Trium
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 939
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 121kg
Brahs,
Me needs your help. Ik ben namelijk op zoek naar de invloed van T3 op hoe je lichaam omgaat met voeding en in het bijzonder voedingstekorten. Ik train me namelijk het apelazarus en ben constant mn voedingsschema aan het tweaken, maar er gebeurt nog steeds niet veel. Dit, ondanks dat ik de afgelopen paar weken een lage dosis T3 erbij genomen heb.
Gebaseerd op mn berekeningen zou mn TDEE rond de 4000 calorieen moeten liggen, en ik eet nu dagelijks ergens tussen de 2800 en de 3400 calorieen (respectievelijk ong. tussen de -30% en de -20% van mn TDEE) met een recovery dag elke 3e dag. Theoretisch gezien zou ik dus gewoon af moeten vallen, toch?
Nu vraag ik me dus af: als ik nog steeds in starvation mode zit (is een tic van me om daar in terecht te komen, dus dat zal t wel zijn
), wordt dit dan verergerd (eg. versnelde schildklier verergerd energy expenditure dus calorietekort) of verminderd (eg. starvation mode wordt 'overruled' door exogene T3 toediening) door T3? Ik lees hierover zo veel verschillende dingen dat ik niet echt meer weet wat t nou is...
Ik heb een shipment onderweg zodat ik een sterkere dosis zou kunnen gaan nemen vanaf as. weekend, maar als dat tegen me gaat werken laat ik dat liever even staan natuurlijk. Help me brahs!
Me needs your help. Ik ben namelijk op zoek naar de invloed van T3 op hoe je lichaam omgaat met voeding en in het bijzonder voedingstekorten. Ik train me namelijk het apelazarus en ben constant mn voedingsschema aan het tweaken, maar er gebeurt nog steeds niet veel. Dit, ondanks dat ik de afgelopen paar weken een lage dosis T3 erbij genomen heb.
Gebaseerd op mn berekeningen zou mn TDEE rond de 4000 calorieen moeten liggen, en ik eet nu dagelijks ergens tussen de 2800 en de 3400 calorieen (respectievelijk ong. tussen de -30% en de -20% van mn TDEE) met een recovery dag elke 3e dag. Theoretisch gezien zou ik dus gewoon af moeten vallen, toch?
Nu vraag ik me dus af: als ik nog steeds in starvation mode zit (is een tic van me om daar in terecht te komen, dus dat zal t wel zijn
), wordt dit dan verergerd (eg. versnelde schildklier verergerd energy expenditure dus calorietekort) of verminderd (eg. starvation mode wordt 'overruled' door exogene T3 toediening) door T3? Ik lees hierover zo veel verschillende dingen dat ik niet echt meer weet wat t nou is...Ik heb een shipment onderweg zodat ik een sterkere dosis zou kunnen gaan nemen vanaf as. weekend, maar als dat tegen me gaat werken laat ik dat liever even staan natuurlijk. Help me brahs!
En nee, ik zit uiteraard liever niet in Starvation mode. Maar das een beetje mijn tic en ik was gewoon benieuwd of ik wellicht mn rekenwerk moest bijstellen qua calorieen door die T3. Uit jouw antwoord begrijp ik dat dit inderdaad het geval is, en dat ik dus wat meer moet eten wanneer ik die T3 erbij neem.