MuscleMeat

super vet en toch kuren

Testo zei:

Idd wat een triest gezeik. :D
Dit is de meest grote bull die ik ooit heb gehoord het komt er volgens de topicstarter op neer dat alleen beachboys mogen kuren zodat ze er nog geiler uit zien in de zomer. :D
Pff en wat een gezeik 21% is zo vet niet ik erger me eerder aan lui die 9% vet hebben en dan zeiken dat ze willen cutten. :(

DBC01 zei:

Tis vaak toch ook nog echt zo dat je fotos van iemand ziet zonder gvd 1 gram spier en dan zeiken ja ik wil cutten maar eigenlijk ook bulken maarja stel je voor dat ik mn WaSBorD kwijtraak.. :(

waar een mens zich al niet druk om kan maken..............

Ieder voor zich, en zolang niets of niemand eronder lijdt, moet iedereen doen waar hij zich lekker bij voelt. :)

Iguana zei:
Tis vaak toch ook nog echt zo dat je fotos van iemand ziet zonder gvd 1 gram spier en dan zeiken ja ik wil cutten maar eigenlijk ook bulken maarja stel je voor dat ik mn WaSBorD kwijtraak.. :(

ja WAnT DaN kUnNeN dE bR3h!h!z4aHs mN WaSbOrD nIeT mEeR ZiEn

Rot lekker op met het wasbord. Ga 5 dagen een ranja drinken en hij verdwijnt al.

Een beetje bord is leuk maar je moet het niet overdrijven.

@ Mixer & Var:

Misschien vinden die vetz*kken van jullie dat jullie fl**kers zijn (strandjanetten zoals ze dat zo mooi bij ons in Vlaanderen formuleren).

Hopelijk geven die vetz*kken jullie eens een VETTE stomp op jullie smoel!

JoeTat2 zei:
@ Mixer & Var:

Misschien vinden die vetz*kken van jullie dat jullie fl**kers zijn (strandjanetten zoals ze dat zo mooi bij ons in Vlaanderen formuleren).

o dus nu zijn wij mensen met een laag BF opeens fl**kers? moeten ze eerst hun arm omhoog krijgen om die klap te geven :D

wat mij betreft tijd voor een slotje want de meningen zijn weer zo verdeeld (gelukkig maar) dat het weer een persoonlijke draadje gaat worden.. jammer hoor :mad:

JoeTat2 zei:
@ Mixer & Var:

Hehehe. :D

21% is niet vet. Wat een gemekker. Daar zit ik zelf ook weleens op en ik ben niet vet :cool:

ik zit op 6% vet whoooooo en ik ben er trots op. (alhoewel ik er geen fl**ker voor hoef te doen)

DBC01 zei:
Rot lekker op met het wasbord. Ga 5 dagen een ranja drinken en hij verdwijnt al.

Een beetje bord is leuk maar je moet het niet overdrijven.

Hmm dit bedoel ik dus juist altijd dat eeuwige gezeik van wel willen groeien maar hun bord moet blijven dat irriteert. :D
Maargoed ik ben ook getraumatiseerd met een horecaspoiler hehehe. ;)

Hmz 6% is wel het andere uiterste waar je toch best je best voor moet doen :rolleyes:

Var zei:
Ik stuur me altijd aan die dikkerds die hard trainen, en dan helemaal kuren, dan denk ik bij mezelf, vetz*k GA EENS AFVALLEN, maarja dat zeg ik dan niet.

Hm deze zag ik nog niet maar klinkt toch wel een vleugje breezah. :D

nee valt mee. Ik doe namelijk nooit cardio. Ik zet heel lastig vet aan. En aangezien ik al heel lang train, zie je ook supergoed de definitie en aders lopen. En vetpercentage laten meten 2 dagen geleden en was 6%. Best ruig eigenlkijk als je ziet wat andere mensen moeten doen hiervoor, terwijl sommige dit niet kunnen bereiken, doe ik het zonder moeite haha.

Terug
Naar boven