XXL Nutrition

super vet en toch kuren

Ok, genoeg gelachen.

Iedereen weer lief wezen en lekker ontopic blijnven svp. :)

JoeTat2 zei:
@ Mixer & Var:

Misschien vinden die vetz*kken van jullie dat jullie fl**kers zijn (strandjanetten zoals ze dat zo mooi bij ons in Vlaanderen formuleren).

Hopelijk geven die vetz*kken jullie eens een VETTE stomp op jullie smoel!

typisch geval van frituur-rage :D

nou ik voel me altijd prima in mn vel en ik zat vroeger altijd op 5% en ik ben de grootste joker dus dat is bull en als jullie het net boven de 10 mooier vinden waarom zitten jullie dan wel op een platje van ronnie met 4% te geilen :D

Als je op 21% zit heb je toch best een behoorlijke vet massa hoor, 21% van je Lichaamsgewicht namelijk :p
Of je het zelfs niet of wel TE dik of mooi vind en daarbij wilt gaan kuren is je eigen keus.

of kijk dan wat voor goede reaties Arms op zn gallerie krijgt die zit toch ook niet boven de 10% met zn BF. jullie zijn gewoon een stelletje Ecto Haters hahaha

met kuren wil je masse opbouwen of behouden(cut), dat is toch de bedoeling, niet?
volgens mij is het de bedoeling om er na de cut met een zo laag mogelijk vet% voor de dag te komen, en voor mensen die geen wedstrijden doen is dat de zomer! En ,moet je echt aan de 10% of nog lager zitten om te kuren?? Dan moet je bulken, en als dat niet voldoende is er bij kuren, maar met de nodige bulk! Heb je dan voldoende massa gewonnen volgens jouw, dan mag het overtollige vet eraf, en latetn we eerlijk zijn, liefst met een kuur, want anders verliezen we teveel spieren.
Maar laten we eerlijk zijn hé, kunnen de jongens met 8-10% vet, zonder ass ook nog gainen??
Ik snap eigenlijk niet goed debedoeling...is die ander dan zo groot dat je er jaloers om wordt?
Wat voor nut heeft het om in een gym iemand anders zijn stats op te vragen, in de gym ben je om te trainen, je met je eigen zaken te moeien...aders heeft het niet meer veel weg van een gym!!!

Kijk ik heb respekt voor ieder ander, het fijt dat hij traint, wil zeggen dat hij aan zijn lijf werkt! En dat doen we toch allemaal!! Leven en laten leven, en vooral je niet met ander moeien, tenzij jezelf minimum Mr World bent!

Met vriendelijke groeten van iemand die ook rond de 20% heeft gezeten, en zekeer niet vet was :rolleyes:

Jerommeke

chapeau, eindelijk iemand die het snapt !

Prachtig mooi topic vooral de reactie van Joetat 2 vindt ik mooi.
Volgens mij maakt het niks uit of je dik of dun bent, als je gaat gebruiken wordt je groter en sterker en daar gaat het toch om dacht ik zo.
Groet .
Willem 2.

jerommeke zei:
met kuren wil je masse opbouwen of behouden(cut), dat is toch de bedoeling, niet?
volgens mij is het de bedoeling om er na de cut met een zo laag mogelijk vet% voor de dag te komen, en voor mensen die geen wedstrijden doen is dat de zomer! En ,moet je echt aan de 10% of nog lager zitten om te kuren?? Dan moet je bulken, en als dat niet voldoende is er bij kuren, maar met de nodige bulk! Heb je dan voldoende massa gewonnen volgens jouw, dan mag het overtollige vet eraf, en latetn we eerlijk zijn, liefst met een kuur, want anders verliezen we teveel spieren.
Maar laten we eerlijk zijn hé, kunnen de jongens met 8-10% vet, zonder ass ook nog gainen??
Ik snap eigenlijk niet goed debedoeling...is die ander dan zo groot dat je er jaloers om wordt?
Wat voor nut heeft het om in een gym iemand anders zijn stats op te vragen, in de gym ben je om te trainen, je met je eigen zaken te moeien...aders heeft het niet meer veel weg van een gym!!!

Kijk ik heb respekt voor ieder ander, het fijt dat hij traint, wil zeggen dat hij aan zijn lijf werkt! En dat doen we toch allemaal!! Leven en laten leven, en vooral je niet met ander moeien, tenzij jezelf minimum Mr World bent!

Met vriendelijke groeten van iemand die ook rond de 20% heeft gezeten, en zekeer niet vet was :rolleyes:

Jerommeke

Aaaaaaaaaaaaaaaaaamen! :cool:

Terug
Naar boven