoe zit het met schouders en zijn er nog andere fijne spots om te zetten. Vandaag zou er weer 3,5/4 ml moeten ingaan en om nu alle 2 de kanten van m'n chest te zetten zie ik een beetje tegenop :p

Benen, starten met 2 ml per kant.
Borst max 1 ml per spot, borst heeft 4 spots x2 .... insuline naalden + spuit is de trick hier.

Schouders is persoonlijk, ik geraak moeilijk aan mijn achterkant schouderkop.... heb je iemand die voor je wil injecteren daar is dat een optie. 1 ml starten.

Biceps, triceps. 1ml starten. Triceps lukt me biceps is nog een mindfuck hehe.

En uiteraard de lats niet vergeten, als die het gewoon zijn dan kan daar ook 3 ml per keer in.

• #1.293
Benen, starten met 2 ml per kant.
Borst max 1 ml per spot, borst heeft 4 spots x2 .... insuline naalden + spuit is de trick hier.

Schouders is persoonlijk, ik geraak moeilijk aan mijn achterkant schouderkop.... heb je iemand die voor je wil injecteren daar is dat een optie. 1 ml starten.

Biceps, triceps. 1ml starten. Triceps lukt me biceps is nog een mindfuck hehe.

En uiteraard de lats niet vergeten, als die het gewoon zijn dan kan daar ook 3 ml per keer in.
Thanks ikke! Hier kan ik wat mee. Denk dat ik vandaag dan met de 2 spots in de chest start. Ben normaal gewend in de upper chest te zetten waar bevind zich die andere spot dan precies? Snap dat het aan de onderkant is maar iets specifieker..:p

Op het moment niemand die hem zet misschien dat ik m'n vriendin eens zo gek kan krijgen om m'n schouder te injecteren. En de lats zet je die ook met een insulinespuitje of welke naald?

Dank alvast!

Lats kan ook met slin naald als je 1 ml zet. Anders met een 3ml spuit en 0.45*25 naald.

Specifieker voor borst zijn... Gewoon in het midden (meest vlezige deel) van je borst.

• #1.295
Lats kan ook met slin naald als je 1 ml zet. Anders met een 3ml spuit en 0.45*25 naald.

Specifieker voor borst zijn... Gewoon in het midden (meest vlezige deel) van je borst.
Top! Ga beide spots straks uitproberen ;) je hoort van me :p

Thanks ikke! Hier kan ik wat mee. Denk dat ik vandaag dan met de 2 spots in de chest start. Ben normaal gewend in de upper chest te zetten waar bevind zich die andere spot dan precies? Snap dat het aan de onderkant is maar iets specifieker..:p

Op het moment niemand die hem zet misschien dat ik m'n vriendin eens zo gek kan krijgen om m'n schouder te injecteren. En de lats zet je die ook met een insulinespuitje of welke naald?

Dank alvast!
zijkant schouders kun je in principe gewoon zelf bij check anders ff spotinjections.

• #1.298

Ging goed had beide spots in m'n linkerpec gezet. Vandaag beetje het gevoel van spierpijn op de nieuwe spot. Vandaag gaat de resterende ml in de andere pec.

Waarom nooit de quads gepakt? Mijn favo spot voor de lange esters. Kan er easy 5ml in kwijt. 6 ook eens gedaan maar dan loopt er altijd wat uit :(

• #1.300
Waarom nooit de quads gepakt? Mijn favo spot voor de lange esters. Kan er easy 5ml in kwijt. 6 ook eens gedaan maar dan loopt er altijd wat uit :(
Ja ik weet het eigenlijk ook niet :p misschien beetje uit angst mank te lopen. Train op het moment 2x pw de benen en ben dan bang niet alles te kunnen geven tijdens legday, Maargoed glutes wel altijd zonder veel problemen kunnen trainen tijdens legday. Zitten ook veel zenuwen in de benen Maargoed voor alles een eerste keer he :D

Terug
Naar boven