Tatsujin
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 559
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 129kg
- Vetpercentage
- 35%
Gewicht: 125,45kg
Voeding van gisteren:
Voeding van gisteren:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vraag mij af vanaf wanneer jij vindt dat het dan wél echt nodig is?Mocht het toch blijken echt nodig te zijn, dan zal ik het misschien echt meer gestructureerder doen en bijsturen/aanpassen.
Wanneer er geen verdere progressie meer in zit denk ik, of de wens om af te vallen echt groot wordt (het is namelijk nooit echt een prioriteit geweest). Op gegeven moest het medisch gezien, omdat m’n suiker te hoog was, dus toen heb ik er wel iets meer prioriteit aan gegeven.Ik vraag mij af vanaf wanneer jij vindt dat het dan wél echt nodig is?
Je bent in oktober 2023 begonnen op 138 kilo, we zijn ondertussen zo'n anderhalf jaar verder en je bent zo'n 13 kilo afgevallen.
Dat is zo'n 700 gram per maand, wat op jouw gewicht niet heel erg denderend is tbh. Is toch duidelijk dat wat je doet niet veel zoden aan de dijk zet denk ik dan?
Denk dat als je eens een beetje een deftig en voedzaam voedingspatroon (en daar kan dan best eens wat lekkers tussen zitten) zou aanleren en niet elke dag zo'n hoop junkfood/suiker/brol zou eten je het ook beter kan volhouden en niet continu terugvalt in hetzelfde patroon waar je opeens weer 10+ kilo aankomt en opnieuw mag beginnen.
Ik maakte op uit je posts dat afvallen toch nog iets was wat je probeerde te doen, maar als het geen prioriteit heeft mag je m'n post negeren natuurlijk. Dat je al een 20 kilo bent afgevallen is ook knap.Wanneer er geen verdere progressie meer in zit denk ik, of de wens om af te vallen echt groot wordt (het is namelijk nooit echt een prioriteit geweest). Op gegeven moest het medisch gezien, omdat m’n suiker te hoog was, dus toen heb ik er wel iets meer prioriteit aan gegeven.
Toen ik hier begon was ik al veel afgevallen, ik heb een tijd 150/145kg gewogen, dus wat dat betreft lijkt het nu rond de 130/125 blijven schommelen.
Ik probeer wel zo langzaam aan dingen te veranderen, bijvoorbeeld de tip om meer groenten te eten om zo verzadigd te raken. Dat zie je ook terug in m’n log (hoop ik). Suiker heb ik enorm teruggebracht (koffie zonder suiker en elke dag onder het max totaal van suiker op de app) - natuurlijk met uitzonderingen zoals de poedersuiker gisteren, maar nog steeds onder de maximale hoeveelheid suiker voor die dag.
Spontane TIA telkens als ik erachter kwam dat het product dat ik al maanden trackte opeens toch andere macro's bleek te hebben, heb nu meeste dingen gewoon zelf aangemaakt ondertussenIk maakte op uit je posts dat afvallen toch nog iets was wat je probeerde te doen, maar als het geen prioriteit heeft mag je m'n post negeren natuurlijk. Dat je al een 20 kilo bent afgevallen is ook knap.
(Houd er wel rekening mee dat niet alle producten in mfp volledig zijn ingevuld qua macro's waardoor je irl soms hoger kan uitkomen dan dat de app zegt)
Zo herkenbaar, of als je iets zag op de website van de jumbo, dan het product kocht, omdraaide en de voedingswaarde waren totaal anders 💀Spontane TIA telkens als ik erachter kwam dat het product dat ik al maanden trackte opeens toch andere macro's bleek te hebben, heb nu meeste dingen gewoon zelf aangemaakt ondertussen
Dat heb ik nooit gehad, wel dat ik dan de barcode scan van een product voor het tracken en dat die macro's gewoon niet kloppenZo herkenbaar, of als je iets zag op de website van de jumbo, dan het product kocht, omdraaide en de voedingswaarde waren totaal anders 💀
Nee, dat niet.
Kan mij inbeelden dat zoiets een enorme impact op je heeft idd, veel sterkte!Ik probeer het ook wel, alleen niet als als absolute topprioriteit. Het begon eigenlijk in m’n voorsteltopic destijds (voor deze log), dat mensen zeiden dat ik me beter kan focussen op afvallen. Het begon ermee dat ik ging trainen als afleiding (en wat sterker wilde worden) omdat m’n partner was overleden (daar komt ook het eten, aankomen, afvallen om de hoek kijken en volg momenteel ook therapie).
En nu denk ik ook wel van okay, ik zou nog wel een keer in m’n leven echt een mooi fysiek willen neerzetten. Dus ik denk dat ik dat ik zelf een beetje heen-en weer slinger vanwege de redenen die ik boven aangaf.
Goed punt wbt de mogelijkheid dat producten hoger uit kunnen vallen 👍🏻 Daarom probeer ik ook het lage totaal
Aan kcal per dag aan te houden, in geval dat toch hoger uit mocht vallen.
Denk dat ik ook echt gewoon tegen mezelf moet zeggen en uitspreken, okay we gaan er een prioriteit van maken en niet elke keer welles/nietes spellen 😆😅
Specifieke reden om bijna 400kcal vloeibaar te nemen bij je lunch?gewicht: 125,8kg (op een andere weegschaal)
Voeding van gisteren
Niet per se, wilde havermout nemen, maar toen ik de melk had verwarmd kwam ik erachter dat het op was. Dus toen besloten om wat extra Whey poeder erin op te lossen, voor wat extra vulling voor het trainen en om aan m’n totale kcal voor de dag te geraken.Specifieke reden om bijna 400kcal vloeibaar te nemen bij je lunch?