XXL Nutrition

Breaking News SUPER SALE: onze grootste SALE OOIT! Bodyenfitshop.nl

zag het net gelijk weer een bestelling geplaatst want zaten wel wat producten tussen die ik gebruik dus:D

• Topic Starter Topic Starter
strong of the 9 ?? kan geen besluit nemen!

No craze, no care.

Wat is de reden van deze "super sale" ?? Hoop niet lang meer goed? Schappen legen?

Zo Pff dat is weer heel cheap altijd handig

strong of the 9 ?? kan geen besluit nemen!

Beide bevatten exact hetzelfde. The 9 bevat alleen 250mg extra caffeine per scoop. Wil je de caffeine/energie erbij dan The 9 en anders The 8. Zo hebben mensen mooi de vrije keuze. De verkoop gaat precies gelijk op dus in die zin ben ik wel blij dat mensen nu zelf kunnen kiezen:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd 29 August 2013 om 09:14 ----------

Wat is de reden van deze "super sale" ?? Hoop niet lang meer goed? Schappen legen?

Puur een goeie actie om het nieuwe seizoen lekker in te luiden. Zo kunnen mensen meteen goed beginnen en een beetje discount kan vaak geen kwaad naar de vaak dure vakantieweken:D Daarnaast hebben inderdaad ea opgekocht en groot ingekocht.:)

---------- Post toegevoegd 29 August 2013 om 09:15 ----------

Zo Pff dat is weer heel cheap altijd handig

Vooral dingen als Thermogenic Powder, Creapure en de Oats gaan nu erg hard. Daar hebben we ook GIGA VEEL en extra van ingekocht.:cool:

leuke aanbiedingen ik ga zeker wat halen:D
enige idee wanneer Jack3d advanced beschikbaar zal zijn bij jullie?

leuke aanbiedingen ik ga zeker wat halen:D
enige idee wanneer Jack3d advanced beschikbaar zal zijn bij jullie?

Dank je! Weet het nog niet exact. We willen natuurlijk wel de 1e zijn die de Jacked3d Advanced kunnen aanbieden in NL. Wat dat betreft hebben we een reputatie hoog te houden:)

Bedankt voor de tegemoetkoming! :) Goede service.

Altijd goed!:)

---------- Post toegevoegd 31 August 2013 om 10:58 ----------

Nu in de SUPER SALE: Amino-1 20 servings voor 11.00 euro

banneramino1.jpg

leuke actie :)

weer ff vooraad beta alanine, creatine en Citruline malaat besteld :)

had nog staan maar meer is altijd beter, ben ook de perfecte cocktail aant afwegen hehe, k heb nu: Glutamine,Beta alanine, Citruline staan wat ik mix om voor de training in te nemen, vond op me kamer ook nog een gesloten pot magnificent dus die gebruik ik nu als post WO, hoop dat ik de perfecte balans voor me lichaam vind wat betreft de bovenstaande stoffen, maar ik neem er rustig de tijd voor, de prijs en kwaliteit zijn iig top ;)

leuke actie :)

weer ff vooraad beta alanine, creatine en Citruline malaat besteld :)

had nog staan maar meer is altijd beter, ben ook de perfecte cocktail aant afwegen hehe, k heb nu: Glutamine,Beta alanine, Citruline staan wat ik mix om voor de training in te nemen, vond op me kamer ook nog een gesloten pot magnificent dus die gebruik ik nu als post WO, hoop dat ik de perfecte balans voor me lichaam vind wat betreft de bovenstaande stoffen, maar ik neem er rustig de tijd voor, de prijs en kwaliteit zijn iig top ;)
Bedankt voor je bestelling :) Het zijn hele populaire producten en zit bijna wel bij iedereen in de stack :) Ik ben blij om te horen dat de prijs/kwaliteit zo goed is, want dat is iets wat we graag willen :)

Ralf

Vergeet onze SUPERSALE niet! We hebben ontzettend goede en leuke kortingen op veel topproducten!

Terug
Naar boven