- Waardering
- 101
- Lengte
- 1m84
spencer & sanca;
ik ben gisteren naar de dokter geweest,hij zegt dat mn meniscus ook geraakt is ,en dat is minder.
ik heb ook nog wat last van scheen,en enkel(die enkel is blijkbaar nog nie 100% van mn gewrichtsbanden die scheurde vorig jaar.
)
als mn meniscus(of hoe noemt dat
) niet betert op termijn van 14 dagen,moet ik wss onder het mes om het te laten "opkuisen".
dus ik kan nog geen beslissing nemen,ik ga afwachten,we hebben nog tijd denk ik.
en ik train geen events meer,en ik raak zeker die tire niet aan voor ik terug fatsoenlijk 100kg kan squatten
,en dat zal nog een tijdje duren denk ik.
welke wedstrijden ik wel al zeker wil meedoen(als alles goed verloopt) zijn;
-sterkste man van oudenaarde(augustus 2010)
-sterkste man van liedekerke(october 2010)
moet te doen zijn,want zijn relatief lichte wedstrijden
ik ben gisteren naar de dokter geweest,hij zegt dat mn meniscus ook geraakt is ,en dat is minder.
ik heb ook nog wat last van scheen,en enkel(die enkel is blijkbaar nog nie 100% van mn gewrichtsbanden die scheurde vorig jaar.
)als mn meniscus(of hoe noemt dat
) niet betert op termijn van 14 dagen,moet ik wss onder het mes om het te laten "opkuisen".dus ik kan nog geen beslissing nemen,ik ga afwachten,we hebben nog tijd denk ik.
en ik train geen events meer,en ik raak zeker die tire niet aan voor ik terug fatsoenlijk 100kg kan squatten
,en dat zal nog een tijdje duren denk ik.welke wedstrijden ik wel al zeker wil meedoen(als alles goed verloopt) zijn;
-sterkste man van oudenaarde(augustus 2010)
-sterkste man van liedekerke(october 2010)
moet te doen zijn,want zijn relatief lichte wedstrijden
Laatst bewerkt:

.ik zal van de zomer toch minder kunnen trainen en westrijden door mn job.
(grapje