- Waardering
- 10.871
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
We gaan gewoon met z'n 3 ergens naar z'n all you can eat tent. Die mensen worden arm haha. Allemaal een achterlijke eetlust

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We gaan gewoon met z'n 3 ergens naar z'n all you can eat tent. Die mensen worden arm haha. Allemaal een achterlijke eetlust

...Zegt de man die me vanmiddag nog loopt aan te moedigen
ga trouwens wel een bloedtest laten doen over een aantal weken.Zegt de man die me vanmiddag nog loopt aan te moedigenga trouwens wel een bloedtest laten doen over een aantal weken.

Ik eigenlijk ook wel, je gevoel zo zegt namelijk vaak geen ruk. Heb verschillende dingen gezien... Iemand die op 20+ weken aan de tren zat en dan heb ik het niet over milde dosering (kwaliteit gear was 100% goed) waarvan de bloedwaardes ietsjes buiten de normale waarde waren wat ik totaal niet had verwacht. Andere maat die na 3 weken oral aas gebruik al naar het ziekenhuis kon gaan en de lever had ontstoken.. Neemt niet weg dat het allemaal linke soep is als je niets laat checken.
mijn leverwaarden waren iig aardig verhoogt na me cut en me cholesterol was ook aardig fucked en gevoel zegt idd geen ruk want ik voelde me perfectIk eigenlijk ook wel, je gevoel zo zegt namelijk vaak geen ruk. Heb verschillende dingen gezien... Iemand die op 20+ weken aan de tren zat en dan heb ik het niet over milde dosering (kwaliteit gear was 100% goed) waarvan de bloedwaardes ietsjes buiten de normale waarde waren wat ik totaal niet had verwacht. Andere maat die na 3 weken oral aas gebruik al naar het ziekenhuis kon gaan en de lever had ontstoken.. Neemt niet weg dat het allemaal linke soep is als je niets laat checken.

Wss verkeerd gezegd haha. Heb 2 fitness abbo's de ene waar ik altijd heb getraind (de homegym) de andere is wat verder weg.Je moet best wel een gekke homegym hebben als je die oefeningen en gewichten kunt gebruiken!
Dat is wat ik bedoel, nam je tijdens die periode orals of enkel tren?mijn leverwaarden waren iig aardig verhoogt na me cut en me cholesterol was ook aardig fucked en gevoel zegt idd geen ruk want ik voelde me perfect![]()
Hahaha, respect voor je eerlijkheid! Liever zo iemand die constant loopt te liegen over doseringen, gebruik etc..
Haha, de Vial keek me te lief aanHaha dan toch niet kunnen wachten
Ben zeker benieuwd naar de resultaten.
Gaje foto's loggen?

Ik volg zekerHaha, de Vial keek me te lief aan
Sowieso updates, insta met pics en ander forum, maybe dat ik hier ook eens wat mbt foto's ga plaatsen. Keep u updated![]()