Ik was mij al een hele tijd in de gym aan het favragen of een kerel nu al of niet kuurde .
T'was wel iemand die ik kende van vroeger .
Nu vroeg ik het hem omdat hij van mij ook wist dat ik in een vroegr verleden ook al iets genomen had .
En inderdaad die kerel is aan het kuren , t'is wel een blok van een kerel maar ook wel veel vet en dik .
Hij potiert in een club en het is wel nodig zegt hij om er zo groot mogelijk uit te zien .
Groot ?
Vet zeker.
Hij was bezig met deca en sustanon ( 400 mg en 500mg sustanon ).
Nu ben ik via de gymuitnater ( die niet weet dat hij kuurt) via een omweggetje te wten gekomen wat zijn stats zijn .
Niet lachen hé.
1,82 m 95 kg en hij heeft maar liefst een vetpercentage van 21 %
Ja hoor één klomp vet en toch kuren .
Nu had ik hem dat al weg gezegd hoor van zou je eerst niet wat vermageren en dan terug volop trainen en na een tijd terug kuren .
Maar daar lacht hij mee en het kon geen kwaad zegde hij .
Nu wil ik toch wel eens weten welke nare problemen zo iemand zou kunnen krijgen als iemand zo vet is en aan het kuren is ?
Ik doe al moeilijk als ik 12 ù heb dat ik op dat percentage niet wil kuren .
mijn kameraad gaat ook kuren en zit nu op 10 %.
Maar zoals deze blok vet 21 %.
Toch gevaarlijk denk ik ?
of niet ?
T'was wel iemand die ik kende van vroeger .
Nu vroeg ik het hem omdat hij van mij ook wist dat ik in een vroegr verleden ook al iets genomen had .
En inderdaad die kerel is aan het kuren , t'is wel een blok van een kerel maar ook wel veel vet en dik .
Hij potiert in een club en het is wel nodig zegt hij om er zo groot mogelijk uit te zien .
Groot ?
Vet zeker.
Hij was bezig met deca en sustanon ( 400 mg en 500mg sustanon ).
Nu ben ik via de gymuitnater ( die niet weet dat hij kuurt) via een omweggetje te wten gekomen wat zijn stats zijn .
Niet lachen hé.
1,82 m 95 kg en hij heeft maar liefst een vetpercentage van 21 %
Ja hoor één klomp vet en toch kuren .
Nu had ik hem dat al weg gezegd hoor van zou je eerst niet wat vermageren en dan terug volop trainen en na een tijd terug kuren .
Maar daar lacht hij mee en het kon geen kwaad zegde hij .
Nu wil ik toch wel eens weten welke nare problemen zo iemand zou kunnen krijgen als iemand zo vet is en aan het kuren is ?
Ik doe al moeilijk als ik 12 ù heb dat ik op dat percentage niet wil kuren .
mijn kameraad gaat ook kuren en zit nu op 10 %.
Maar zoals deze blok vet 21 %.
Toch gevaarlijk denk ik ?
of niet ?