XXL Nutrition

Stronglifts: armen blijven achter ?

Rotaderp33

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
84kg
Vetpercentage
16%
Ik ben nu al een tijdje bezig met Stronglifts en het gaat erg lekker qua kracht, borst, schouders, rug en benen groeien naar mijn idee goed.
tijdje full body gedaan en daarna stronglifts, en in totaal 4 maanden tijd met cleanbulk +/- 6 kg aangekomen en iets verhoogd in vp.

alleen mijn armen blijven flink achter vind ik.

is het een slim plan om chins/dips ( of pull down en barbell curls ) te doen als assistance om de armen een beetje bij te krijgen ?

iemand nog tips om de armen toch nog een beetje extra te laten groeien
triceps en biceps zijn altijd wel spiergroepen geweest die achter bleven, welk schema ik ook deed.

als ze echt achter blijven kan je denk ik beter isolatie-oefeningen hiervoor gaan doen, meerdere oefeningen zijn ook een optie ookal zijn veel mensen hier tegen maar als het helpt waarom niet
wat is precies je trainings schema dan kan ik denk ik beter advies geven

Maakt toch niet zoveel uit? Ben je klaar met stronglifts, pak dan een "gewoon" schema met meer arm werk, dan zijn ze zo op to par.

• Topic Starter Topic Starter
Workout A Workout B
Squat 5x5 Squat 5x5
Bench Press 5x5 Overhead Press 5x5
Barbell Rows 5x5 Deadlift 1x5

Zondag: Workout A, Dinsdag workout B, Donderdag Workout A etc etc
elke workout verhoog je je oefeningen 2.5kg.

Stats inmiddels: SQ: 75kg, BP: 72.5 BR: 70kg, OP: 40kg, DL: 90kg

als je armen niet meegroeien dan moet je meer eten.
Armen worden al genoeg belast door je strongliftes, extra oefeningen voor armen zorgt alleen maar voor overbelasting en overtraining

• Topic Starter Topic Starter
@ Cobblepot: daar zat ik zelf ook al te denken....gewoon nog even blijven knallen op Stronglifts totdat het klaar is, ik moet al een aantal oefeningen gaan
deloaden dus zo heel lang zal het niet meer duren, weekje of 8 ofzo.

---------- Post toegevoegd Sun 4 Nov 2012 om 15:52 ----------

mmmmmm nog meer eten, ik groei al als een gek dat is niet alleen maar spiermassa :)

je moet het zelf weten je kan wat mij betreft als je het volhoud nog voor biceps en triceps 1oefening doen, of idd wachten tot je klaar bent met stronglifts

Als je 3x pw traint zou ik gewoon elke training om en om een bic en tric oef doen. Of op vrijdag bi en tri oef. Waarna je heel weekend rust hebt. Ga je echt niet overtraind van raken hoor paar setjes pompen.

Terug
Naar boven