Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

met je stats zou ik sneller met split beginnen, en wat mag controversiel klinken niet cutten
redden? vind fulllbody ff te kracht georienteerd (ja dat kan je ff vooruitgaang geven maar split zou je ook vooruitgang geven)
en met je stats zou ik voor massa gaan en niet voor kracht met meer spieren ga je ook sneller afvallen ceteris paribus

sterke training
ik ga voor die schoenen mijn vader nog eens lief aan kijken mijn moeder viel mee die zei gelijk dat ze het goed vond![]()

Dankjewel!
Haha, gewoon tegen elkaar uitspelen
Works for me
(nu hopen dat je pa niet per ongeluk op mijn log stuit)
Anders ff wachten tot kerst ofzo. Als je nog een goed argument zoekt moet je maar zeggen dat je een relatief goedkope sport beoefent en geen 50 euro per maand voetbal contributie moet betalen en daarbij nog eens dure kleding nodig hebt, zoals andere jongens van je leeftijd![]()

haha
ik denk dat ze er wel komen m'n vader wilt er ook hebben![]()

nice! dikke legpress manis dat zo'n legpress die diagonaal gaat of recht?

Dankjewel!
Recht, dus werkt alleen maar de gewicht van de stack op (ook geen lichaamsgewicht of zwaartekracht), vandaar dat hij zo zwaar kan
Zo´n diagonale is eigenlijk veel stoerder, maar ik train in een p*ssy gym, dus die hebben ze niet
Als het wat uitmaakt, ik ga altijd behoorlijk diep dus ik merk wel dat ik onderin met mijn glutes en ook wel hamstrings omhoog kom (en dat is superzwaar!). Benen zijn altijd hoog geplaatst, met iets meer dan de helft van me voeten op het apparaat zelf, op net geen schouderbreedte denk ik.

Oke, vind ik toch nice dan
Wij hebben zo'n diagonale in de gym, zit nu een extra lange stang aan zodat er veel gewicht opkan![]()
sinds de nieuwe eigenaar (is nederlands kampioen geweest ofzo en ook olympia geloof ik) is alles opeens veel meer hardcoore
---------- Toegevoegd om 21:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:55 ----------
Kan alleen zelf maar 140kg pressen
maar daar word aan gewerkt![]()

snap het niet, eerst kan je 36 kg niet van grond krijgen en dan doet ie gewoon 3x5x36kg hoezo?Training 24 - al 2 maanden training!
Overhead Press
1x5x10
1x5x15
1x5x20
1x3x25
1x2x30
1x1x36 faal, kreeg hem echt niet van de grond
3x5x36
Alle sets van de grond gecleaned.
Geen idee, ineens lukte het. Misschien was ik nog te hijgerig van de warming-up of was het psychologischsnap het niet, eerst kan je 36 kg niet van grond krijgen en dan doet ie gewoon 3x5x36kg hoezo?
metZijn die gewichten met of zonder bar meegerekend? Gewoon een vraagje![]()
thnx
Ik was een week weg, zoals ik al meerdere malen had gepost