AndroidHealthClinic

Review Strong! - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Pomps, spiermassa, energie, kracht, uithouding...
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? nvt
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Tropical juice, verassend lekker !
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2afgestreken maatscheppen met 200/300ml water
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, levering binnen 24uur, gratis shakebeker, gratis samples, leuke extra's,..
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 24.90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker : zie review

Mijn review:

Oke dus vandaag voor het eerst getraind met de nieuwe PWO van Body & Fitshop 'Strong!'

Was zeer benieuwd aangezien de voorloper ( Hard! ) een succes was..

2 afgestreken scoops ingenomen op een zo goed als lege maag
Over de smaak valt niet veel te zeggen hij was gwn goed !

Na een kwartier begon ik het product echt te voelen en op weg naar de gym merkte ik dat m'n focus ook flink aan het verbeteren was.

Eenmaal in de sportschool aangekomen was ik er niet meer weg te slagen :D Lekker geknald en ook de pump kickte erg goed in

Energierush was iets minder dan bv een Noxipro maar dat hoeft ook niet aangezien ik 's avonds ook nog graag in slaap geraak :p
Voel me ook nog steeds top en heb geen last van een crash dus kort gezegd dit doet alles wat het moet doen en dat zonder de lastige bijwerkingen

Een waardige opvolger van 'Hard!'

5f742fea64f8c57f31396addc3a0559c.jpg

de pomp die je krijgt van Strong is echt niet normaal meer:D Ik loop echt helemaal vol!

Ik vind het een TOPPER, maar ik vind de beta-alinine ondergedoseerd. geen probleem, doen we voor die prijs niet moeilijk over, lekker potje beta-alinine erbij en knallen!

Met Strong! heb je prijs kwaliteit de beste keuze. Alle top ingrediënten met een fantatische werking.

Ralf

Ik vind het een TOPPER, maar ik vind de beta-alinine ondergedoseerd. geen probleem, doen we voor die prijs niet moeilijk over, lekker potje beta-alinine erbij en knallen!

Mooie stack heb je! Komt aardig in de buurt bij die van mij:cool:

Zojuist ingenomen, de smaak blijft me verrassen. Wat je allemaal voor werking erbij krijgt, is super. Neem het voor de energie, maar de pomp en extra herstel is echt super.

Zojuist ingenomen, de smaak blijft me verrassen. Wat je allemaal voor werking erbij krijgt, is super. Neem het voor de energie, maar de pomp en extra herstel is echt super.

Qua werking kan er niks tegen Strong! op. Dat is algemeen bekend. De smaak is ook best aardig, lekker fris vind ik zelf.:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vanmiddag zelf ook weer onvoorstelbaar lekker getraind met Strong!. (na een paar lange dagen te hard werken) Blijft elke keer weer verrassen. Wat een heerlijke pomp en energie. Alles voelt nu nog dik en opgepompt dat is hoe het moet zijn. Heerlijk gevoel!:) Voel me meteen weer helemaal top:D

Vanmiddag zelf ook weer onvoorstelbaar lekker getraind met Strong!. (na een paar lange dagen te hard werken) Blijft elke keer weer verrassen. Wat een heerlijke pomp en energie. Alles voelt nu nog dik en opgepompt dat is hoe het moet zijn. Heerlijk gevoel!:) Voel me meteen weer helemaal top:D

Haha me vriendin pingt me net ook dat ze als een speer gaat.
Had haar voor t eerst strong gegeven. Denk dat ze te laat op werk gaat komen omdat ze nog niet uit gerend is op de gym :D

Haha me vriendin pingt me net ook dat ze als een speer gaat.
Had haar voor t eerst strong gegeven. Denk dat ze te laat op werk gaat komen omdat ze nog niet uit gerend is op de gym :D

Kijk:D Strong! merk je inderdaad wel:eek: De energie is heerlijk, de kracht & pomp tijdens de training letterlijk verslavend!:)

De werking vind ik geweldig, eindelijk een PWO zonder vervelende tintelingen en kleine willy!

De smaak? is persoonlijk. Fris zal ik maar zeggen.

Laatst bewerkt:
Na een aantal keer experimenteren ermee kan ik zeggen: Strong is een prima pre workout sup! Ik was de eerste keren vrij skeptisch, aangezien het de eerste DMAA-vrije pre-workout formule was die ik zou gebruiken. En we weten dat DMAA goed kan werken ;) Maar goed -het is verbannen dus verleden tijd voor nu. Met Strong krijg ik iig een lekkere "verhelderende" mentale boost, een goed energiek gevoel, en het mooist - tot zover niks meegemaakt van een crash, iets wat wel eens wilde gebeuren met de vorige pre workouts die ik voorheen gebruikte (waar o.a. DMAA in zat). Het product voelt een stuk "cleaner" aan, mogelijk om die reden. Strong doet z'n naam dus eer aan :) Smaak is ook prima, zeker voor iemand die normaal alleen water drinkt. Dan smaakt het als lekker frisdrankje oid haha :D

Het is inderdaad een aangename verassing dat er ook zonder de 1.3 een goede pre workout neer kan worden gezet

Gebruik Strong op het moment ook. Mijn motivatie was de veelbelovende ingredienten samenstelling en de afwezigheid van DMAA. Ik neem door mijn hoge tolerantie voor caffeine altijd 3-4 scoops, dan ga ik wel vooruit in de gym. De energie is langdurig, focus is goed en geen crash. Enige nadeel is de tropical smaak.. Heb hier wel wat moeite mee.. Maar een beetje vent is wat gewend, dus gewoon achterover! Goed product B&F ;)

Gebruik Strong op het moment ook. Mijn motivatie was de veelbelovende ingredienten samenstelling en de afwezigheid van DMAA. Ik neem door mijn hoge tolerantie voor caffeine altijd 3-4 scoops, dan ga ik wel vooruit in de gym. De energie is langdurig, focus is goed en geen crash. Enige nadeel is de tropical smaak.. Heb hier wel wat moeite mee.. Maar een beetje vent is wat gewend, dus gewoon achterover! Goed product B&F ;)
Top, dankje voor je complimenten. We zijn heel tevreden met de Strong! :)

Ralf

Zojuist mijn eerste pot strong binnen. Ik geef mijn mening over dit product als ik er een paar dagen op getraind heb. Echter heb ik wel een vraag over dit product. Kan je strong continu gebruiken of dient er gekuurd te worden. Ik zie namelijk dat er drie verschillende soorten creatine in zit.

Zojuist mijn eerste pot strong binnen. Ik geef mijn mening over dit product als ik er een paar dagen op getraind heb. Echter heb ik wel een vraag over dit product. Kan je strong continu gebruiken of dient er gekuurd te worden. Ik zie namelijk dat er drie verschillende soorten creatine in zit.

Je neemt Strong! puur pre-workout op de trainingsdagen. In verband met de stimulanten zou ik wel om de 4-6 weken even een weekje rust pakken. Voor de creatine hoeft dat niet:)

Terug
Naar boven