MuscleMeat

Tatsujin’s traininglog

• Topic Starter Topic Starter
Ik gok op shoarma en veel vlaai 🤭
Haha de vlaai is omdat ik dat nog over had van m’n verjaardag, was 1,5 punt had ze in 12 stukken per vlaai laten snijden; dus is waarschijnlijk minder dan wat er daar staat.

En de shoarma omdat ik het lekker vond, goed vult en zo makkelijk aan m’n eiwitten kom.

Haha de vlaai is omdat ik dat nog over had van m’n verjaardag, was 1,5 punt had ze in 12 stukken per vlaai laten snijden; dus is waarschijnlijk minder dan wat er daar staat.

En de shoarma omdat ik het lekker vond, goed vult en zo makkelijk aan m’n eiwitten kom.
En heeft jou coach daar nog wat feedback op of zegt ie goed zo?

Heel raar wat jij nu allemaal aanhaalt.

En heeft jou coach daar nog wat feedback op of zegt ie goed zo?
Hij heeft dat nog niet gezien, maar zegt daar hetzelfde over als dat hij vorige week zei. Als het uiteindelijke kcal maar wordt gehaald.

Ik ga me me hier ook nog elke keer over verdedigen…..ik ben niet van plan om het supergestructeerd en tot op de macro en letter na te volgen en af te wegen. Als het het totaal aantal kcal maar uitkomt. Dit weet hij ook.

Mocht het toch blijken echt nodig te zijn, dan zal ik het misschien echt meer gestructureerder doen en bijsturen/aanpassen.

Ik wil ook gewoon dingen kunnen eten die ik lekker vind of wil eten ipv eens strafkamp of ultrastrict - binnen redelijke grenzen.
Weet ik niet, ik vermoed wie zijn coach is en dat is geen snuggere iig. Gast smeert een 3/6 maanden contract aan en dan zit je als klant vast.
Oh, ik ben wel benieuwd! Stuur anders per DM.

Laatst bewerkt:
Hij heeft dat nog niet gezien, maar zegt daar hetzelfde over als dat hij vorige week zei. Als het uiteindelijke kcal maar wordt gehaald.

Ik ga me me hier ook nog elke keer over verdedigen…..ik ben niet van plan om het supergestructeerd en tot op de macro en letter na te volgen en af te wegen. Als het het totaal aantal kcal maar uitkomt. Dit weet hij ook.

Mocht het toch blijken echt nodig te zijn, dan zal ik het misschien echt meer gestructureerder doen en bijsturen/aanpassen.

Oh, ik ben wel benieuwd! Stuur anders per DM.
Ik ben het ermee eens als de kcal maar klopt, maar er is een lange weg te gaan en zon coaching traject zou leerzaam moeten zijn om de weg solo te vervolgen. De voedingskeus is absoluut niet duurzaam, voor nu werkt het maar de vraag is voor hoelang?

Die 900gr shoarma als avond eten en rest vd dag 3 sneetjes brood met kip is ook niet tactisch, maar uiteindelijk draait om de kcal alleen via deze manier maakt men het zichtzelf onnodig erg moeilijk en ik acht de kans aanzienlijk dat je na 3 maanden 5kg bent afgevallen, wat met dit bw eigenlijk niet noemenswaardig is.

is je coach Lourens?

Ik ben het ermee eens als de kcal maar klopt, maar er is een lange weg te gaan en zon coaching traject zou leerzaam moeten zijn om de weg solo te vervolgen. De voedingskeus is absoluut niet duurzaam, voor nu werkt het maar de vraag is voor hoelang?

Die 900gr shoarma als avond eten en rest vd dag 3 sneetjes brood met kip is ook niet tactisch, maar uiteindelijk draait om de kcal alleen via deze manier maakt men het zichtzelf onnodig erg moeilijk en ik acht de kans aanzienlijk dat je na 3 maanden 5kg bent afgevallen, wat met dit bw eigenlijk niet noemenswaardig is.

is je coach Lourens?
Ik snap je zorgen en waardeer het ook, dus sorry als het een beetje “snappy” overkwam.

De shoarma was 450 gram trouwens, de verpakking was 900 gram; maar heb de helft gegeten en vandaag de andere helft.

Klopt wel dat het verhoudingsgewijs over de gehele dag niet handig is, dat heb ik ook gemerkt. Maar is lastig om alles voor te bereiden en in bakjes mee naar werk te nemen etc. Dus ik moet het ook beter verdelen en eten met kleinere tussenpauzes; dus in dat opzicht is het ook zeker een leerzaam proces.

Nee, dat is niet mijn coach. Weet ook niet wat dat is trouwens.

Laatst bewerkt:
Ik snap je zorgen en waardeer het ook, dus sorry als het een beetje “snappy” overkwam.

De shoarma was 450 gram trouwens, de verpakking was 900 gram; maar heb de helft gegeten en vandaag de andere helft.

Klopt wel dat het verhoudingsgewijs over de gehele dag niet handig is, dat heb ik ook gemerkt. Maar is lastig om alles voor te bereiden en in bakjes mee naar werk te nemen etc. Dus ik moet het ook beter verdelen en eten met kleinere tussenpauzes; dus in dat opzicht is het ook zeker een leerzaam proces.

Nee, dat is niet mijn coach. Weet ik niet wat dat is trouwens.
En die 450gr die je niet hebt gegeten heb je dus veel te weinig die dag of iets extra genomen en dan niet genoteerd?

En die 450gr die je niet hebt gegeten heb je dus veel te weinig die dag of iets extra genomen en dan niet genoteerd?
Nee, alleen de 450 gram staat genoteerd en dus meegenomen in het totaal, niet de volledige 900gram.

En als ik gisteren teveel had genomen, stel 550 gram ipv 450, dan heb ik vandaag 350gram ipv 450 - dus is het qua weektotaal nog steeds geen probleem.

Bijlagen

• IMG_5677.jpeg
    IMG_5677.jpeg
    21,7 KB · Weergaven: 13
Nee, alleen de 450 gram staat genoteerd en dus meegenomen in het totaal, niet de volledige 900gram.
Aah zo dan keek ik te snel.

Ben benieuwd hoe je er op paar maanden zelf op terugkijkt. We gaan ervan uit dat je paar kg wel gaat verliezen đź’Ş

En dan niks maar verbloem het dan niet alsof je je best doet want je houd alleen jezelf voor de gek.
Ik doe m’n best, want het kcal totaal
Is vrij krap 🤣

Maar zet niet alles op alles, dat klopt. Ik vind trainen gewoon leuk, afvallen was voor mij een leuke bijkomstigheid. Maar goed, nu lijkt het me mooi om te kijken hoe ver ik kan komen en nog eens in m’n leven een strak figuur te krijgen (wel met loshangend vel waarschijnlijk); vandaar ook ingeschreven voor de Big-T contest 2025, een extra stok achter de deur.

En wie weet moet ik het het bijstellen en ga ik uiteindelijk toch superstrict, afgemeten en gedisciplineerd aan de slag.

Gaaf dat je mee gaat doen.
Kan inderdaad twee kanten op: of je gezonde gewoonte stapelen langzaam op elkaar en door die gewenning ga je steeds een stapje stricter of je gaat leren waarin dat niet past.

Gewicht: 125kg

Voeding van gisteren.

Bijlagen

• IMG_5685.jpeg
    IMG_5685.jpeg
    120,5 KB · Weergaven: 20
  • IMG_5686.jpeg
    IMG_5686.jpeg
    132,5 KB · Weergaven: 19
  • IMG_5687.jpeg
    IMG_5687.jpeg