MuscleMeat

Studiekeuze test

CitizenD

Freaky Bodybuilder
Waardering
33
Er schijnen speciale testen te zijn die je bij een bedrijf(?) kan doen, die psychologisch zeer doordacht zijn en waaruit moet blijken welk interessegebied/opleiding het beste bij jouw past.

Deze testen schijnen wel redelijk prijzig te zijn(?+-600eu?) , nou vroeg ik me af of mensen hier meer vanaf weten en waar ik dat zou kunnen doen want Dildo heeft het er maar moeilijk mee:(

Tijdje terug ook zo'n test laten doen. Was een hele dag ermee bezig. Je vaardigheden worden getest op verschillende gebieden en je interesse natuurlijk. Achteraf heb ik er eigenlijk helemaal geen zak aan gehad, veel van die dingen wist ik al en de studie die eruit kwam bleek niks te zijn.

geld verspilling :p

tijdje terug ook zo'n test laten doen. Was een hele dag ermee bezig. Je vaardigheden worden getest op verschillende gebieden en je interesse natuurlijk. Achteraf heb ik er eigenlijk helemaal geen zak aan gehad, veel van die dingen wist ik al en de studie die eruit kwam bleek niks te zijn.

+1

bullshit testen imo.

op internet vind je overigens ook genoeg van dat soort testen die gewoon gratis zijn.

Terug
Naar boven