XXL Nutrition

Subcutaan vs Intramusculair Test E cycle

Bezoekers in dit topic

Vragen zijn er om te zien hoe de vork in de steel zit.
Wat is jou TRT dosis dan en met welke naalden werk je?
Ok, sorry voor mijn directe oordeel. Neem me niet kwalijk.

75 mg enanthate E5D
Nipro spuit/naaldcombinatie
inhoud: 5.0 ml lengte: 38.0 mm breedte: 0.8 mm maat: 21g schaal verdeling 0,2ml steriel
 
Ok, sorry voor mijn directe oordeel. Neem me niet kwalijk.

75 mg enanthate E5D
Nipro spuit/naaldcombinatie
inhoud: 5.0 ml lengte: 38.0 mm breedte: 0.8 mm maat: 21g schaal verdeling 0,2ml steriel
Ja nu begrijp ik het littekenweefsel wel. Wie heeft jou geadviseerd, je arts?
 
Nee zelf, wat zou jij adviseren?
 
Nee zelf, wat zou jij adviseren?
Sorry, ff nog een keertje. Dus je zet 75mg test-e elke 5 dagen en je neemt daarvoor een 5ml spuit met een groene 21 gauge 3,8cm naald?
 
Mooi samen gevat. Vandaar dat ik subq onderzoek.
 
Mooi samen gevat. Vandaar dat ik subq onderzoek.
Sub q is mogelijk maar als ik jou was zou ik vanaf nu slin spuitjes gaan gebruiken en intramusculair in je schouders zetten.
 
Help mee even hoor. Wat zijn slin spuitjes en krijg ik niet hetzelfde probleem in mijn schouderspieren aan litteken weefsel?
Super veel dank voor je commentaar en advies in ieder geval.

Heb nu deze besteld voor subq
Bd injectienaald hypodermisch
lengte: 16.0 mm
dikte: 0.500 mm
maat: 25g
kleur: oranje
microlancesterie
 
Help mee even hoor. Wat zijn slin spuitjes en krijg ik niet hetzelfde probleem in mijn schouderspieren aan litteken weefsel?
Super veel dank voor je commentaar en advies in ieder geval.
Slin spuitjes zijn insuline spuitjes met een vezel naaldje, zeer dun (29G) en slechts 1,5 cm lang, U100. Je minimaliseert hiermee littekenweefsel enorm. Sub q is mogelijk maar opname is langzamer.
 
Slin spuitjes zijn insuline spuitjes met een vezel naaldje, zeer dun (29G) en slechts 1,5 cm lang, U100. Je minimaliseert hiermee littekenweefsel enorm. Sub q is mogelijk maar opname is langzamer.
Denk dat ik toch start met subq langzame afgifte is niet erg. Is deze spuit te adviseren:

Bd injectienaald hypodermisch
lengte: 16.0 mm
dikte: 0.500 mm
maat: 25g
kleur: oranje
microlancesterie
 
Denk dat ik toch start met subq langzame afgifte is niet erg. Is deze spuit te adviseren:

Bd injectienaald hypodermisch
lengte: 16.0 mm
dikte: 0.500 mm
maat: 25g
kleur: oranje
microlancesterie
Insuline spuitjes gebruiken. U100
 
Je injecteert met naalden waar men nog geen eens een paard mee wil injecteren. Denk nou zelf eens even na. Zo moeilijk is het toch niet om even research te doen en een normale naald te gebruiken?
 
Je injecteert met naalden waar men nog geen eens een paard mee wil injecteren. Denk nou zelf eens even na. Zo moeilijk is het toch niet om even research te doen en een normale naald te gebruiken?
Dat was na onderzoek wat er uit kwam. Niet erg goed onderzoek gedaan dus...
 
Je injecteert met naalden waar men nog geen eens een paard mee wil injecteren. Denk nou zelf eens even na. Zo moeilijk is het toch niet om even research te doen en een normale naald te gebruiken?
Dit moet een troll zijn, hoe wil je in hemwlsnaam 75mg afmeten in een 5ml spuit? De groene naald zelf is die hoeveelheid al.
 
Dat was na onderzoek wat er uit kwam. Niet erg goed onderzoek gedaan dus...

Gebruik een zo klein mogelijke naald en rouleer je spots. Hoog/laag in de zijkanten van je Quads, side delts, front delts, pecs, lats. Plaats zat voor 1x in de week een spuitje
 
Gebruik een zo klein mogelijke naald en rouleer je spots. Hoog/laag in de zijkanten van je Quads, side delts, front delts, pecs, lats. Plaats zat voor 1x in de week een spuitje
Als ik trt zou doen zou ik ook liever subq zetten ipv im. Waarom jezelf lek prikken met een langere naald en kans op zenuwen raken lopen als je easy binnen 1 tel een subq injectie kan zetten.
 
Als ik trt zou doen zou ik ook liever subq zetten ipv im. Waarom jezelf lek prikken met een langere naald en kans op zenuwen raken lopen als je easy binnen 1 tel een subq injectie kan zetten.

subq is gay. Kan je net zo goed androgel gaan smeren.
 
Gebruik een zo klein mogelijke naald en rouleer je spots. Hoog/laag in de zijkanten van je Quads, side delts, front delts, pecs, lats. Plaats zat voor 1x in de week een spuitje
Nog advies maat naald?
 
Dit moet een troll zijn, hoe wil je in hemwlsnaam 75mg afmeten in een 5ml spuit? De groene naald zelf is die hoeveelheid al.
Nee, helaas. Gewoon niet zo heel slim...
 
-
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven