- Waardering
- 974
- Lengte
- 2m
- Massa
- 122kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Daar wil ik wel even op reageren, het is absoluut 2600kcal. 2 tosti's zijn 4 boterhammen en daarnaast eet ik deze na een appel en een bord brinta gegeten te hebben, das iets van 700kcal als ontbijt. En tja im a sucker for tosti's
Verder doe ik geen fullbody, maar Rippetoe en kon ik woensdag niet trainen. Ik wilde wel graag 3 keer trainen deze week, maargoed volgende keer in zo'n situatie toch maar een training skippen.
En squats en deadlifts zijn sinds ik met deze log begonnen ben helemaal nieuw voor mij dus vandaar de verschillen. Bedankt voor de input in ieder geval!

-- zal rond de 2600kcal zitten
Met mn voeding van vandaag zal ik zelfs boven de 2600 komen te zitten, dus dat zit wel snor dacht ik.Je moet écht meer eten als je enigszins nette vooruitgang wil boeken. Iedereen raadt het je aan, maar toch niet aannemen?? Met een paar boterhammen, een plak kipfilet en wat whey ga je het niet reddenVandaag gegeten:
brinta + whey
appel
2 tosti's met huttenkase
4 boterhammen met pindakaas
4 boterhammen met kipfilet
whey
straks trainen, daarna:
spaghetti (met 100gr mager gehakt, 75gr spaghetti en 2 ons groente)
kwark
Dat komt neer op 2600kcal ongeveer met iets van 185gr eiwit, 300gr koolhydraten en 75gr vet. Naar mijn idee krijg ik wel de juiste dingen binnen. Ik werd in het begin wel zwaarder op 2400kcal, maar waarschijnlijk is mn behoefte omhoog gegaan.
.Ik zou die gewichten eens omhoog proberen te gooien, zelfs als beginstats voor een 25-jarige vind ik dit persoonlijk zeer karig. Je squat is lager dan je MP?
Succes met sterker / groter worden in ieder geval.
Je moet écht meer eten als je enigszins nette vooruitgang wil boeken. Iedereen raadt het je aan, maar toch niet aannemen?? Met een paar boterhammen, een plak kipfilet en wat whey ga je het niet redden.
Doe er anders 4 liter volle melk bij. Dan zal je wel groeien. 2600kcal is niks.

. Gewoon een simpele en goedkope manier om gewicht bij te komen.