ambideXter
Cool Novice
- Waardering
- 4
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Het is reeds inderdaad bekend en we kunnen niet wachten op nieuwe verpakkingen. Als je ons een mailtje stuurt op info@, dan lossen we dat even netjes voor je op!Ook een mooie bestelling gedaan naar tevredenheid. Helaas was een van de 'ultra fine oats' zakken reeds open; de gehele bovenzijde en onderzijde van de verpakking waren open precies langs de 'stikrand'. Wellicht een productiefoutje? De hele bestelling was dus nogal bedekt met oats poeder ;-). De overige ultra fine oats zakken waren overigens prima. ik zal vanavond eens wat protein pancakes uitproberen.
Edit: Na wat zoeken in oudere topics zie ik dat het af en toe malfunctioneren van de ultra fine oats zakken reeds bekend is. Dus mijn feedback is wellicht overbodig. Het is verder ook geen probleem, ik heb 6 intacte zakken, dus ik heb genoeg, en om die 1,90 euro lig ik niet wakker. Wel een waanzinnig (lage) prijs overigens.
Op aanraden van Sniezel maar even een bestelling geplaatst.
- Magnificent
- Thermogenic Powder
- Testo Hardcore
- Premium Protein

Hey DJ Melmax draai eens een leuk plaatje voor mij en de rest van DBB.Super bedankt voor de uitstekende levering en de snelheid waarmee dit gaat.
Hele verbetering ten op zichte van wat ik gewend ben! Dank!

Hey DJ Melmax draai eens een leuk plaatje voor mij en de rest van DBB.![]()
Goed om te horen dat het pakket alsnog zo netjes geleverd is!Net als Davidoff88 heb ik ook een klacht![]()
Het is dat jullie mijn supplementen webshop zijn en niet mijn vriendin, anders was het een dealbreaker geweest![]()
Succes weer met je bestelde producten!Zo hoort het, doen we graag (y) We zijn dagelijks nog druk met het innoveren hiervan, 't moet op termijn nog sneller en beter gaan!Super bedankt voor de uitstekende levering en de snelheid waarmee dit gaat.
Hele verbetering ten op zichte van wat ik gewend ben! Dank!
Haha, dat is heel attend en vriendelijk van je. Bedankt voor je bestelling! Gaan we zo snel mogelijk voor je verwerken!Bestelling geplaatstwegens drukte juist voorbij 22u
C1176345
Dat is inderdaad niet de bedoeling en lossen we uiteraard netjes voor je op. Ik ga het morgen direct voor je uitzoeken en netjes oplossenBeste BnF,
Ik heb gister bij jullie een bestelling gedaan, referentienummer: C1172315 . Het pakketje is vandaag netjes aangekomen, echter: de dextrose zat er niet bij.
Hopelijk kan er iets aan worden gedaan.

Onze Whey Perfection blijft gelukkig betaalbaar

OepsKappen nou eens BnF. Ik ga nog eens failliet door die koopjes van jullie, heb al drie keer besteld in bijna 2 weken tijd.![]()
HahaOnze Whey Perfection blijft gelukkig betaalbaar
OepsHaha
Ralf