Fitness Seller

Tatsujin’s traininglog

Misschien flauwe opmerking. Maar als in her standaard schema van je coach al havermout stond dan heb je toch altijd een extra pak in huis? Zeker als je weet dat het bijna op was bij de laatste keer havermout eten.

Nu ben ik daar misschien wel heel erg in dat ik altijd met havermout zorg dat ik 1 pak in gebruik heb en 1 pak extra. Wil nooit misgrijpen 🙃

• Topic Starter Topic Starter
Misschien flauwe opmerking. Maar als in her standaard schema van je coach al havermout stond dan heb je toch altijd een extra pak in huis? Zeker als je weet dat het bijna op was bij de laatste keer havermout eten.

Nu ben ik daar misschien wel heel erg in dat ik altijd met havermout zorg dat ik 1 pak in gebruik heb en 1 pak extra. Wil nooit misgrijpen 🙃
Haha ja goed punt…

Ik had 2 pakken, die ik om-en om gebruikte (1naturel en 1 met bananensmaak))…en dacht dat er nog 1 in de andere verpakking zat…

Maar les geleerd, voortaan even checken 😁😅

Gewicht: 124,6kg - 4,2kg eraf tov vorige week zondag!🎉

Voeding van gisteren: zie bijlagen.

Avondeten niet gelogd, omdat iemand voor mij een Nigeriaans stoofpotje had gemaakt, waarvan de precieze hoeveelheden moeilijk zijn in te schatten. Maar het gerecht bestond onder andere uit:

Yam, zoete aardappel, palmolie, madame Jeannette peper, geitenvlees en kippenvlees.

Bijlagen

• IMG_5723.jpeg
    IMG_5723.jpeg
    137,2 KB · Weergaven: 17
  • IMG_5724.jpeg
    IMG_5724.jpeg
    166,7 KB · Weergaven: 17
  • IMG_5725.jpeg
    IMG_5725.jpeg
    148,4 KB · Weergaven: 16
  • IMG_5726.jpeg
    IMG_5726.jpeg
    109,2 KB · Weergaven: 17
  • IMG_5727.jpeg
    IMG_5727.jpeg
    86,3 KB · Weergaven: 14
  • IMG_5728.jpeg
    IMG_5728.jpeg
    99,3 KB · Weergaven: 14
Netjes afgevallen. Beetje erg veel in een week dus als t volgende week nog zo snel gaat zou ik toch met je coach overleggen.

Klinkt lekker. Als je er geen megabord van eet zal t mogelijk nog meevallen in kcal.

Vietnamese loempia heb je wss de ongefrituurde waarde genomen.

De pastel goreng.... als ie snack grootte was voor 1 a 2 happen dan zou t nog kunnen als ie nier gefrituurd was. Maar een normale maat (maatje nasischijf) moet je gebakken al snel op 250 kcal rekenen.

Toch wel Iets om in je achterhoofd te houden 😉

Gewicht: 122,8kg

Gisteren een cheatdag gehad, dus verwachtte niet al te veel toen ik me vanochtend ging wegen.

Maar tot mijn verbazing, 1,8kg afgevallen sinds gisteren!

Voedingsoverzicht van gisteren, zie bijlagen.

Bijlagen

• IMG_5729.jpeg
    IMG_5729.jpeg
    122,7 KB · Weergaven: 16
  • IMG_5730.jpeg
    IMG_5730.jpeg
    132,7 KB · Weergaven: 15
  • IMG_5731.jpeg
    IMG_5731.jpeg
    149,7 KB · Weergaven: 17
  • IMG_5732.jpeg
    IMG_5732.jpeg
    106,3 KB · Weergaven: 15
  • IMG_5733.jpeg
    IMG_5733.jpeg
    111,1 KB · Weergaven: 17
  • IMG_5734.jpeg
    IMG_5734.jpeg
    116,5 KB · Weergaven: 18
Das vocht en maag darm vulling.
Als t vet zou zijn zou je 12.000 kcal onder onderhoud hebben gegeten in 1 dag 🙄

Dus een simpele schommeling na een junkdag wat heel normaal is.😉
Wegen na zo een dag heeft echt 0 meerwaarde.
Zie dit alsjeblieft niet als vrijbrief om junkdagen te houden.

89 kcal over is niet erg voor een cheatdag. Zoals je merkt kan je soms(!) wat losser zonder dat je dieet naar de kloten is, in jouw fase is de rode draad naar mijn mening het belangrijkste: daling op weekniveau, hoog in eiwitten en dat het vol te houden is. Aanhouden 👍

Das vocht en maag darm vulling.
Als t vet zou zijn zou je 12.000 kcal onder onderhoud hebben gegeten in 1 dag 🙄

Dus een simpele schommeling na een junkdag wat heel normaal is.😉
Wegen na zo een dag heeft echt 0 meerwaarde.
Zie dit alsjeblieft niet als vrijbrief om junkdagen te houden.
haha nee nee, ik zie het zeker niet als een vrijbrief!

Had gisteren niet gelogd voor eergisteren, dus vandaag zowel voor eergisteren als gisteren.

