Jfryy
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 41
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 8%
Thanks heren!
Johnny: veel reps komt vanwege schema. Deze week wordt het helemaal afzien![]()
Hell week! Have fun

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks heren!
Johnny: veel reps komt vanwege schema. Deze week wordt het helemaal afzien![]()

Thanks Jeffrey. Gaat goed komen! Zometeen lekker aan de bak
Morgen mag ik alweer rusten. ('s Avonds andere afspraak.)Het is goed gekomen

Bij het douchen, bijna een uur na afloop, viel me de pomp op in de benen. Holy f*ck! Boomstammenformaat
Te lui/moe om een pica te nemen. Moet toch maar camera meenemen naar gym.
M.a.w. effe 5 sec op adem komen tijdens eenset.lkkre train maat, van die pomp geloof ik graag, respect.
Thanks heren.Ik denk dat je de komende dagen moeite hebt met lopenZo'n reps squatten is echt heftig als je normaal niet doet. Dat had ik al van 2 setjes 20+ reps op de squats laatst. Had 5/6 dagen erna spierpijn
![]()
Cyclus van 3 weken. Squats waren beroerd. Kwam vooral door verzuring door de leg extension. Ik voelde aan (letterlijk) dat vorm een issue zou worden, dus geen haar op mijn hoofd die eraan dacht zwaarder te gaan.Nette tren Wel hele lichte squats? Wanneer is die schema klaar?
Thanks. Pomp was idd mega, had nog nooit zoiets gezien! En dat terwijl ik altijd wel tevreden ben over de pomp in mijn benen. Volgende keer maar camera meenemen.Ook hier een hele mooie training! Goed bezigHeerlijk he die pomp, goed voor de motivatie.
Idd, alles was goed aan het fikken

Hier ga ik op terugkomen. Vandaag was een stuk erger dan gisteren. Iedere keer als ik moest lopen, kon ik mijn benen goed voelen! De pijn kon ik nog goed waarnemen na 5 min. lopen. Normaal gesproken zou het ergste wel weg zijn. Wat een training was het maandagThanks heren. Ik verwacht zelf dat spierpijn zal meevallen. Was vorige week ook zo (dag minder).

Dit klinkt heel bekend.Hier ga ik op terugkomen. Vandaag was een stuk erger dan gisteren. Iedere keer als ik moest lopen, kon ik mijn benen goed voelen! De pijn kon ik nog goed waarnemen na 5 min. lopen. Normaal gesproken zou het ergste wel weg zijn. Wat een training was het maandag![]()
De dag na de training denk je: ah het valt wel mee. De dag daarna doet alles verschrikkelijk veel pijn!
Meestal heb ik aan het eind van de volgende dag wel een goed beeld van wat me te verwachten staat, maar gisteren blijkbaar nietDit klinkt heel bekend.De dag na de training denk je: ah het valt wel mee. De dag daarna doet alles verschrikkelijk veel pijn!
![]()

Zit groei in! 3 a 4 mm in een week!
Thanks Nicky! Was het maar waar dat ik de spierpijn eruit heb getraind. Het werd een stuk draaglijker, toen ik wat warmer werdnetjes dan dat je doorgezet hebt...en de spierpijn eruit hebt getraind nog ff en dan genieten van je rustweek![]()
Zal straks weer afzien worden als ik op ga staan 
Hehe, mooi niet. Heb al sinds begin van de zomer geen rustweek meer gehad.heavy train he tank, goed gedaan rustweek mag je na week 9 pakken![]()
Hehe, mooi niet. Heb al sinds begin van de zomer geen rustweek meer gehad.
kiddin, na week3 misschien mooi moment ervoor?