headcrusher
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 88kg
eerst techniek dan gewicht.
Bij bankdrukken maakt dat niet heel veel uit denk ik maar is wel raar dat er geen kleine schijven zijn en in het begin is dat wel best veel ja 5kg das niet echt handig
En bij squat moet je de barbell leggen hoe jij het fijnst vindt eigenlijk. Kom je vanzelf wel uit. Ik vind het bijv. Fijner met handen dicht bij elkaar dan ligt ie wat hoger en je trapezius zijn wat hoger (waar ie dan op ligt) maar ik zeg dat moet je zelf een beetje uitzoeken. In het begin had ik daar ook veel last van als ie op een bot ligt doet dat ook zeer
Oké bedankt! Dan ben ik er van overtuigt dat het goedkomt. De 2e keer was het al een stuk gemakkelijker dan de eerste keer. En hopelijk blijft het zich verbeteren.
je ging rippetoe doen he? hier een stuk vertaald over voeding enz.: http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/faq-rippetoe-nederlands-194080/
Ah, had ik al gelezen
(de originele faq). Maar toch bedankt voor de goede wil 
Succes man! Herkenbaar verhaal. Ben 16 jaar een dikkertje geweest.
Anyway wel erg laag in kcals. Je mag volgens mij gerust wat hoger zitten , maar als jij je er goed bij voelt waarom niet he.
Als jij het kan, kan ik het ook

Net fysiek trouwens!
Wat betreft die kcals heb je misschien wel gelijk. Maar aangezien ik een behoorlijke lange weg te gaan heb, loop ik graag vlot door.
Als ik merk dat het te weinig wordt, doe ik er wel wat bij. Maar voorlopig is het goed te doen eigenlijk

rippetoe, verstandige keuze. Melk het uit tot dat het niet meer kan!
Zal ik zeker doen! Bedankt voor de support!
Vandaag gewoon een uur gecardioot (haha, nieuw woord). Gemiddelde HF was uhmm.. pff.. stuk of 155-160? (75% van max)
kcal: 2005
E: 184g (37%)
K: 161g (32%
V: 70g (31%)
Wat me verbaast is dat ik me tot nu toe ontzettend netjes aan me schema heb gedaan. Geen enkel keer van afgeweken. Ik denk dat het bijhouden van deze log daar een positieve invloed op heeft

Morgen een rustdag, maar misschien dat ik het niet laten kan om wat rustige cardio erbij te doen. Kan trouwens niet wachten tot de volgende Rippetoe workout.

. Er is dus geen degelijke gym in de buurt. Nou heb ik wel een echte hardcore-hardcore gym gevonden 8,5km verderop. Ik ga daar binnenkort eens een kijkje nemen. Het is minimaal een half uur fietsen, maar ik heb het er voor over.
echt goed!!!)