Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vorige week kleding gekocht... en dan zit ik nu bij maat XL :S...
Oke, iemand die normaal kan reageren? Als je je aan mij irriteert reageer dan gewoon niet.
Waarom uberhaupt je tijd verspillen aan mij dan?
Ik vraag me gewoon af wat slim is om te doen, ik zal vast niet de eerste zijn met brede schouders.
EN tja ook al is mijn vraagstelling mischien niet zo goed, dan nog kan je fatsoenlijk reageren.
En jullie nemen niet eens de moeite om een vraag door te nemen. Euh? Wat is jullie doel hier op dit forum dan? Stoer doen?, want daar lijkt het erg op.
Ik weet zeker dat er weer een hoop leden van dit forum verdwijnen na het lezen van jullie gebrabbel
goed bezig om dit forum een lekkere reputatie te geven! Vooral zo door gaan heh. Iedereen is ook zo lekker aardig en gezellig... ik snap meteen waarom bijna iedereen is vertrokken van dit forum, ik kap er ook maar mee. Echt geen niveau hier...
de groeten
post is een foto
Off-topic
waarom worden er opeens allemaal topics aangemaakt van. Te dikken benen, te dikke kuiten help ik word te breed. Dit is toch een bb forum??