MuscleMeat

Tankthefrank's log

• Topic Starter Topic Starter
Die rustweek loopt zo wel een beetje uit de hand volgens mij :eek:
Vorige week heb ik alweer getraind, maar ik heb geen zin gehad om dit te (moeten) loggen.

Het spijt me, maar het loggen en het volgen van andere logs op DBB kost behoorlijk veel tijd. Net zoals Harm (Boterharm) zijn er ook andere zaken waar ik weer meer tijd aan wil besteden. Ik vond het wel hardstikke leuk en leerzaam om mijn verrichtingen in de gym te delen en natuurlijk vond ik het ook leuk om jullie logs te lezen :) Dat is het punt dus niet, maar er zitten maar 24 uur in een dag.

Hier is nog een korte samenvatting van afgelopen week. De gewichten waren in het algemeen iets minder. Dat kwam volgens mij ook door het Y3T-schema, dat gefocused is op (veel) meer reps. Na de 3e week was ik helemaal gesloopt! Ik ga dit niet meer volgen, ook al heb ik de indruk dat mijn lichaam hier verder wel goed op reageerde (insane pump en zo :D).

Van de benentraining afgelopen maandag had ik wel een enorme DOMS aan overgehouden, vergelijkbaar met Y3T week 3. Dat was eigenlijk niet leuk meer :o Deze week ga ik ervan uit dat het iets meer zal meevallen. Ik had vorige week 1 setje 5x110 gesquat, maar de vorm had er teveel onder geleden. Met bankdrukken kwam ik tot 5x80 en deadlift tot 5x160. Er zit meer in het vat, maar na 3 weken Y3T en een week rust vond ik het wel goed zo. Ik ga dit opbouwen en dan weer een tijdje 5x5 doen.

Met het gewicht zat ik zaterdag vlak onder mijn doel deze bulk: 125kg. Ik heb deze week de carbs dus wat teruggeschroefd, want de kerst komt er ook nog aan.

Groeten,

Frank

Aaaa, ik snap wat je bedoeld.
Soms ben ik zelf ook een beetje aan het twijfelen of ik met loggen door zou gaan.
Maar soms krijg ik ook reacties waarvan ik denk, nou daarom log ik dus! En zou het anders toch wel een beetje gaan missen.
Soms probeer ik ook gewoon kei harde pr`s te maken om me log lezers niet teleur te stellen. (hoe gek het ook klinkt) en daarom probeer ik elke training te presteren zodat het ook interessant blijft om te lezen.

Maar goed, komt goed Tank!

Terug
Naar boven