Fitness Seller

Tankthefrank's log

zet 'm op zo ;)

• Topic Starter Topic Starter
Het is goed gekomen :)

---------- Toegevoegd om 21:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:10 ----------

Y3T, week 3, dag 1: benen

Korte samenvatting: teringjantje! :fire::fire::fire:

---------- Toegevoegd om 21:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:10 ----------

Uitgebreide beschrijving:

Leg extension:
* 4wu
* (35x55+35x45+35x36)x2: triple set
Oef, zeker niet te licht gepakt! :)

Squat:
* 1x40 wu: damn, kan niet eens zakken. Stoppen?
Paar minuten later:
* 2 wu (met 40 kg, ca 15 reps)
* 2x20x50
Zakken ging steeds beter :)

Dumbbell lunges bankje (dus deficit, Wovano?):
* 2x15x20
Reps per been, dus in totaal 60 reps, en dumbbells per hand natuurlijk

Leg press (diagonal):
* 2x40x150

Leg curls + SLDL (met dumbbells) superset:
* (25x64 + 25x24)x2
Dumbbells per hand. Alle 20kg stangen waren bezet, dus maar dumbbells gepakt

Damn, top 10 training qua zwaarte. Meesterlijk gewoon :D :D :D Bij het douchen, bijna een uur na afloop, viel me de pomp op in de benen. Holy f*ck! Boomstammenformaat :) Te lui/moe om een pica te nemen. Moet toch maar camera meenemen naar gym.

:D

---------- Toegevoegd om 21:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:15 ----------

Btw, bij alle oefeningen heb ik de "rest pause" techniek toegepast ;) M.a.w. effe 5 sec op adem komen tijdens eenset.

lkkre train maat, van die pomp geloof ik graag, respect.

Ik denk dat je de komende dagen moeite hebt met lopen :p
Zo'n reps squatten is echt heftig als je normaal niet doet. Dat had ik al van 2 setjes 20+ reps op de squats laatst. Had 5/6 dagen erna spierpijn :o

lkkre train maat, van die pomp geloof ik graag, respect.
Ik denk dat je de komende dagen moeite hebt met lopen :p Zo'n reps squatten is echt heftig als je normaal niet doet. Dat had ik al van 2 setjes 20+ reps op de squats laatst. Had 5/6 dagen erna spierpijn :o
Thanks heren.
Ik verwacht zelf dat spierpijn zal meevallen. Was vorige week ook zo (dag minder). De uitvoering van de squats was niet goed. Pas op het laatst had ik het gevoel dat ik wel ongeveer tot horizontaal zakte, maar niet elke rep. Benen waren al teveel verzuurd door de bijna 300 reps op de leg extension (incl. warming up).

Nette tren

Wel hele lichte squats? Wanneer is die schema klaar?

Ook hier een hele mooie training! Goed bezig :D

Heerlijk he die pomp, goed voor de motivatie.

Pompeeeeeeeeee maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrr

Nette tren Wel hele lichte squats? Wanneer is die schema klaar?
Cyclus van 3 weken. Squats waren beroerd. Kwam vooral door verzuring door de leg extension. Ik voelde aan (letterlijk) dat vorm een issue zou worden, dus geen haar op mijn hoofd die eraan dacht zwaarder te gaan.

Ook hier een hele mooie training! Goed bezig :D Heerlijk he die pomp, goed voor de motivatie.
Thanks. Pomp was idd mega, had nog nooit zoiets gezien! En dat terwijl ik altijd wel tevreden ben over de pomp in mijn benen. Volgende keer maar camera meenemen.

Pompeeeeeeeeee maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrr
Idd, alles was goed aan het fikken :)

Thanks heren. Ik verwacht zelf dat spierpijn zal meevallen. Was vorige week ook zo (dag minder).
Hier ga ik op terugkomen. Vandaag was een stuk erger dan gisteren. Iedere keer als ik moest lopen, kon ik mijn benen goed voelen! De pijn kon ik nog goed waarnemen na 5 min. lopen. Normaal gesproken zou het ergste wel weg zijn. Wat een training was het maandag :D

Hier ga ik op terugkomen. Vandaag was een stuk erger dan gisteren. Iedere keer als ik moest lopen, kon ik mijn benen goed voelen! De pijn kon ik nog goed waarnemen na 5 min. lopen. Normaal gesproken zou het ergste wel weg zijn. Wat een training was het maandag :D
Dit klinkt heel bekend. :p De dag na de training denk je: ah het valt wel mee. De dag daarna doet alles verschrikkelijk veel pijn!:mad:

Dit klinkt heel bekend. :p De dag na de training denk je: ah het valt wel mee. De dag daarna doet alles verschrikkelijk veel pijn!:mad:
Meestal heb ik aan het eind van de volgende dag wel een goed beeld van wat me te verwachten staat, maar gisteren blijkbaar niet :)

---------- Toegevoegd om 21:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:03 ----------

Training van vandaag: Y3T, week 3, dag 2: borst en triceps

Bench press:
* 4 wu
* 12x65 + (8+3)x50 + (7x5)x40: triple dropset, repje gemist bij 50, was te moe
* 10x65 + (8+4)x50 + (6+6)x40: triple dropset, 2 reps gemist aan het begin; was weer te moe
Last van linkerschouder; blijkbaar laatste tijd meer belast, maar kan ook van vermoeidheid komen

Incline dumbbell press:
* 2x(15x16 + 15x12): dropset

Incline dumbbell flyes:
* 12x16 + (10+2)x12: dropset
* 12x16 + (7+5)x12: dropset

Triceps push down:
* 4 wu
* 3x(15x32 + 15x25 + 15x18): triple dropset

One handed cable push down:
* 3x(20x7 + 20x4,5): dropset

Training was op het tandvlees. De training van maandag had er flink ingehakt. Verder was ik nog moe van gisteren en vandaag, een paar drukke dagen op het werk gehad. Afzien dus, maar natuurlijk wel blij dat ik hem heb afgewerkt.

Ik krijg steeds meer zin in de rustweek die ik voor volgende week heb ingelast :)

netjes dan dat je doorgezet hebt...en de spierpijn eruit hebt getraind
nog ff en dan genieten van je rustweek ;)

Bij thuiskomst m'n guns effe opgemeten. Re: 42,3 en li: 43,2 cm :) Zit groei in! 3 a 4 mm in een week!
Na het douchen de benen: 72,5 cm beide kanten. +0,5 cm in een week!
Precies zelfde meetmomenten als vorige week dinsdag (had toen ook borst gedaan).
Ik denk wel dat er wat vet er omheen zit. Mijn buik begint er vadsiger uit te zien. In de gaten houden. Heb afgelopen weekend aardig gesnoept. Anyways, toch behoorlijke groei, met dank aan de pomp :)

---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:11 ----------

netjes dan dat je doorgezet hebt...en de spierpijn eruit hebt getraind nog ff en dan genieten van je rustweek ;)
Thanks Nicky! Was het maar waar dat ik de spierpijn eruit heb getraind. Het werd een stuk draaglijker, toen ik wat warmer werd :) Zal straks weer afzien worden als ik op ga staan :o

heavy train he tank, goed gedaan rustweek mag je na week 9 pakken :o

Ja, precies. Dat motiveert me om nog effe door te zetten. Zelfs op het tandvlees zoals vandaag :D

Terug
Naar boven