XXL Nutrition

Te breed worden (schouders)

Je mama vindt je vast heeeeel breed hoor.

wat is dit toch een belachelijk forum hahaha

Zit je al op <6% bf? Begin daar maar vast mee.

Of vind je een sixpack ook niet mooi en wil je je zachte buikje niet kwijt raken?

Ik zoek een trainingsschema en dan kom ik op deze onzin uit.
Ik zeg "SLOTJE"

80kg...

Als je logisch na denkt....
En jij vind echt dat je schouders te breed worden, moet je proberen ze zo min mogelijk te pakken(logisch toch) de geen apparte schouder training en met borst wat meer isolatie

Ik ben van mening dat je schouders nooit te breed kunnen zijn. Ze tekenen heel je fysiek goed af samen met goed ontwikkelde lats en een smalle taille geeft het een powerfull effect. Als je ze persoonlijk echt te groot vind minder compound oefeningen doen en meer isolatie om de defenitie te perfectioneren zou ik zeggen.

Oke, iemand die normaal kan reageren? Als je je aan mij irriteert reageer dan gewoon niet.
Waarom uberhaupt je tijd verspillen aan mij dan?

Ik vraag me gewoon af wat slim is om te doen, ik zal vast niet de eerste zijn met brede schouders.
EN tja ook al is mijn vraagstelling mischien niet zo goed, dan nog kan je fatsoenlijk reageren.

En jullie nemen niet eens de moeite om een vraag door te nemen. Euh? Wat is jullie doel hier op dit forum dan? Stoer doen?, want daar lijkt het erg op.
Ik weet zeker dat er weer een hoop leden van dit forum verdwijnen na het lezen van jullie gebrabbel

goed bezig om dit forum een lekkere reputatie te geven! Vooral zo door gaan heh. Iedereen is ook zo lekker aardig en gezellig... ik snap meteen waarom bijna iedereen is vertrokken van dit forum, ik kap er ook maar mee. Echt geen niveau hier...

de groeten

Dit is een bodybuilding forum, 'te breed' zijn bestaat hier niet. Daarnaast ben je met maat XL zeker niet 'te breed'.
De oplossing is logisch; minder schouders trainen en minder eten dan worden je schouders vanzelf weer kleiner. Succes.

Wat een humor weer, maat xl dan ben je gewoon nog een average joe. Dan nog eens gaan janken als mensen er een opmerking overmaken, GTFO pls.

Pics or it didn't happen.

post is een foto

Off-topic
waarom worden er opeens allemaal topics aangemaakt van. Te dikken benen, te dikke kuiten help ik word te breed. Dit is toch een bb forum??

28kr71y.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Fotooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!

post is een foto

Off-topic
waarom worden er opeens allemaal topics aangemaakt van. Te dikken benen, te dikke kuiten help ik word te breed. Dit is toch een bb forum??

+1

Als je schouders te groot lijken, loopt de rest van je lichaam waarschijnlijk achter. Doe daar dan wat aan!

Pics or gtfo. Geen grapje trouwens. Je topic is echt waardeloos zonder een foto.

De kans is vrij groot dat je gewoon erg veel rugvet hebt. ik heb nog nooit een naturel met veel definitie in de rug gezien waarvan ik vond dat uit 'te breed' was.

Terug
Naar boven