- Waardering
- 3.869
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bwa,kweet nie.Als je 95kg kan benchen, is 4x8 met 50kg dan niet wat licht voor jou?![]()
Als je 95kg kan benchen, is 4x8 met 50kg dan niet wat licht voor jou?![]()

thx;Lijkt me ook ja, je zou in principe zelfs 10x70kg kunnen drukken ... als je vier setjes wilt bankdrukken kan je bv. ook doen: (12xstang), 10x40, 10x50, 8x60 en dan 5x70 of tot failure met een spotter.
Ik vind het gat tussen 2x70 en dan een PR op 95 nl. zo groot, zoals je in de laatste week van oktober deed
Doe lekker alleen cardio van de week en rust/herstel voor de rest: succes met je doelen en verdere training!

grtz
)en ik krijg het ganse gewicht op mn knie.

en de zelgemaakte farmers
ja die denk dat het iets dikker is,die 58 is mss de dikte?Beetje voorzichtig he
Band lijkt precies een beetje op de mijne, maar iets dikker?
Farmers zijn ook leuk, ik hoop alleen voor je dat die schijfopnamedingen niet ombuigen als je ze eens wat te hard neerzet met wat gewicht eraan. Misschien ziet het er op foto minder stevig uit dan het is![]()

)nuje breken ze,maken we gewoon nieuwe
thx!Klote van dat ongelukje, man!
Die farmers heb je toch maar mooi voor elkaar gekregen!
Ik hoop dat je weer gauw bent hersteld en events kunt gaan trainen: veel succes
P.S. ik heb een vrienden-uitnodiging naar je verstuurd.

heb toch geluk gehad,zo een zware band op mn knieGood stuff, ga je je nog mee amuseren!
Achja, iedere SM'er heeft wel eens kneuzing en bloeduistortingen, de blauwe plek op mn linkerbiceps zit er al een half jaar![]()
,vreesde het ergsteheb toch geluk gehad,zo een zware band op mn knie,vreesde het ergste
wat heb jij indertijd uitgestoken met je biceps?

ja ik heb dat ergens gelezen,ook met uitglijden,raar dat hij zich niet blesseerde als hij ook die band op zn knie kreeg,gelukkig maar!Je hebt idd wel veel geluk gehad, Johan ook toen op de voorrondes
Biceps is van de tire denk ik in de eerste plaats maar het kan ook van de stones zijn
Op mn linkerbeen is het ook nog een beetje rood van de dulkwalk en dat is al van de voorrondes geleden dat ik het nog ns gedaan heb![]()
)

)
,kon niet meer)
)
?
ja ik heb dat ergens gelezen,ook met uitglijden,raar dat hij zich niet blesseerde als hij ook die band op zn knie kreeg,gelukkig maar!

thxMooi dat je weer bezig bent na een week rust/herstel.
Nice om te zien dat je al 50kg pakt met de close-grip BP ... hoe ver doe jij je handen van elkaar dan (moet wel meer dan 15cm zijn)?
Ga zo door en succes met die knie!![]()

Het valt inderdaad wel op dat je de tire flip bij mij geleerd hebt![]()

ale ik bedoel hoe kun je dat tegen komen zonder geblesseerd te geraken
(denk ik toch)
---------- Toegevoegd om 19:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:41 ----------
---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:41 ----------
FenDjal,train jij niet dan?