XXL Nutrition

super vet en toch kuren

Gefeliciteerd

Tsja...sommige mensen zullen weer nooit breed worden....loop je daar met je mooie aders op je 30cm armen. :D

Shamrock zei:
nee valt mee. Ik doe namelijk nooit cardio. Ik zet heel lastig vet aan. En aangezien ik al heel lang train, zie je ook supergoed de definitie en aders lopen. En vetpercentage laten meten 2 dagen geleden en was 6%. Best ruig eigenlkijk als je ziet wat andere mensen moeten doen hiervoor, terwijl sommige dit niet kunnen bereiken, doe ik het zonder moeite haha.

Blijkbaar ook moeilijker spiermassa aan te zetten dan dus weer er niet te trots op.

je hebt ook een beetje spek nodig voor massa te kweken.
van die kneuzen die gaan cutten bij 12%, waarom? ???

verder zei de topic starter dat die gozer massief en groot was. vind eerlijk gezegd de stats niet echt denderend indrukwekkend.
gr d

Omdat het een stelletje Anorexia's zijn. Ano's zeggen precies hetzelfde bij 45kg,
'effe cutten!

hehe inderdaad, wat valt er te cutten.
of nog zo'n uitspraak: ik wil niet te groot worden :booty: daarom gebruik ik geen as!

dennis999 zei:
je hebt ook een beetje spek nodig voor massa te kweken.
van die kneuzen die gaan cutten bij 12%, waarom? ???

verder zei de topic starter dat die gozer massief en groot was. vind eerlijk gezegd de stats niet echt denderend indrukwekkend.
gr d

o dus alle profs zijn ook kneuzen :D
vind iemand met een BF van 12% toch echt minder mooi uitzien dan iemand met 6%

Shamrock zei:
ik zit op 6% vet whoooooo en ik ben er trots op. (alhoewel ik er geen fl**ker voor hoef te doen)

Om spiermassa op te bouwen hoef je zeker ook niks te doen?
Ik denk trouwens ook dat sommige hongerlijdende mensjes in derde wereld landen er nog beter uitzien dan jou!
Beetje laf om achter je beeldschermpie dingen te zeggen over mensen waarvan je het lef niet hebt het recht in hun gezicht te zeggen!
Zeg het eens tegen die kerel wat je hier zegt ik ben benieuwd of je dan nog wat topics kunt openen gelijk na de ruzie!
Maar stiekem ben je wel jaloers op de mensen met wat meer massa omdat ze waarschijnlijk 10x meer drukken dan jou zij 100 jij....... Precies bij jou zal het wel afgunst zijn :mad:

pampam zei:
o dus alle profs zijn ook kneuzen :D
vind iemand met een BF van 12% toch echt minder mooi uitzien dan iemand met 6%

dat heb ik niet gezegd maar, van die "breezah's" die een week trainen en dan droogtrainen (wat helemaal nie kan :rolleyes: ) of aan de as gaan en niet te groot willen worden. allemaal bull.
en ik vind persoonlijk een heel laag vetperc% niet zo heel mooi.
maar dat is persoonlijk
gr d

volgens mij heeft mister 619 rey mysterio een keutel dwars liggen of zo.
Ik zeg ook niet dat ik puur natuur ben, maar omdat ik van mezelf bijna geen vet aanzet op armen en benen, zijn die heel gedefinieerd. Op mijn buik zet ik wel wat vet aan, maar ook niet veel.
En dat mensen meer kunnen drukken dan mij, dat zal best, maar ik doe het voor het uiterlijk voor de spiegel en niet voor de kracht.
Maar je reageerde wel erg overdreven aggressief, miischien omdat je zelf een vetz*k bent misschien? Dat mysterio-masker zal jou idd niet passen dan.

