thomasss01
Novice
- Waardering
- 0
Hallo, het kan zijn dat ik eroverheen heb gelezen maar ik lees de laatste tijd veel over borstoefeningen en ben toen de zogenaamde 'super sets' is gaan bekijken en uitvoeren. De theorie hier achter is dat je twee sets achter elkaar doet zonder pauze. Dit omdat vaak hulpspieren van de echte spieren die je wilt trainen er eerder mee stoppen tijdens een set. Ik merk dit geregeld met Borst oefeningen zoals simpel bankdrukken(tricpes branden enorm) Een voorbeeld van zo'n Super Set is beginnen met Dumbbell fleyes en zonder pauze het bankdrukken erachteraan.
Ik wilde vragen wat mensen hier van vinden en wat jullie ervaring er mee is.
Wat namelijk ook om de hoek komt kijken is het feit dat je genoeg zuurstof moet hebben om sets uit te voeren. Als ik na een echt goede set Dummbbell fleyes klaar ben, heb ik weinig adem over.
Dus nogmaals, zijn er mensen die Super Sets uit voeren? Welke Spiergroepen en wat zijn ervaringen ermee in het algemeen?
Ik wilde vragen wat mensen hier van vinden en wat jullie ervaring er mee is.
Wat namelijk ook om de hoek komt kijken is het feit dat je genoeg zuurstof moet hebben om sets uit te voeren. Als ik na een echt goede set Dummbbell fleyes klaar ben, heb ik weinig adem over.
Dus nogmaals, zijn er mensen die Super Sets uit voeren? Welke Spiergroepen en wat zijn ervaringen ermee in het algemeen?

? Ik weet wel dat me armen helemaal opgepompt (verzuurd waren na afloop).