Fitness Seller

Te breed worden (schouders)

CombatArnold

Dutch Bodybuilder
Waardering
16
Lengte
1m88
Massa
108kg
Vetpercentage
15%
Hallo allemaal ;).

Ik ga nu een aardig tijdje mee. Train vanaf me 14e met een tussenstop van mijn 21e tot 23e (gebrek aan motivatie).
( Ik kuur dus niet!!)

In 2011 was ik weer begonnen, progressie ging vrij hard, en ik gebruik de spiegel hier voor. eind 2011 was ik ongeveer zoals ik voorheen was toen ik stopte, maar toen ging het ineens t*ring hard (ook raakte ik veel haar kwijt tussen inhammen tussen 21e en 24e.. duidelijk een hoop test er bij) Onderhand zijn mijn schouders, traps, etc te breed geworden. In kleding ziet het er erg lelijk uit, lijk net een ninja turtel ofso.

Ik weet dat mijn opa echt HUGE was qua bovenlichaam schouders / traps etc..... en daar zal ik wel een paar genen van hebben.

Wat zouden jullie dan doen? Stoppen met het trainen van dat gebied?? Het vervelende is dat ik mijn schouders bijna altijd meepak als ik oefeningen doe... gaat automatisch (borst oid).
Of heb ik gewoon dikke pech omdat ik van nature al die extreem brede schouders heb? Eigenlijk zat ze breed genoeg als ik ze dus niet train...

Ik train mijn schouders overigens niet specifiek!

Vorige week kleding gekocht... en dan zit ik nu bij maat XL :S...

Laatst bewerkt:
Acuut stoppen ! "aanleg voor goed fysiek" is een ernstige ziekte.

Zondag :popcorn:

al heette je opa arnold dan nog gelooft niemand zo'n verhaal zonder foto's.

• Topic Starter Topic Starter
Oke, iemand die normaal kan reageren? Als je je aan mij irriteert reageer dan gewoon niet.
Waarom uberhaupt je tijd verspillen aan mij dan?

Ik vraag me gewoon af wat slim is om te doen, ik zal vast niet de eerste zijn met brede schouders.
EN tja ook al is mijn vraagstelling mischien niet zo goed, dan nog kan je fatsoenlijk reageren.

En jullie nemen niet eens de moeite om een vraag door te nemen. Euh? Wat is jullie doel hier op dit forum dan? Stoer doen?, want daar lijkt het erg op.
Ik weet zeker dat er weer een hoop leden van dit forum verdwijnen na het lezen van jullie gebrabbel

goed bezig om dit forum een lekkere reputatie te geven! Vooral zo door gaan heh. Iedereen is ook zo lekker aardig en gezellig... ik snap meteen waarom bijna iedereen is vertrokken van dit forum, ik kap er ook maar mee. Echt geen niveau hier...

de groeten

Laatst bewerkt:
hahaha, verkapt ik probeer jaloerzie op te wekken topic

Eerst foto's posten dan kunnen anderen beoordelen of je te breed bent, en dus per direct moet stoppen of juist moet doorgaan omdat het allemaal wel mee valt.

;)

Hahah "extreem breed" zonder te trainen !

Laat zien dan pik..

Oke, iemand die normaal kan reageren? Als je je aan mij irriteert reageer dan gewoon niet.

Ik vraag me gewoon af wat slim is om te doen, ik zal vast niet de eerste zijn met brede schouders.
EN tja ook al is mijn vraagstelling mischien niet zo goed, dan nog kan je fatsoenlijk reageren.

En jullie nemen niet eens de moeite om een vraag door te nemen. Euh? Wat is jullie doel hier op dit forum dan? Stoer doen?, want daar lijkt het erg op.
Ik weet zeker dat er weer een hoop leden van dit forum verdwijnen na het lezen van jullie gebrabbel

goed bezig om dit forum een lekkere reputatie te geven! Vooral zo door gaan heh. Iedereen is ook zo lekker aardig en gezellig... ik snap meteen waarom bijna iedereen is vertrokken van dit forum, ik kap er ook maar mee. Echt geen niveau hier...

de groeten
Zoals ik al zei '' pic's of buffe schouders zonder te trainen en zonder te juicen of gtfo''

Geen 1 natural is te breed;)

de groeten

Fakking zeikstraal. Als de grootste schouders de zwaarste lasten moeten kunnen dragen ben je een ectofag want je rent nu al huilend weg.

Je zit op een forum voor bodybuilding.... lui die dus groot willen worden en dan ga jij lopen janken over dat je te groot bent? fl**ker op naar een anorexia forum ofzo.

Je schouders zijn niet te groot, de rest is te klein

nou, kom op met die foto's

''Of heb ik gewoon dikke pech omdat ik van nature al die extreem brede schouders heb?''
pls go

Teruglopende haarlijn... "Te" breed... Regrets of dem roids?

OT: weinig eten en heel veel cardio. Dan wordt je vanzelf weer een latje.

Terug
Naar boven