- Waardering
- 176
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 89kg
Ik mis wat ...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

awel dan moet je terugkeren naar die week he

ach sorry,had er nie direkt opgelet dat je een meisje wasIk train wel maar veel te weinig . Pas een zware operatie gehad .. En ben een meisje net weinig doorzettings vermogen

)
)
)
)
)vorige week was mn bench zwaarder,want dan deed ik 3x83,5,maar ik heb eerst pauze bench gedaan nu,toch wel vermoeiendHa, zware bench presses. Dat zien we graag
Hoe zit het met de knie?

(paar maanden)ja dat gebruik ik he,steunverband, zalf en pillen tegen onsteking,e.d.Leg dat maar eens uit aan de dokter als hij vraagt wat er gebeurd is
Lijkt me niet onverstandig om een steunverbandje te dragen om het gewricht warm te houden, en als het echt erg is, een ontstekingsremmer ofzo. Maarja de dokter zal het beter kunnen zien![]()
)

)

)
)ja,die heeft daar wat staan/liggen man

Nice, die pr op de DL!
Toen ik met shrugs begon wilde ik ook gelijk 30kg pakken, wat dus iets te veel was ... het gaat natuurlijk om de goede uitvoering (schouderbladen goed naar achter), dus misschien moet je gewoon met 23-25kg beginnen.
Je zult zien dat je al na een paar weken een paar kilo meer kunt pakken.
Vraagje: wat moet ik me voorstellen bij 'hammer db floor press'; is dat een variatie op de normale 'db chest press', maar dan op de vloer?

)
)
)
)
)
)
)
)
)