El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
JoeTat2 zei:@ Mixer & Var:
Misschien vinden die vetz*kken van jullie dat jullie fl**kers zijn (strandjanetten zoals ze dat zo mooi bij ons in Vlaanderen formuleren).
Hopelijk geven die vetz*kken jullie eens een VETTE stomp op jullie smoel!

pampam zei:en als jullie het net boven de 10 mooier vinden waarom zitten jullie dan wel op een platje van ronnie met 4% te geilen![]()

dennis999 zei:
THXSreusje20 zei:

jerommeke zei:met kuren wil je masse opbouwen of behouden(cut), dat is toch de bedoeling, niet?
volgens mij is het de bedoeling om er na de cut met een zo laag mogelijk vet% voor de dag te komen, en voor mensen die geen wedstrijden doen is dat de zomer! En ,moet je echt aan de 10% of nog lager zitten om te kuren?? Dan moet je bulken, en als dat niet voldoende is er bij kuren, maar met de nodige bulk! Heb je dan voldoende massa gewonnen volgens jouw, dan mag het overtollige vet eraf, en latetn we eerlijk zijn, liefst met een kuur, want anders verliezen we teveel spieren.
Maar laten we eerlijk zijn hé, kunnen de jongens met 8-10% vet, zonder ass ook nog gainen??
Ik snap eigenlijk niet goed debedoeling...is die ander dan zo groot dat je er jaloers om wordt?
Wat voor nut heeft het om in een gym iemand anders zijn stats op te vragen, in de gym ben je om te trainen, je met je eigen zaken te moeien...aders heeft het niet meer veel weg van een gym!!!
Kijk ik heb respekt voor ieder ander, het fijt dat hij traint, wil zeggen dat hij aan zijn lijf werkt! En dat doen we toch allemaal!! Leven en laten leven, en vooral je niet met ander moeien, tenzij jezelf minimum Mr World bent!
Met vriendelijke groeten van iemand die ook rond de 20% heeft gezeten, en zekeer niet vet was![]()
Jerommeke