Buttie88
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 9.142
- Lengte
- 1m62
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heel raar wat jij nu allemaal aanhaalt.
Haha de vlaai is omdat ik dat nog over had van m’n verjaardag, was 1,5 punt had ze in 12 stukken per vlaai laten snijden; dus is waarschijnlijk minder dan wat er daar staat.
En heeft jou coach daar nog wat feedback op of zegt ie goed zo?Haha de vlaai is omdat ik dat nog over had van m’n verjaardag, was 1,5 punt had ze in 12 stukken per vlaai laten snijden; dus is waarschijnlijk minder dan wat er daar staat.
En de shoarma omdat ik het lekker vond, goed vult en zo makkelijk aan m’n eiwitten kom.
Daar veegt hij zijn reet mee af.En heeft jou coach daar nog wat feedback op of zegt ie goed zo?
Weet ik niet, ik vermoed wie zijn coach is en dat is geen snuggere iig. Gast smeert een 3/6 maanden contract aan en dan zit je als klant vast.
Zijn de meeste op insta etc toch.Weet ik niet, ik vermoed wie zijn coach is en dat is geen snuggere iig. Gast smeert een 3/6 maanden contract aan en dan zit je als klant vast.
Hij heeft dat nog niet gezien, maar zegt daar hetzelfde over als dat hij vorige week zei. Als het uiteindelijke kcal maar wordt gehaald.En heeft jou coach daar nog wat feedback op of zegt ie goed zo?
Oh, ik ben wel benieuwd! Stuur anders per DM.Weet ik niet, ik vermoed wie zijn coach is en dat is geen snuggere iig. Gast smeert een 3/6 maanden contract aan en dan zit je als klant vast.
Ik ben het ermee eens als de kcal maar klopt, maar er is een lange weg te gaan en zon coaching traject zou leerzaam moeten zijn om de weg solo te vervolgen. De voedingskeus is absoluut niet duurzaam, voor nu werkt het maar de vraag is voor hoelang?Hij heeft dat nog niet gezien, maar zegt daar hetzelfde over als dat hij vorige week zei. Als het uiteindelijke kcal maar wordt gehaald.
Ik ga me me hier ook nog elke keer over verdedigen…..ik ben niet van plan om het supergestructeerd en tot op de macro en letter na te volgen en af te wegen. Als het het totaal aantal kcal maar uitkomt. Dit weet hij ook.
Mocht het toch blijken echt nodig te zijn, dan zal ik het misschien echt meer gestructureerder doen en bijsturen/aanpassen.
Oh, ik ben wel benieuwd! Stuur anders per DM.
Ik snap je zorgen en waardeer het ook, dus sorry als het een beetje “snappy” overkwam.Ik ben het ermee eens als de kcal maar klopt, maar er is een lange weg te gaan en zon coaching traject zou leerzaam moeten zijn om de weg solo te vervolgen. De voedingskeus is absoluut niet duurzaam, voor nu werkt het maar de vraag is voor hoelang?
Die 900gr shoarma als avond eten en rest vd dag 3 sneetjes brood met kip is ook niet tactisch, maar uiteindelijk draait om de kcal alleen via deze manier maakt men het zichtzelf onnodig erg moeilijk en ik acht de kans aanzienlijk dat je na 3 maanden 5kg bent afgevallen, wat met dit bw eigenlijk niet noemenswaardig is.
is je coach Lourens?
Is niet lastig. Je hebt het er niet voor over dat is wat anders.Maar is lastig om alles voor te bereiden en in bakjes mee naar werk te nemen etc.
En die 450gr die je niet hebt gegeten heb je dus veel te weinig die dag of iets extra genomen en dan niet genoteerd?Ik snap je zorgen en waardeer het ook, dus sorry als het een beetje “snappy” overkwam.
De shoarma was 450 gram trouwens, de verpakking was 900 gram; maar heb de helft gegeten en vandaag de andere helft.
Klopt wel dat het verhoudingsgewijs over de gehele dag niet handig is, dat heb ik ook gemerkt. Maar is lastig om alles voor te bereiden en in bakjes mee naar werk te nemen etc. Dus ik moet het ook beter verdelen en eten met kleinere tussenpauzes; dus in dat opzicht is het ook zeker een leerzaam proces.
Nee, dat is niet mijn coach. Weet ik niet wat dat is trouwens.
Okay, misschien en wat dan nog?Is niet lastig. Je hebt het er niet voor over dat is wat anders.
En dan niks maar verbloem het dan niet alsof je je best doet want je houd alleen jezelf voor de gek.
Nee, alleen de 450 gram staat genoteerd en dus meegenomen in het totaal, niet de volledige 900gram.En die 450gr die je niet hebt gegeten heb je dus veel te weinig die dag of iets extra genomen en dan niet genoteerd?
Aah zo dan keek ik te snel.Nee, alleen de 450 gram staat genoteerd en dus meegenomen in het totaal, niet de volledige 900gram.
Ik doe m’n best, want het kcal totaalEn dan niks maar verbloem het dan niet alsof je je best doet want je houd alleen jezelf voor de gek.