XXL Nutrition

Switchen van bb naar powerliften

Bezoekers in dit topic

Best wel nette squat btw
 
Een beginners of mockmeet heb je zo aan meegedaan om het te ervaren.
Ja maar wil wel mee kunnen doen zeg maar. Ben vrij extreem daarin. Ik doe niet mee om plek 36ste te worden. Totaal onrieel maar ik doe overal aan mee om te winnen. Ben een hele slechte Verliezer namelijk. Wel interessant maar dan wil ik eerst is wat gangbare lifts hebben
 
Best wel nette squat btw
Heb ook een week niet kunnen lopen. Weddenschap met 2 maten toen dat ik ze bij kon houden ondanks dat ik nooit vaak squatte. Tis gelukt maar heb het vernomen toen.

Ben 25 nu trouwens, 18 toen ik begon met trainen en toen interesse is nu anders als toen. Maar niet heb niet het idee dat ik tijd heb zitten verdoen want ken me lichaam nu vrij goed qua blessuregevoeligheid en vorm van me lifts. Vooral dat eerste zal belangrijk zijn bij pl verwacht ik.
 
Kom een keer meetrainen bij ons om te kijken of het is wat je wilt
Lijkt me in de bouwvak wel wat! Nu wat moeilijk qua tijd. Woon in het noorden namelijk
 
Heb ook een week niet kunnen lopen. Weddenschap met 2 maten toen dat ik ze bij kon houden ondanks dat ik nooit vaak squatte. Tis gelukt maar heb het vernomen toen.

Ben 25 nu trouwens, 18 toen ik begon met trainen en toen interesse is nu anders als toen. Maar niet heb niet het idee dat ik tijd heb zitten verdoen want ken me lichaam nu vrij goed qua blessuregevoeligheid en vorm van me lifts. Vooral dat eerste zal belangrijk zijn bij pl verwacht ik.
Goed bezig was ook 25 26 toen ik bwgon met pl mss eens trainen bij wout zijlstra in folsgare? Wel meer strongman
 
Goed bezig was ook 25 26 toen ik bwgon met pl mss eens trainen bij wout zijlstra in folsgare? Wel meer strongman
Ook nog 130km zie ik! Zou ik voor bepaalde dingen wel willen doen maar dat lukt me niet op wekelijkse basis.

Dat strong man trekt me nog meer. Alleen dat is dus minimaal 40km hier vandaan. Wat ik niet zo'n ramp vind maar dan moet ik eerst zien wat me lichaam van zulke kracht inspanningen zegt.
 
Ook nog 130km zie ik! Zou ik voor bepaalde dingen wel willen doen maar dat lukt me niet op wekelijkse basis.

Dat strong man trekt me nog meer. Alleen dat is dus minimaal 40km hier vandaan. Wat ik niet zo'n ramp vind maar dan moet ik eerst zien wat me lichaam van zulke kracht inspanningen zegt.
Zou het eens proberen alles went overigens
 
Zou het eens proberen alles went overigens
Ga ik ook sowieso doen. Voor me gevoel trekt men lichaam die 1-6 reps juist beter maar moet het even aanvoelen. Triceps/schouders/borst pak ik het vaakst op 4-7 reps en die lopen qua groei ver voor op de rest
 
Ik ben sinds een paar maanden ook overgestapt naar pl. En merk dat mijn lichaam er heel anders op reageert.
 
Ben ook wat weekjes bezig nu. Voornamelijk bezig met 1-4 reps nu.

Qua squat en bench gaat al redelijk. 147.5 op bench en 160kg squat met hakken aan men kont zonder spotter. Schat dat hier nog wel 20kg bij op zou kunnen maar wil dit even voorzichtig doen

DL net 115x 8. Wil hier niet direct te gek mee doen aangezien ik dit bijna nooit deed en zeker niet met echt gewicht dus ik stop terwijl er nog 3 of 4 reps uit kunnen.

Heb alleen wel steeds stijve borst/schouder spieren. Of tis groei pijn van de 5000 kcal icm aas haha
 
Kleine update want heb geen idee of mijn progress een beetje in lijn loopt of dat ik toch wat sneller moet met de gewichten

Let wel dat ik toen ik begonnen met de switch ik net off ben gegaan en ga over een maand weer on.


Bp is hetzelfde gebleven ( 150)
Squat heb ik nu op 200 zitten, zon 7/8cm onder paralel. ook wat weken laat van me
knie gehad.

Deadlift op 210, merk dat ik het lastig heb met grip.

Dus 150/200/210 nu, niets bijzonders qua gewicht dus daar gaat het me niet om.


Wil straks gaan blasten met 500 test 375 tren 375 deca. En eerste 3 weken 350mg ment. ( heb tren en deca al een keer samen genomen.

Gedachte hierbij ; van tren word ik monster sterk en deca voor me gewrichten.

Iemand die wat zou aanpassen ? Orals ben ik niet zo'n fan van. Ben lever gevoelig
 
Gedachte hierbij ; van tren word ik monster sterk en deca voor me gewrichten.

Iemand die wat zou aanpassen ?

Voor Pl is het efficiënter om pr's neer te zetten met techniek-gains, zou daar aandacht aan besteden in plaats van sterker worden puur door de tren.
 
Voor Pl is het efficiënter om pr's neer te zetten met techniek-gains, zou daar aandacht aan besteden in plaats van sterker worden puur door de tren.
En dan qua kuren gewoon op massa?
Kuren ga ik toch das het probleem dus niet.

Zit er ook aan te denken om gewoon 750 test 600 deca te doen en de tren later.
vind alleen tren te gek spul qua alles bijna
 
En dan qua kuren gewoon op massa?
Kuren ga ik toch das het probleem dus niet.

Zit er ook aan te denken om gewoon 750 test 600 deca te doen en de tren later.
vind alleen tren te gek spul qua alles bijna

Doe gewoon wat onderzoek op utube naar sq bp dl.
 
Denk dat je het beeld van dikke powerlifters even bij moet stellen, tegenwoordig kunnen de meeste pl-ers linea recta op de cover van men's health.
Ik ben daar een levend voorbeeld van (hoewel ik niet op de cover stond maar erin maar dat is een detail) daarnaast ben ook een beetje sterk en daar is geen potje aan te pas gekomen.
Met jou stats zou ik eerst lekker op eigen kracht je ding doen in plaats van direct de apotheek in te duiken maar dat is je eigen keus.
 
Denk dat je het beeld van dikke powerlifters even bij moet stellen, tegenwoordig kunnen de meeste pl-ers linea recta op de cover van men's health.
Amen.
 
Back
Naar boven