ReyMysterio zei:
Om spiermassa op te bouwen hoef je zeker ook niks te doen?
Ik denk trouwens ook dat sommige hongerlijdende mensjes in derde wereld landen er nog beter uitzien dan jou!
Beetje laf om achter je beeldschermpie dingen te zeggen over mensen waarvan je het lef niet hebt het recht in hun gezicht te zeggen!
Zeg het eens tegen die kerel wat je hier zegt ik ben benieuwd of je dan nog wat topics kunt openen gelijk na de ruzie!
Maar stiekem ben je wel jaloers op de mensen met wat meer massa omdat ze waarschijnlijk 10x meer drukken dan jou zij 100 jij....... Precies bij jou zal het wel afgunst zijn :mad:

waar slaat dit op ben je met je verkeerde been uit bed gestapt ofzo? zit wel een erg jaloerse ondertoon in. en idd wat al werd gezegt lekker belangrijk dat iemand meer pakt het is bodybuilding geen powerliften

Ik viel alleen af omdat meneer Shamrock gaat lopen zeiken over iemand bij hem op de gym. En misschien beweegt mijn reactie hem om het de persoon in kwestie eens recht in zijn gezicht te zeggen vandaar mijn reactie.
Ik ben niet zo weg van dat geleuter over personen die niet aanwezig zijn.
Jaloers op iemand met 6% dacht het niet enne Shamrock ga eens gauw je kooi in :D
Tsja als we elkaar gaan aanvallen om de nickname's be my guest!

jongens, jongens kalmeer een beetje!

Pfoe hey! :) Wat een vuurgevecht!

Ik denk dat we meer moeten gaan zeggen 'ik vind' dan e.e.a. als feit naar buiten te brengen. Daar maak ik mezelf ook schuldig aan trouwens.

Maar we dwalen af; Ik vind nog steeds dat mensen die moddervet zijn, wel sporten maar daarnaast zich ook nogeens klemzuipen aan alcohol en dichtvreten aan snacks, niet moeten kuren, en dat zijn er genoeg.

Daarnaast vind ik iemand met een vet% van vlak boven de 10% mooier dan eronder.
Da's smaak. Eronder vind ik er een beetje uitzien alsof ie z'n leven niks anders doet dan elke seconde op elk grammetje voer letten, beetje zielig.
Daarnaast heb ik van meerdere mensen gehoord dat ze zich beter in hun vel voelen als ze 10%BF hebben dan 6% en dat geloof ik heilig want het laatste is niet wat een mensenlichaam doorgaans heeft.

Edit: En nog even dit: Er zijn nog steeds teveel mensen op dit board die wel een grote bek tegen anderen hebben over hun stats/kuurgedrag maar zelf al jaren verzwijgen dat ze kuren en er geen zak van bakken. Ik beveel ze niet om er NU voor uit te komen dat ze kuren maar als die mensen nou eens hun mond hielden over anderen!

Laatst bewerkt:
Lees es goed man idioot!!! Ik zei helemaal niks over iemand in een gym. Ik ga niet eens naar een gym. Dat zal iemand anders wel gezegd hebben!!
Lees es goed, of val je op straat ook zomaar iemand aan en beschuldig je hem ervan dat ie met je vriendin naar bed is geweest?
Jezus man, doe op zijn minst de moeite om fatsoenlijk te lezen wie wat allemaal zegt

Shamrock zei:
Lees es goed man idioot!!! Ik zei helemaal niks over iemand in een gym. Ik ga niet eens naar een gym. Dat zal iemand anders wel gezegd hebben!!
Lees es goed, of val je op straat ook zomaar iemand aan en beschuldig je hem ervan dat ie met je vriendin naar bed is geweest?
Jezus man, doe op zijn minst de moeite om fatsoenlijk te lezen wie wat allemaal zegt

Tegen wie heb je het Klavermans? :D

Ik heb het namelijk niet over jou maar over posters in het algemeen.
Dus als je denkt dat je je aangesproken moet voelen dan heb je het mis.

:hello:

Rustig aan Shamrock, misschien dat het lage vetpercentage er voor zorgt dat je eerder geirriteerd bent maar dan hoef je nog niet zo uit te vallen.

JoeTat2 zei:
@ Mixer & Var:

Misschien vinden die vetz*kken van jullie dat jullie fl**kers zijn (strandjanetten zoals ze dat zo mooi bij ons in Vlaanderen formuleren).

Hopelijk geven die vetz*kken jullie eens een VETTE stomp op jullie smoel!

Ga cardio'en dikkerd... :yawn:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven