MuscleMeat

Te hoge cijfers voor allochtone scholier

Ik en duizenden andere mensen willen niet in een buurt wonen vol met turken en marokanen, moskeen en islamitische scholen.Dit is niet wat bij nederland past en de enorme problemen die hierbij komen kijken.De islam is teveel in nederland.Dit is heel simpel gezegd maar wel waar.

Nederland is nog geen islamitisch land met islamitische regels.
Het gaat er niet om wat de schade bij mij is, ik denk ook nog aan andere mensen die dagelijks schade hebben.

Nou sommeer dr eens wat.. wat voor schade leid jij? je haalt mensen uit een ander cultuur je land in.. wat verwacht je dan.. integratie.. heb je dat? jaa je hebt integratie.. over een 30 jaar bestaat alleen het 2de generatie immigranten nog welke nog beter Nederlands praten als hun eigen vadertaal.. een paar jaar later praat men alleen nog maar Nederlands.. Wat is dan het schade?

Ik kan me er, nu je het zo stelt, iets bij voorstellen dat als je in een probleemwijk in Utrecht ofzo woont het je inderdaad stoort dat er zoveel associale Marokkanen en of Turken om je heen zijn. Ik ben geboren en getogen in Eindhoven en ik zie hier niemand last hebben van allochtonen.. en je hebt er hier heel wat.. Misschien moet je een keer hier komen kijken zodat je de definitie van "een gezonde multiculturele samenleving" begrijpt.

Hier zero problemen tussen allochtoon en autochtoon. Ik geef je in een ding wel gelijk.. Een hele marokkanenbuurt of een Turkenbuurt is geen pretje.. maar wie drijft ze dan allemaal in een buurtje.. waarom heet het een achterstandswijk en zijn daar juist de huizen het goedkoopst.. tsja .. dat is niet de schuld van die mensen..

Ik en duizenden andere mensen willen niet in een buurt wonen vol met turken en marokanen, moskeen en islamitische scholen.Dit is niet wat bij nederland past en de enorme problemen die hierbij komen kijken.De islam is teveel in nederland.Dit is heel simpel gezegd maar wel waar.

Nederland is nog geen islamitisch land met islamitische regels.
Het gaat er niet om wat de schade bij mij is, ik denk ook nog aan andere mensen die dagelijks schade hebben.

Uit wat voor streek kom jij anyway?

btw, ik val in herhaling.. maar Turkije is een seculiere staat he.. dus kerk en staat zijn gescheiden.. of in ons geval moskee en staat.. wat hier gedoogd wordt, op school met een hoofddoek bijv. kun je in Turkije niet maken.. Turkije heeft de islamtische land imago onterecht momenteel..

Tsja dat zegt iedereen weet je dat.. met die ww uitkering.. de gemiddelde allochtoon:

- neemt regelmatig wat mee zonder te betalen, voornamelijk fietsen, auto's, autoaudio etc.
- werkt absoluut niet
- geniet een ww uitkering in combinatie met alle subsidie die mogelijk is voor hem, (ook subsidie dat NIET mogelijk is, maar mogelijk wordt gemaakt voor hem)
- kan totaal geen Nederlands
- heeft een strafblad

Maar als ik om me heen kijk, is het alles behalve bovenstaande eigenlijk.. iedereen die ik ken werkt gewoon netjes.. en ik denk dat ik meer met Turken omga als Turk zijnde, als menig forumlid hier.

je Nederlands kan idd een stuk beter; dat behoort die te zijn( zoals je in de zin daarboven wel weer goed schrijft!), en kan behoort kent te zijn.

;)

ik betwist het discriminatie-gehalte hier niet, want ook Antillianen moeten eronder lijden..........
:D

:roflol: Wat een topic...ik kom net binnenvallen...

Dit is echt een zinloze discussie. Ik heb wel een hoop geleerd intussen: :thumb:

- 'Kan' kan vervangen worden door 'kent' in alle zinsverbanden.
- Het is niet de schuld van de allochtonen zelf in de achterstandswijken, dat ze daar wonen.
- Turkije heeft eigenlijk bij nader inzien best wel een goede voetbalploeg.
- Anderlecht ligt niet in Turkije, maar in Belgie.
- Bascross is een blonde Turk van 13.

:roflol: Wat een topic...ik kom net binnenvallen...

Dit is echt een zinloze discussie. Ik heb wel een hoop geleerd intussen: :thumb:

- 'Kan' kan vervangen worden door 'kent' in alle zinsverbanden.
- Het is niet de schuld van de allochtonen zelf in de achterstandswijken, dat ze daar wonen.
- Turkije heeft eigenlijk bij nader inzien best wel een goede voetbalploeg.
- Anderlecht ligt niet in Turkije, maar in Belgie.
- Bascross is een blonde Turk van 13.
-gayarade kan niet spellen

hahahaha
:roflol::roflol:

nou dat je je in ieder geval niet meer voordoet als Turkse, en je toegeeft dat je 13 bent :P

Een oud schoolvriendje van mij was ook een Turk, maar wel een goede Turk. Hij haatte Turken, en z'n vader ook. En dat terwijl ze beide Kaplan heette. :D

Onmogelijk Zeep!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Terug
Naar boven