XXL Nutrition

Te hoge cijfers voor allochtone scholier

omdat de Antillianen het zat waren om als slaaf te worden gebruikt, heeft NL een nieuwe put aangeboord met slaafse werknemers...............uit Turkije en Marokko!
:D

Maar die slaven werden wel betaald.. in tegenstelling tot jullie andere slaven.. sterker nog.. ze heetten ooit gastarbeiders... maarja.. nu zijn de rollen we omgedraaid.. de 2e generatie Turk is of supermarkteigenaar of shoarmazaak eigenaar of iets in die richting.. 3e generatie, ik dus.. zijn in opleiding .. en komen nog hoger op de lader te staan.. dus dat slavernij.. joh.. dr werken meer Nederlanders in de productie tegenwoordig en dat is zo een naar woord .. ik ga het niet tegen je gebruiken..

Maar die slaven werden wel betaald.. in tegenstelling tot jullie andere slaven.. sterker nog.. ze heetten ooit gastarbeiders... maarja.. nu zijn de rollen we omgedraaid.. de 2e generatie Turk is of supermarkteigenaar of shoarmazaak eigenaar of iets in die richting.. 3e generatie, ik dus.. zijn in opleiding .. en komen nog hoger op de lader te staan.. dus dat slavernij.. joh.. dr werken meer Nederlanders in de productie tegenwoordig en dat is zo een naar woord .. ik ga het niet tegen je gebruiken..

je mag alles tegen me zeggen hoor, zolang je maar niet gaat vloeken!

hoeveel % van de alloctonen heeft de afgelopen 20 jaar een uitkering genoten, ipv ervoor te werken..............in tegenstelling tot autochtone NL?
:p

je mag alles tegen me zeggen hoor, zolang je maar niet gaat vloeken!

hoeveel % van de alloctonen heeft de afgelopen 20 jaar een uitkering genoten, ipv ervoor te werken..............in tegenstelling tot autochtone NL?
:p

Tsja dat zegt iedereen weet je dat.. met die ww uitkering.. de gemiddelde allochtoon:

- neemt regelmatig wat mee zonder te betalen, voornamelijk fietsen, auto's, autoaudio etc.
- werkt absoluut niet
- geniet een ww uitkering in combinatie met alle subsidie die mogelijk is voor hem, (ook subsidie dat NIET mogelijk is, maar mogelijk wordt gemaakt voor hem)
- kan totaal geen Nederlands
- heeft een strafblad

Maar als ik om me heen kijk, is het alles behalve bovenstaande eigenlijk.. iedereen die ik ken werkt gewoon netjes.. en ik denk dat ik meer met Turken omga als Turk zijnde, als menig forumlid hier.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
- kan totaal geen Nederlands

Maar als ik om me heen kijk, het is allesbehalve bovenstaande eigenlijk.. iedereen die ik ken werkt gewoon netjes.. en ik denk dat ik meer met Turken omga als Turk zijnde, als menig forumlid hier.
Epic self ownage :roflol:

blijkt Bascross nou een Turk te zijn?

Ik zit nog op school ouwe, dat jij 20 bent en al niet meer op school zit verheldert wel het een en ander voor me ;)

Btw. wat is het volgens jou dan.. als je wilt zeggen dat jij geen Nederlands kunt..

en kom niet met een lulzin als: ik beheers de Nederlandse taal niet zo goed ofzo..

gewoon kort.. ik kan geen Nederlands.. of je zegt ik spreek geen nederlands

Hoe hoog schat je de kans in dat de pvv ooit aan de macht komt? (serieuze vraag).

Niet zo heel groot, als het niet volgens de regels ingevoerd kan worden dat de islam gestopt moet worden hoop ik dat het op een andere manier gebeurd, die manier maakt niet uit als het maar gebeurd.Dat rechts aan de macht komt is wel groot als het zo doorgaat.

Niet zo heel groot, als het niet volgens de regels ingevoerd kan worden dat de islam gestopt moet worden hoop ik dat het op een andere manier gebeurd, die manier maakt niet uit als het maar gebeurd.Dat rechts aan de macht komt is wel groot als het zo doorgaat.

Ik begin me serieus af te vragen wat er aan de Islam jou prikkelt.. Wat voor schade lijdt jij ervan als mensen de islam willen praktiseren?

Huh, weer een foute bewering?

Houdt het ooit nog op?:eek:

hou je mond kleintje.. je bent gewoon een 13 jarig hartstikke blond Nederlands jochie.. je geeft in een van je eigen posts aan dat je 13 bent.. en je e-mail adres verraad je 4 kant dubbel.. Je bent geen Turk..

Ik begin me serieus af te vragen wat er aan de Islam jou prikkelt.. Wat voor schade lijdt jij ervan als mensen de islam willen praktiseren?

Ik en duizenden andere mensen willen niet in een buurt wonen vol met turken en marokanen, moskeen en islamitische scholen.Dit is niet wat bij nederland past en de enorme problemen die hierbij komen kijken.De islam is teveel in nederland.Dit is heel simpel gezegd maar wel waar.

Nederland is nog geen islamitisch land met islamitische regels.
Het gaat er niet om wat de schade bij mij is, ik denk ook nog aan andere mensen die dagelijks schade hebben.

Terug
Naar boven