Tatsujin
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 559
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 129kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat volkorenbrood zit ook 10g per 100 in wat de app mee rekend.Hoe kom je bij je ontbijt op 17 gr eiwit met maar 25 gr kipfilet?
Dan nog.... hij krijgt over de hele dag 118 gr eiwit binnen met een BW van 132... vind dat toch vrij weinig in zo een extreme cut.Dat volkorenbrood zit ook 10g per 100 in wat de app mee rekend.
Ben ik met je eens verder hoor.Dan nog.... hij krijgt over de hele dag 118 gr eiwit binnen met een BW van 132... vind dat toch vrij weinig in zo een extreme cut.
Zou dan toch opteren voor wat meer vlees.
Maar das persoonlijk.
Meerdere malen? Dat was 1 dag, de rest van de dagen zat ik erop- of eronder.Meerdere malen over zijn dagelijkse kcal budget heen gegaan en alsnog zet die coach 10% van de al te lage dagelijkse kcal in sinasappelsap.
99.9% kans dat de coach een PTer is in de basic fit en TS een 3/6 maanden contract heeft aangesmeerd.
Hij maakt een schema, maar dat is niet het schema wat je op de app ziet. Ik heb het zelf aangepast, maar dit heb ik hem wel verteld en hij zei zolang je maar de dagelijks kcal aanhoudt.Ik vind het dieet wel apart en niet echt duurzaam. Wat zegt je coach van je schema of maakt hij dit voor jou?
Jazeker. Had ‘m afgelopen vrijdag al gedeeld, stom tussen de screenshots.Zou je het daadwerkelijke schema wat je coach je gaf willen delen?
Ben gewoon oprecht benieuwd.
Ik denk wel dat het gaat lukken in grote lijnen, alleen minder op het vlak van de regelmatige kleine maaltijden en die voorbereiden. Maar dat is volgens de coach ook niet per se essentieel.Nu je het zegt... ik heb er half overheen gekeken.
Het is eigenlijk voor jouw postuur toch een aardig crash schema met imo wat weinig eiwit en vet.
Gaat t je lukken om dit schema nu consistent te volgen? Ik neem aan dat je voorraad van oude spullen nu wel op zal zijn.
Heb je nog een soort variatie lijst gekregen? Bijv ipv havermout, brinta.
Of waarmee je rundergehakt kan afwisselen oid?
Dat kan natuurlijk, iets of een aantal dingen in het bijzonder?Vind je voedingskeuzes erg bijzonder maar als het voor jou werkt helemaal top natuurlijk 👍🏻