Fitness Seller

Strong and Big is the Duo

• Topic Starter Topic Starter
En dan zit je vol of? Experimenteer is met iets anders, bijvoorbeeld 2 eitjes op 4 sneetjes brood ofso. Of een flinke bak brinta 3 kwartier voor je training, of een lekkere pannenkoek. Een bak noodles met een eitje doet het bij mij ook wel goed :)

Ik zal t is proberen.
Ik ben niet zo'n eter moet ik eerlijk bekennen ik begin na 2 boterhammen al te kokhalzen.

Training van vandaag ging niet slecht:)

Pull-ups
7 x bw Kreeg steek in me elleboog dus sprong naar beneden toen was t voorbij dus daarna meteen weer omhoog gesprongen nog 2 x uitgeperst
11 x bw
12 x bw
8 x bw
6 x bw

Bor
8 x 50
8 x 50
6 x 60
9 x 50

T-bar Row
8 x 40
8 x 40
6 x 45
8 x 40

One arm straight arm pulldown
8 x 21
8 x 24
8 x 28
8 x 24

V-bar Pulldown
8 x 60
8 x 67
6 x 70
8 x 67

Chin-ups
8 x bw
7 x bw
6 x bw

Geen onaardige training:rolleyes:

Trainen vandaag ging redelijk lekker ik moest beetje uitkijken ivm me schouder ma het ging bijna vlekkeloos goed teken dus:)

Training van vandaag borst-tri:

Dumbbell Bench Press
8 x 20
8 x 26
8 x 28
8 x 28
8 x 26

Decline Bench press
8 x 60
8 x 60
8 x 60
8 x 60
8 x 60

Glose Grip Bench Press
8 x 50
8 x 50
6 x 55
8 x 50

Incline Dumbbell Press
8 x 18
8 x 20
6 x 22
8 x 20\

Pecdeck
8 x 50
8 x 55
6 x 60
7 x 55

Bench Dips
8 x bw
10 x bw + 10 kg
10 x bw + 15 kg
10 x bw + 15 kg
10 x bw + 15 kg

Triceps Press(is een machine)
8 x 55
8 x 65
8 x 65

Geen verkeerde training zoals ik al zij

klasse training kerel, flinke dumbbell presses!

Nice presses, flink borst volume ;)

22 sets borst :O wel mooie gewichten al :thumb:

K vin t wel beetje erg veel dat jij je eigen lichaamsgewicht al drukt na 3 maanden :p netjes als t waar is

K vin t wel beetje erg veel dat jij je eigen lichaamsgewicht al drukt na 3 maanden :p netjes als t waar is

Ik train drie maanden serieus.
Daarvoor was het maar wat doen geen idee waar ik mee bezig was toen drukte ik wel met lelijke techniek al 50 kg dus opzich valt t mee + wat heb ik eraan om zomaar maar wat te lullen ik word daar niet wijzer of sterker van hoor.
Ik moet ook zeggen dat ik gewoon erg sterk ben in me borst vergeleken bij de rest ik denk dat daar meer kracht zit ofzo als dat kan?

Volgende x gewoon die 30'ers pakken op dumbbells:cool:

Bedankt mannen ik zit te denken om morgen nog even rug te pakken goed idee?

Heel sterke training man!
Mirin'

Niet getraind me schouder was vandaag beetje stijf dus toch maar even rustdagje wel naar de dokter geweest voor algemene controle.
69.2 kilo met kleren aan zonder schoenen :)

Iedereen heeft wel een spiergroep die uitblinkt in kracht en gains. Verstandig dat je naar je lijf luistert. Gewichtstoename is een mooie beloning van je inzet.

Iedereen heeft wel een spiergroep die uitblinkt in kracht en gains. Verstandig dat je naar je lijf luistert. Gewichtstoename is een mooie beloning van je inzet.

Ja eerst was t beetje schijt aan schouder toen jou log beetje doorgebladerd dacht ik na toch maar een stapje terug.

Ja was met kleren aan en alles ik zal morgen of overmorgen in de ochtend is wegen bij t opstaan denk zo'n 66kg

ik probeer ook altijd te luisteren naar mijn lijf maar probeer wel altijd bezig te blijven, dan maar light weights.

ik probeer ook altijd te luisteren naar mijn lijf maar probeer wel altijd bezig te blijven, dan maar light weights.

Je hebt je schouder volgens mij in deze jaren aardig wat verdoet hoor tenminste zo praatte je eraf en toe over.
Maar goed nu heb je je wel je lesje geleerd en je hebt mij een lesje geleerd dus ik ben je dankbaar:D

Met benchen heb ik in beide schouders een slijmbeursontsteking opgelopen. Dat gebeurde bij de zwaardere gewichten en heb daar lang last van gehad. Daarom bench ik niet meer.

Maar graag gedaan, haha.

Met benchen heb ik in beide schouders een slijmbeursontsteking opgelopen. Dat gebeurde bij de zwaardere gewichten en heb daar lang last van gehad. Daarom bench ik niet meer.

Maar graag gedaan, haha.

Vraagje kijk ik heb al enkele weken erg last van me schouder soms gaat t goed laatste tijd gaat t beter tijdens t trainen en soms midden op de dag krijg ik ineens zieke steek?
Wat denk jij zal ik vanaf volgende week weer voorzichtig schouders trainen of zeg je wacht af?
jij hebt immers ervaring met schouderblessure's

Ik zou gewoon blijven trainen en alleen de oefeningen pakken waarbij je het minst last heb. Met bodybuilding hou je altijd pijntjes, dat hoort er gewoon bij. Vandaar de mooie uitpraak No Pain No Gain :)

Ik zou gewoon blijven trainen en alleen de oefeningen pakken waarbij je het minst last heb. Met bodybuilding hou je altijd pijntjes, dat hoort er gewoon bij. Vandaar de mooie uitpraak No Pain No Gain :)

Dat snap ik maar dit was verkeerde pijn :)
Maar goed morgen rug

en zien dat je bij de rust ook je schouders eventueel insmeert met n zalfje dat onstekingsremmend is maar ook geen kwaad kan dat je dat er opdoet moest het niets zijn;).
Eventueel rotatet cuffs doen! Helpt als preventie maar ook om herstel te laten vlotten(zolang je natuurlijk geen last hebt bij het uitvoeren van de oefening)

Terug
Naar boven