ambideXter
Cool Novice
- Waardering
- 4
van De Rhodiola Rosea merk ik vrij weinig van bestel ik nooit meer![]()
Hoe lang heb je het gebruikt? En in wat voor dosering?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
van De Rhodiola Rosea merk ik vrij weinig van bestel ik nooit meer![]()
Hoe lang heb je het gebruikt? En in wat voor dosering?
neem er 3 bij elke maaltijd 
zag het net gelijk weer een bestelling geplaatst want zaten wel wat producten tussen die ik gebruik dus![]()

Wat is de reden van deze "super sale" ?? Hoop niet lang meer goed? Schappen legen?
Daarnaast hebben inderdaad ea opgekocht en groot ingekocht.

leuke aanbiedingen ik ga zeker wat halen
enige idee wanneer Jack3d advanced beschikbaar zal zijn bij jullie?

Had die Vita-min Plus van Olimp besteld, nu blijkt dat dit een multivit voor vrouwen is (zie verpakking). Op jullie website staat er een andere foto van een verpakking en in de beschrijving lees ik er ook niets over. Jammer.
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamin...wsb3JkZXJwcm9kdWN0ZW5hYW50YWwsb3JkZXJ0b3RhYWw
Dat klopt niet. PM even je referentienummer dan los ik het meteen voor je op!
NeeeeDat klopt niet. PM even je referentienummer dan los ik het meteen voor je op!
![]()
Goede service.

Bedankt voor je bestellingleuke actie
weer ff vooraad beta alanine, creatine en Citruline malaat besteld
had nog staan maar meer is altijd beter, ben ook de perfecte cocktail aant afwegen hehe, k heb nu: Glutamine,Beta alanine, Citruline staan wat ik mix om voor de training in te nemen, vond op me kamer ook nog een gesloten pot magnificent dus die gebruik ik nu als post WO, hoop dat ik de perfecte balans voor me lichaam vind wat betreft de bovenstaande stoffen, maar ik neem er rustig de tijd voor, de prijs en kwaliteit zijn iig top![]()
Het zijn hele populaire producten en zit bijna wel bij iedereen in de stack
Ik ben blij om te horen dat de prijs/kwaliteit zo goed is, want dat is iets wat we graag willen