AndroidHealthClinic

Breaking News SUPER SALE: onze grootste SALE OOIT! Bodyenfitshop.nl

Er staan inderdaad heel wat leuke koopjes bij!! :D

De Rhodiola Rosea is maar €0.10 verlaagd. Had het vorige week nog gekocht. Prima spul.

Kun je er niet een paar euro vanaf halen. Dan koop ik het gelijk. ;)

• Topic Starter Topic Starter
De Rhodiola Rosea is maar €0.10 verlaagd. Had het vorige week nog gekocht. Prima spul.

Kun je er niet een paar euro vanaf halen. Dan koop ik het gelijk. ;)

Was ook in de weekaanbieding geweest inderdaad. Zag ik later ook:D Lager kan echt niet. Nagenoeg kostprijs al:)

Rhodiola Rosea
Body & Fit
van € 9,90voor € 7,90 (180 capsules)

Rhodiola
Now Foods
van € 14,90voor € 9,00 (60 capsules)

Beide 500mg capsules. Zelfde concentratie? En tot hoe lang duurt de actie?

En zeg niet dat je niet direct iets kan merken (ButchMcDick) maar mijn ervaring met dit soort weerstand/energie/libido/etc ondersteunende supplementen is dat je het soms even een tijdje moet gebruiken (weken of maanden). Dus andere supplementen ook zoals ginko, ginseng, ginger (gember). Zelfs koningengelei had ik het idee dat het werkte, terwijl ik daar zeer sceptisch tegenover stond. Maar honing is goedkoper (al is dat niet hetzelfde, ook super gezond) en hou ik het nu bij (ipv suiker). Ga binnenkort denk ik weer zootje inslaan.

Laatst bewerkt:

Strong is een meer volledige, " luxere pre-workout. :)

---------- Post toegevoegd 26 August 2013 om 19:50 ----------

Rhodiola Rosea
Body & Fit
van € 9,90voor € 7,90 (180 capsules)

Rhodiola
Now Foods
van € 14,90voor € 9,00 (60 capsules)

Beide 500mg capsules. Zelfde concentratie? En tot hoe lang duurt de actie?

En zeg niet dat je niet direct iets kan merken (ButchMcDick) maar mijn ervaring met dit soort weerstand/energie/libido/etc ondersteunende supplementen is dat je het soms even een tijdje moet gebruiken (weken of maanden). Dus andere supplementen ook zoals ginko, ginseng, ginger (gember). Zelfs koningengelei had ik het idee dat het werkte, terwijl ik daar zeer sceptisch tegenover stond. Maar honing is goedkoper (al is dat niet hetzelfde, ook super gezond) en hou ik het nu bij (ipv suiker). Ga binnenkort denk ik weer zootje inslaan.

Zelfde product, eigen merk is dus een betere koop.:) Actie loopt 10 dagen. Van de Rhodiola krijgen we nog heel veel binnen dus hebben we genoeg voor de gehele looptijd.:)

Thnx. B&F lijkt me inderdaad in bijna alle gevallen een betere koop. En hoe werkt dat met die 10% korting bij bestelling boven €100? Dat was alleen met bepaalde producten toch?
En jullie geven al kado's dus kan niet bepaald klagen he he.:D

Zit wat lekkers tussen, beta alanine en creapure spotgoedkoop :D.

Thnx. B&F lijkt me inderdaad in bijna alle gevallen een betere koop. En hoe werkt dat met die 10% korting bij bestelling boven €100? Dat was alleen met bepaalde producten toch?
En jullie geven al kado's dus kan niet bepaald klagen he he.:D

Als kassakorting van toepassing is, staat er dan bij:) Op het meeste in de SALE zit geen kassakorting meer.

---------- Post toegevoegd 26 August 2013 om 20:50 ----------

Zit wat lekkers tussen, beta alanine en creapure spotgoedkoop :D.

Die vliegen er ook aardig uit. Vooral de Creapure is echt niet meer normaal.

Jammer dat de whey perfection niet in de aanbieding is, maargoed die zit waarschijnlijk ook al op een redelijk lage marge. Misschien een keertje een bro-supp nemen voor het placebo effect :P.

van De Rhodiola Rosea merk ik vrij weinig van bestel ik nooit meer :(

Ik zou voor strong gaan.. overweeg het zelf ook, moet binnenkort toch nog wat omega 3 bestellen.

Probeer idd strong wel eerst, an zie ik wel verder. Thanx

Strong is een meer volledige, " luxere pre-workout. :)

Oke, thanx

---------- Post toegevoegd 26 August 2013 om 19:50 ----------

Zelfde product, eigen merk is dus een betere koop.:) Actie loopt 10 dagen. Van de Rhodiola krijgen we nog heel veel binnen dus hebben we genoeg voor de gehele looptijd.:)

Oke thanks

Terug
Naar boven