Gewicht gisteren: 122,65kg
Gewicht vandaag: 123,3kg

Bijlagen

• IMG_5752.jpeg
    IMG_5752.jpeg
    142,2 KB · Weergaven: 24
  • IMG_5751.jpeg
    IMG_5751.jpeg
    132,6 KB · Weergaven: 20
  • IMG_5760.jpeg
    IMG_5760.jpeg
    145,2 KB · Weergaven: 16
  • IMG_5759.jpeg
    IMG_5759.jpeg
    134,9 KB · Weergaven: 18
  • IMG_5758.jpeg
    IMG_5758.jpeg
    106,6 KB · Weergaven: 18
  • IMG_5757.jpeg
    IMG_5757.jpeg
    94,7 KB · Weergaven: 15
  • IMG_5756.jpeg
    IMG_5756.jpeg
    110,9 KB · Weergaven: 15
  • IMG_5754.jpeg
    IMG_5754.jpeg
    78,4 KB · Weergaven: 12
  • IMG_5753.jpeg
    IMG_5753.jpeg
    152,6 KB · Weergaven: 16
  • IMG_5761.jpeg
    IMG_5761.jpeg
    77,6 KB · Weergaven: 14
  • IMG_5762.jpeg
    IMG_5762.jpeg
    110,9 KB · Weergaven: 12
  • IMG_5763.jpeg
    IMG_5763.jpeg
    91,4 KB · Weergaven: 12
  • IMG_5764.jpeg
    IMG_5764.jpeg
    102,6 KB · Weergaven: 15
  • IMG_5765.jpeg
    IMG_5765.jpeg
    130,1 KB · Weergaven: 12
  • IMG_5766.jpeg
    IMG_5766.jpeg
    76,6 KB · Weergaven: 22
Hoe vind je zelf dat het gaat tot nu toe?

80gr boter 600 kcal 1/4 van je dagelijkse budget, waarom? 🤷‍♂️

Die luxe heb je niet in een cut en gewoon zero cooking spray gebruiken.
Nog nooit op met cooking spray maar lijkt me zonde van een lekker stukje biefstuk, snap wel je punt natuurlijk, maar denk dat het belangrijskte voor hem is dat ie onder zn maintenance zit

Nog nooit op met cooking spray maar lijkt me zonde van een lekker stukje biefstuk, snap wel je punt natuurlijk, maar denk dat het belangrijskte voor hem is dat ie onder zn maintenance zit
Ik denk dar het belangrijkst is dat ie leert wat ie kan eten om deze levensstijl langdurig voort te zetten. Dagelijks snacks koek donuts gaat hem niet worden en word geheid een jojo effect. Zijn coach moedigt hem aan komende 3 maanden, geld is binnen en na 3 maanden op zijn tanden bijten is ie 10kg kwijt om vervolgens niks geleerd te hebben en een goeie jojo te krijgen.

Niemand gaat het langdurig volhouden met dit soort voedingskeuzes, dit is op karakter en discipline maar absoluut niet duurzaam.

Ik denk dar het belangrijkst is dat ie leert wat ie kan eten om deze levensstijl langdurig voort te zetten. Dagelijks snacks koek donuts gaat hem niet worden en word geheid een jojo effect. Zijn coach moedigt hem aan komende 3 maanden, geld is binnen en na 3 maanden op zijn tanden bijten is ie 10kg kwijt om vervolgens niks geleerd te hebben en een goeie jojo te krijgen.

Niemand gaat het langdurig volhouden met dit soort voedingskeuzes, dit is op karakter en discipline maar absoluut niet duurzaam.
Je kan beter rijst in de magnetron doen gelezen dat het calorieën bespaart, vandaag uit proberen! Life hack goals 😍

Laatst bewerkt:
Hoe vind je zelf dat het gaat tot nu toe?
Best wel lekker, merk dat kleding ruimer gaat zitten, middelomtrek is 1,5cm afgenomen en ook mensen die in m’n omgeving zeggen dat ze zien dat ik ben afgevallen.

Nu ongeveer 5kg afgevallen, in 3 weken tijd.

De boter was niet alleen voor de biefstuk, maar ook voor de het maken van een Hollandaise saus (waarvan er maar een fractie is gegeten); dus waarschijnlijk is het minder dan wat er staat aangegeven.
Ik geloof het, maar dit blijft allemaal gissen. Heb je nou 80gr op of 60 of toch 30gr. Met groente maakt dit aantal kcal 0 verschil, maar met boter is dit enorm.

Ik gun het je dat je jou doel behaald, maar je maakt het jezelf erg moeilijk op deze manier en gevoelsmatig zou ik jou coach keer een slap geven aangezien die misbruik maakt en het wel heel simpel uitlegt met “eet onder onderhoud”. Hiervoor betaal je dan x € maandelijks waar je niks van opschiet.

Hij/zij zou wekelijks feedback moeten geven op de voeding waar het beter kan en ook uitleggen waarom. Ik geef de kans 99.9% dat je komende maanden 5/10/15kg afvalt, maar ik acht de kans 100% dat je voor kerst alles weer terug hebt met wat extras.

Terug
Naar boven