Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Shamrock zei:nee valt mee. Ik doe namelijk nooit cardio. Ik zet heel lastig vet aan. En aangezien ik al heel lang train, zie je ook supergoed de definitie en aders lopen. En vetpercentage laten meten 2 dagen geleden en was 6%. Best ruig eigenlkijk als je ziet wat andere mensen moeten doen hiervoor, terwijl sommige dit niet kunnen bereiken, doe ik het zonder moeite haha.
Testo zei:Tsja...sommige mensen zullen weer nooit breed worden....loop je daar met je mooie aders op je 30cm armen.![]()

Testo zei:Tsja...sommige mensen zullen weer nooit breed worden....loop je daar met je mooie aders op je 30cm armen.![]()

dennis999 zei:je hebt ook een beetje spek nodig voor massa te kweken.
van die kneuzen die gaan cutten bij 12%, waarom?![]()
verder zei de topic starter dat die gozer massief en groot was. vind eerlijk gezegd de stats niet echt denderend indrukwekkend.
gr d

Shamrock zei:ik zit op 6% vet whoooooo en ik ben er trots op. (alhoewel ik er geen fl**ker voor hoef te doen)

pampam zei:o dus alle profs zijn ook kneuzen
vind iemand met een BF van 12% toch echt minder mooi uitzien dan iemand met 6%
) of aan de as gaan en niet te groot willen worden. allemaal bull.ReyMysterio zei:Om spiermassa op te bouwen hoef je zeker ook niks te doen?
Ik denk trouwens ook dat sommige hongerlijdende mensjes in derde wereld landen er nog beter uitzien dan jou!
Beetje laf om achter je beeldschermpie dingen te zeggen over mensen waarvan je het lef niet hebt het recht in hun gezicht te zeggen!
Zeg het eens tegen die kerel wat je hier zegt ik ben benieuwd of je dan nog wat topics kunt openen gelijk na de ruzie!
Maar stiekem ben je wel jaloers op de mensen met wat meer massa omdat ze waarschijnlijk 10x meer drukken dan jou zij 100 jij....... Precies bij jou zal het wel afgunst zijn![]()
Wat een vuurgevecht!Shamrock zei:Lees es goed man idioot!!! Ik zei helemaal niks over iemand in een gym. Ik ga niet eens naar een gym. Dat zal iemand anders wel gezegd hebben!!
Lees es goed, of val je op straat ook zomaar iemand aan en beschuldig je hem ervan dat ie met je vriendin naar bed is geweest?
Jezus man, doe op zijn minst de moeite om fatsoenlijk te lezen wie wat allemaal zegt

JoeTat2 zei:@ Mixer & Var:
Misschien vinden die vetz*kken van jullie dat jullie fl**kers zijn (strandjanetten zoals ze dat zo mooi bij ons in Vlaanderen formuleren).
Hopelijk geven die vetz*kken jullie eens een VETTE stomp op jullie smoel!