de Tank
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 18
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 78kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mmm vind het allemaal maar een beetje gay. Slecht trainen, voor de gezelligheid trainen, slecht eten. HUP rippetoe'en met die luie donder van je, want met de instelling die je nu hebt wordt het nooit wat!![]()
+1
Wel al mooie progressie gemaakt, niet opgeven nu maar blijven eten en knallen!
Ps: Mooi van je dat je met lage gewichten bent begonnen en nu rustig opbouwt ipv meteen teveel kilo's te pakken en de uitvoering te verwaarlozen, zoals er zovelen kneusjes rondlopen in de gym :s
Thx voor de input!
Maar er is geen ruimte meer voor gay trainingen, toevallig (helaas) dat dat de eerste training uit deze log was. Ik ga hard door. Er gaat niet gecut worden voorlopig en dat het straks zomer is, wil niet zeggen dat de discipline een tandje lager komt te liggen. Ik wil inderdaad dan ECHTE progressie maken, want ik zie de gewichten die ik nu hanteer meer als soort beginnersgewichten.

Je moet knallen!! Zeker en vast!
Wou alleen maar even zeggen dat, toen ik nog naar de gym ging, er veel te veel kerels waren die teveel kg's namen en de oefeningen gewoon belachelijk uitvoerdden. Daarom dat ik enkel wou zeggen dat ik respect voor je heb, dat je laag begint en de oefeningen perfect uitvoert.
Uitvoering is toch veel belangrijker dan vele kilo's, jammer dat je voor lage kilo's meestal aanzien wordt als een pannekoek![]()
Dat zijn ook vaak dezelfden die eindeloze (cheatende) bicep barbell curls uitvoeren.. wie is de pannekoek dan, denk ik dan maar meestal 
Beetje late reactie, maar uitslag op je rug kan ontstaan door een overschot aan eiwitten, of lactose intolerantie (vast door nog wel meer dingen, maar dit lijken me de waarschijnlijkste).
Heb er zelf ook regelmatig last van, maar maak me er niet te druk om![]()

en als het niet lukt niet boos op jezelf worden want ik ben al hoger in gewichten geweest he
nooit jezelf vergelijken met anderen!Netjes
Focus je nog maar niet teveel op benchpressen
Als je deze volgorde aanhoudt, raad ik je aan om deadlift te doen na squat en voor de bench, dit omdat je met squatten ook al je rug opwarmt, en belangrijker is dan de benchpress (rippetoe).
mooi dat je deadlift trouwens nog voorloopt
gaat de goede kant op zie ik zo en ik hoop dat je me kan bijhouden want dan ga je lekkere progressie makenen als het niet lukt niet boos op jezelf worden want ik ben al hoger in gewichten geweest he
nooit jezelf vergelijken met anderen!
)

Voor het 2e en 3e setje aan dacht ik.. dit lukt me niet nog een keer omdat ik vorige keer met 65 ook al erg veel moeite had. Ik voel mn benen goed, net als mn rug en mn borst ook nog van woensdag. Ik zal dit afgestrafte lichaam straks maar even verwennen met een goede maaltijd. Om het vervolgens weer in katabole toestanden te brengen bij een verjaardag vanavond haha (de Tank zal zich een beetje in moeten houden
)Heheh maakt niet uit toch!
Je moet ook nog leven...
Nette MP en BOR.. doe je de MP wel? of de Press?
Squat moet je gewoon nog verder aan wennen
maar wel netjes om sowieso je eigen gewicht te kunnen squatten!

Ook nog wat front raises gedaan, maar die gewichten waren niet noemenswaardig omdat ik geen waardige gewichten kon vinden op dat moment.