headcrusher
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 88kg
Resultaten waren prima, maar toch een klote workout. Heel ongeconcentreerd, lange schooldag, maar 5 uur geslapen, stress, etc, etc.
Training 14
Squat
2x5x20 mooie techniek IMO (voor wat dat waard is)
1x5x35 mooie techniek IMO (voor wat dat waard is)
1x3x60 (moest 50 zijn) mooie techniek IMO (voor wat dat waard is)
1x2x80 (moest 70 zijn) slappe techniek.
3x5x90 Na de 2e werkset dacht ik niet dat ik nog alle reps zou halen. Toen kwam die idiote fitnessinstructeur langs. Hij vroeg waarom ik dit nog deed (barbell op dat ding waar je dips en pull-ups op kan doen leggen). Ik antwoorde niet, hij zei: "heb je schijt?", ik zeg: "ja". Hij zegt: "Daar moet ik het eens met de filiaalmanager over hebben, je hebt nu een officiële waarschuwing, want ik zie jou dit al 3-4x zien doen." Ik had geen zin in zijn gezeik tussen ik ga minder dan 2 minuten rust al aan mijn 3e set. Hij loopt boos weg: "Je bent weg hier hoor.". Toen die 5 reps gehaald, beetje slordige techniek de laatste rep maar wel diep genoeg enzo. Wonderen wat een beetje adrenaline kan doen
. Ik moest tijdens die set ook denken aan Arnold zijn squats in Pumping Iron, dat motiveerde goed
Had na het squatten de rest van de training gigantisch veel last van mijn onderrug (net als de vorige keer eigenlijk). Het zal wel mijn zwakste schakel zijn, aangezien ik vroeger ook een slappe onderrug had en daar problemen mee had bij het sporten. Denk niet dat het door techniek komt, want ik had vroeger zo veel last van me rug dat ik nu echt wel uitkijk en ik let er altijd op dat ik met een rechte rug bezig ben (zelfs bij het oppakken van schijven enz)
Press
1x10x10
1x7x20
1x1x30
1x5x35
3x5x40 (de laatste rep er met zo veel moeite uitgeperst, dat wil je niet weten)
Warming-ups waren slecht, ik was er niet helemaal bij. zie boven. Ik heb niet gebounced op de borst, terwijl dat van Rip wel mag. Alleen bij de laatste rep, zodat ik wel al mijn reps kon halen voor vandaag. Volgende keer met 2kg omhoog.
Rows
1x8x20
1x8x25
1x8x30
1x5x32
1x5x34
2x5x36
1x8x36
Pijn onderrug werd teveel ik had er echt geen zin meer in, maar er had anders wel werksets van 45kg ingezeten met gewoon normale warm-ups. Dit keer probeerde ik de rows super-strict uit te voeren. Powercleans waren de bedoeling, maar daar moet ik me wel goed voor inlezen, en daar heb ik dus momenteel geen tijd/energie voor. Volgende keer 40kg strict, en dan weer opbouwen naar waar ik was gebleven.
Heb net na training een liter melk op, heb nog steeds wel honger eigenlijk
. De motivatie is nooit beter geweest, ik ben toch echt wel sterker geworden, mag ik na een maandje zeggen, als ik zo terugkijk 
Training 14
Squat
2x5x20 mooie techniek IMO (voor wat dat waard is)
1x5x35 mooie techniek IMO (voor wat dat waard is)
1x3x60 (moest 50 zijn) mooie techniek IMO (voor wat dat waard is)
1x2x80 (moest 70 zijn) slappe techniek.
3x5x90 Na de 2e werkset dacht ik niet dat ik nog alle reps zou halen. Toen kwam die idiote fitnessinstructeur langs. Hij vroeg waarom ik dit nog deed (barbell op dat ding waar je dips en pull-ups op kan doen leggen). Ik antwoorde niet, hij zei: "heb je schijt?", ik zeg: "ja". Hij zegt: "Daar moet ik het eens met de filiaalmanager over hebben, je hebt nu een officiële waarschuwing, want ik zie jou dit al 3-4x zien doen." Ik had geen zin in zijn gezeik tussen ik ga minder dan 2 minuten rust al aan mijn 3e set. Hij loopt boos weg: "Je bent weg hier hoor.". Toen die 5 reps gehaald, beetje slordige techniek de laatste rep maar wel diep genoeg enzo. Wonderen wat een beetje adrenaline kan doen
. Ik moest tijdens die set ook denken aan Arnold zijn squats in Pumping Iron, dat motiveerde goed
Had na het squatten de rest van de training gigantisch veel last van mijn onderrug (net als de vorige keer eigenlijk). Het zal wel mijn zwakste schakel zijn, aangezien ik vroeger ook een slappe onderrug had en daar problemen mee had bij het sporten. Denk niet dat het door techniek komt, want ik had vroeger zo veel last van me rug dat ik nu echt wel uitkijk en ik let er altijd op dat ik met een rechte rug bezig ben (zelfs bij het oppakken van schijven enz)Press
1x10x10
1x7x20
1x1x30
1x5x35
3x5x40 (de laatste rep er met zo veel moeite uitgeperst, dat wil je niet weten)
Warming-ups waren slecht, ik was er niet helemaal bij. zie boven. Ik heb niet gebounced op de borst, terwijl dat van Rip wel mag. Alleen bij de laatste rep, zodat ik wel al mijn reps kon halen voor vandaag. Volgende keer met 2kg omhoog.
Rows
1x8x20
1x8x25
1x8x30
1x5x32
1x5x34
2x5x36
1x8x36
Pijn onderrug werd teveel ik had er echt geen zin meer in, maar er had anders wel werksets van 45kg ingezeten met gewoon normale warm-ups. Dit keer probeerde ik de rows super-strict uit te voeren. Powercleans waren de bedoeling, maar daar moet ik me wel goed voor inlezen, en daar heb ik dus momenteel geen tijd/energie voor. Volgende keer 40kg strict, en dan weer opbouwen naar waar ik was gebleven.
Ja idd, maar ik merk bij me squat/deadlifts wel dat de halter steeds meer en meer in een perfecte lijn gaat en dat ik me goed bewust ben van de aanspanning van me spieren enzo (meer controle). Volgens mij ook bij me bench, alleen niet zo opgevallen misschien.Voor die progressie zal je dan eigenlijk elke training moeten filmen maar das weer zo veel werk...![]()
Heb net na training een liter melk op, heb nog steeds wel honger eigenlijk
. De motivatie is nooit beter geweest, ik ben toch echt wel sterker geworden, mag ik na een maandje zeggen, als ik zo terugkijk 
Laatst bewerkt:

)
Volgende keer alle 3x5x95 eens doen