Fitness Seller

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.301
  • #1.303
Huidige shape

image.jpeg

• #1.304
  • Like
Waarderingen: vntl
Ik pak normaal altijd 0,6x 25, maar heb er ook weleens 0,8x40 ingejaagd. was omdat ik toen niks meer had. Merkte geen verschil ofzo kwa pip, alleen zo krijg je wel sneller litekenweefsel.

Je staat goed vol man! Goeie shape.
Wat weeg je nu?

• #1.307
gewoon niet te veel er in zetten de eerste paar keer dan valt de pip wss wel mee :)
Nee sowieso start ik altijd met nieuwe spiergroepen met 1ml of het moet al een grotere zijn dan max 2 ml voor de eerste keer. Helaas geen naalden voor de benen. Alleen nog voor schouder, chest en glutes. Bij m'n volgende bestelling pakken.

• #1.308
Ik pak normaal altijd 0,6x 25, maar heb er ook weleens 0,8x40 ingejaagd. was omdat ik toen niks meer had. Merkte geen verschil ofzo kwa pip, alleen zo krijg je wel sneller litekenweefsel.

Je staat goed vol man! Goeie shape.
Wat weeg je nu?
Misschien eenmalig die 0,8x40 proberen, littekenweefsel zit ik inderdaad niet op te wachten. Welke kleur hebben de 0,6x25 eigenlijk?

Thanks man, sta inderdaad wel vol.
Schommel tussen de 99-100 kilo voeding staat nu al meer dan 2 weken op 4800-5200.

Helaas ben ik niet zo over m'n gear te spreken die ik nu nog aan het opmaken ben. Kan niet wachten te starten met m'n vertrouwd merk weet zeker dat hier ik binnen een aantal weken kilo's mee ga pakken.

Zijn de blauwe.
Je staat er goed bij man, hoelang blijf je doorbulken eigenlijk?

Nee sowieso start ik altijd met nieuwe spiergroepen met 1ml of het moet al een grotere zijn dan max 2 ml voor de eerste keer. Helaas geen naalden voor de benen. Alleen nog voor schouder, chest en glutes. Bij m'n volgende bestelling pakken.

Deed gelijk eerste keer 3ml in quads hoor, geen pip geen problemen niks. Ook helemaal geen pip gehad eerste keer trouwens maar misschien komt dat door het merk..

Deed gelijk eerste keer 3ml in quads hoor, geen pip geen problemen niks. Ook helemaal geen pip gehad eerste keer trouwens maar misschien komt dat door het merk..
linker quad was week mank lopen rechter quad geen pip.. idem dito voor linker schouder,chest en tri f**k mijn linkerkant :roflol:

We zullen nog even geduld moeten hebben dit is wat er werd gezegd:
Die vraag krijg ik vanzelfsprekend regelmatig. Ik onderhandel nu met het laboratorium over een datum om alle AAS af te leveren. En er zijn 100en middelen die twee testrondes doormoeten. Het gaat nog even duren!

Wist ook niet dat ze 2 testrondes deden haha.

• #1.320
Vandaag in iedergeval al wat aanpassingen gemaakt :)

Ben begonnen met
Test 400, Bold en bulk bombs van het bekende merk.

Wekelijks zet ik:
800mg test EW
1000mg bold EW
(Tabs) Bulk bombs ED
Ari heb ik bij de hand ingeval van nood.

Hoop dat dit wat gaat uitmaken...
Zit op 5000 kcals en nog gain ik heel traag, hooguit een hoop vocht. Droogtrainen gaat bij mij als een raket dit is toch even een ander verhaal:(

Kijken wat dit gaat doen!

Terug
Naar boven