AndroidHealthClinic

super vet en toch kuren

Mixer

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Ik was mij al een hele tijd in de gym aan het favragen of een kerel nu al of niet kuurde .
T'was wel iemand die ik kende van vroeger .
Nu vroeg ik het hem omdat hij van mij ook wist dat ik in een vroegr verleden ook al iets genomen had .
En inderdaad die kerel is aan het kuren , t'is wel een blok van een kerel maar ook wel veel vet en dik .
Hij potiert in een club en het is wel nodig zegt hij om er zo groot mogelijk uit te zien .
Groot ?
Vet zeker.
Hij was bezig met deca en sustanon ( 400 mg en 500mg sustanon ).
Nu ben ik via de gymuitnater ( die niet weet dat hij kuurt) via een omweggetje te wten gekomen wat zijn stats zijn .

Niet lachen hé.

1,82 m 95 kg en hij heeft maar liefst een vetpercentage van 21 %

Ja hoor één klomp vet en toch kuren .
Nu had ik hem dat al weg gezegd hoor van zou je eerst niet wat vermageren en dan terug volop trainen en na een tijd terug kuren .
Maar daar lacht hij mee en het kon geen kwaad zegde hij .
Nu wil ik toch wel eens weten welke nare problemen zo iemand zou kunnen krijgen als iemand zo vet is en aan het kuren is ?

Ik doe al moeilijk als ik 12 ù heb dat ik op dat percentage niet wil kuren .
mijn kameraad gaat ook kuren en zit nu op 10 %.

Maar zoals deze blok vet 21 %.
Toch gevaarlijk denk ik ?
of niet ?

• Topic Starter Topic Starter
Tja excuses voor de fouten want het was snel getypt . :D

Ik stuur me altijd aan die dikkerds die hard trainen, en dan helemaal kuren, dan denk ik bij mezelf, vetz*k GA EENS AFVALLEN, maarja dat zeg ik dan niet.

ik ken er wel meer die kuren en niet echt droog zijn. kijk maar naar de sterksteman wedstrijden die jongens zijn ook niet altijd even droog maar reken er maar op dat die ook wel eens een naaldje prikken. :D

het is maar wat je wil toch!!

• Topic Starter Topic Starter
Tja .
Maar maken deze mensen die dan zo vet zijn niet een grote kans om een hartaanval ofzo te krijgen tijdens het kuren ?
Of een beroerte ofzo ?

Mja,ieder zijn keuze. leven en laten leven

Var zei:
Ik stuur me altijd aan die dikkerds die hard trainen, en dan helemaal kuren, dan denk ik bij mezelf, vetz*k GA EENS AFVALLEN, maarja dat zeg ik dan niet.

Wat een f*cking bullshit kraam je weer uit. Alsof die gasten niet iets van jou denken met die indianen tooi op je kop. Lekker respectloos om mensen vetz*k te noemen als je er zelf ook niet uit ziet als het modebeeld vind je zelf wel?

Ik wil nie veel zeggen maar als die echt zo vet is als jij het omschrijft dan zal zijn opercentage ook wel hoger liggen en 21% hoef je echt niet zo vet te zijn hoor :rolleyes:

21% is niet extreem vet inderdaad, als hij echt blubberig er uit ziet dan zit hij boven die 21%. Ik zit zo rond de 18-20% maar nergens echt overtollig vetweefsel. Enige is dat de definitie amper te zien is.

EricR zei:
21% is niet extreem vet inderdaad, als hij echt blubberig er uit ziet dan zit hij boven die 21%. Ik zit zo rond de 18-20% maar nergens echt overtollig vetweefsel. Enige is dat de definitie amper te zien is.

Dat bedoel ik maar ik zit ook rond de 18 procent en kom van de 20.zoveel maar zag er echt niet zo overdreven vet uit hoor.
Het is ook maar net waar je het meeste vet hebt zitten.

Je kan ook een cutting kuurtje nemen...

ik wou er niet over beginnen maar zit zelf ook op 20% maar vet ben ik niet maar om nou te zeggen dat ik droog ben dat is het ook niet, kijk als je alles om je buik hebt zitten dan lijkt het al heel erg maar als het een beetje goed verdeeld is valt het wel mee..................toch.

vind 21% ook wel meevallen ben zelf 7a8 maar ken ook iemand met 19 en dat vind ik er niet moddervet uitzien

idd overdreven te zeggen dat iemand met 21 procent moddervet is.... Mollig misschien wel ja.

Ongelofelijk dom topic.

Dit is nog niet zó dom, het gebeurt vaker! Ik ken er ook eentje die een vet% van dik 25% heeft, met een mestbal als pens rondloopt en gaat kuren.
Wat bereik je ermee? Dat je iets in eigenwaarde toeneemt omdat je je sterker voelt, totdat de kuur over is en je weer inzakt waar je begonnen was.

Een kuur is als kroon op je voortdurende weg naar vroom trainen, eten en rusten, niet als redmiddel zo vlak voor de zomer al doen de laatste kuurtrends vermoeden dat elke breezer in 3 weken een hemels lichaam kan krijgen.

Vroom? Dat ze jou over het hoofd gezien hebben bij de keuze van de nieuwe paus! Ze zochten iemand met body....

DBC01 zei:
Dit is nog niet zó dom, het gebeurt vaker! Ik ken er ook eentje die een vet% van dik 25% heeft, met een mestbal als pens rondloopt en gaat kuren.
Wat bereik je ermee? Dat je iets in eigenwaarde toeneemt omdat je je sterker voelt, totdat de kuur over is en je weer inzakt waar je begonnen was.

Een kuur is als kroon op je voortdurende weg naar vroom trainen, eten en rusten, niet als redmiddel zo vlak voor de zomer al doen de laatste kuurtrends vermoeden dat elke breezer in 3 weken een hemels lichaam kan krijgen.

Kuren bij 95kg, 21% en 1.82m?? Doe ff normaal, das nog lang niet nodig.

Wie zei dat ik vroom was? :D

Ik wens ook niet met een mijter op m'n knar rond te lopen...:rolleyes:

Ik zit op 19%. Vind nou niet echt dat ik blubberig ben. :rolleyes:

Terug
Naar boven