Fitness Seller

Te hoge cijfers voor allochtone scholier

Dat krijg je met die linkse leraren. (+ linkse rechters, linkse politie, linkse politici, linkse journalisten etc). Het is 1 groot links complot.

Positieve discriminatie van allochtonen is idd voor lange tijd een politieke en maatschappelijke trend geweest om toch maar niet als rechts aanschouwd te kunnen worden. Dat dit soort anti-bewegingen een vrij pervasieve invloed heeft gehad op onze samenleving kan je imo moeilijk ontkennen. Op dit ogenblik zit de multiculturele samenleving in een identiteitscrisis en is het "hot" om dergelijke sluimerende zaken naar boven te brengen. Dit wil uiteraard niet zeggen dat er niks van waar is natuurlijk.

Onmogelijk Zeep!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja ik vraag het me gewoon af. Ik werk, ik ga naar school, ik kan goed opschieten met de politie, ik maak het buurthuis schoon, ik zing in de kerk... wat verlangt men allemaal niet van allochtonen hier???:D

Ik snap de xenofobie ook niet zo, of als je het zo wilt noemen; de angst voor de Islam.

We leven met zo'n 16,5 miljoen mensen in dit land waarvan er ik dacht (geen zin om te googelen) 1,7 van alloctone afkomst zijn. Naarmate de generaties verstrijken groeit de verwesterlijking onder die allochtonen, ook bij de Islamieten. Je ziet het zelfs terug in de geboortegegevens, Islamitische gezinnen worden ook steeds kleiner. De verhouding tussen de grote van autochtone bevolking en de allochtone bevolking staat als gevolg hiervan in combinatie met een stricter toelatingsbeleid. Deze verhouding kan weliswaar weer veranderen doordat we in de nabije toekomst een enorm tekort aan arbeidskrachten hebben maar ik vermoed dat dit een probleem is die vooral leden van de E.U. zal aangaan en onderling zullen oplossen naast de verruiming van de pensioensgerechtigde leeftijd.

Dat een deel van de bevolking van Islamitische origine is, is een feit. Dat deze mensen dan recht hebben op hun moskeeen en zaken die daarbij komen kijken is wat mij betreft ook geen probleem. Daar kan je over twisten, maar ik geloof in zoveel mogelijk individuele vrijheid tot een bepaalde hoogte. Maar het hele idee dat deze bevolkingsgroep een bedreiging op de lange termijn kan vormen geeft alleen maar aan dat je geen flauw benul hebt van de werkelijke situatie. Gezien de eerder aangegeven demografische gegevens is het simpelweg onmogelijk dat de autochtonen hinder zullen ondervinden in hun culturele ontwikkeling op de lange termijn, veel waarschijnlijker is dat die 'vreemdelingen' samen met ons oplossen in moderne burgers van de toekomstige Europese natie, die wellicht een vleugje Islamitisme met zich mee zal dragen alhoewel je goed zal moeten zoeken..

Laatst bewerkt:
Uit wat voor streek kom jij anyway?

btw, ik val in herhaling.. maar Turkije is een seculiere staat he.. dus kerk en staat zijn gescheiden.. of in ons geval moskee en staat.. wat hier gedoogd wordt, op school met een hoofddoek bijv. kun je in Turkije niet maken.. Turkije heeft de islamtische land imago onterecht momenteel..

Helaas komen ze met het plan van een 'islamitische' universiteit... (las ik in de krant, wellicht weten de 'insiders' er meer van)

Maar anyway: religie en fatsoenlijke educatie zijn wat mij betreft maar moeilijk goed te combineren. Of het voegt niets toe, of het doet afbreuk.

en ontopic maar weer

Klaaswitz, zolang de politici een laks immigratiebeleid blijven voeren zoals nu het geval is lijkt het mij dat we voorlopig nog wél een sterke toename zullen zien van de islam in Europa. Van een vermindering van grote gezinnen lijkt ook nog niet echt sprake bij de allochtone bevolking, ik zou zeggen integendeel als ik zo rondkijk op straat. Vormt de islam een gevaar voor onze beschaving/samenleving? Nee natuurlijk niet, hoewel het die beschaving/samenleving zeker geen enkele bijdrage levert wat mij betreft. Gaan we echter nog veel maatschappelijke problemen ondervinden als gevolg van het importeren van de islam in Europa? Jazeker, daar hoef je niet aan te twijfelen. Zolang linkse politici andere culturen en religies als 'diversiteit' zien in plaats van rationeel na te denken over de echte waarde, zullen we problemen blijven ondervinden.

Oh, dus omdat ik een Turkse vlag als avatar heb, beweer ik dat ik een Turk ben? ''Oke'':D

Ik ging op wat Boka Bako ofzoiets over je zei.. dat je een Turk bleek.. weet je wat.. reageer alsjeblieft niet meer op mijn posts zodat ik ook niet op de jouwe hoef te reageren.. Ik lijk wel een basisschool leraar die je nog alles moet leren..

Klaaswitz, zolang de politici een laks immigratiebeleid blijven voeren zoals nu het geval is lijkt het mij dat we voorlopig nog wél een sterke toename zullen zien van de islam in Europa. Van een vermindering van grote gezinnen lijkt ook nog niet echt sprake bij de allochtone bevolking, ik zou zeggen integendeel als ik zo rondkijk op straat. Vormt de islam een gevaar voor onze beschaving/samenleving? Nee natuurlijk niet, hoewel het die beschaving/samenleving zeker geen enkele bijdrage levert wat mij betreft. Gaan we echter nog veel maatschappelijke problemen ondervinden als gevolg van het importeren van de islam in Europa? Jazeker, daar hoef je niet aan te twijfelen. Zolang linkse politici andere culturen en religies als 'diversiteit' zien in plaats van rationeel na te denken over de echte waarde, zullen we problemen blijven ondervinden.

In Nederland neemt de immigratie af en wat betreft grote gezinnen zijn momenteel de christenen de veelneukers terwijl de allochtonen steeds kleinere gezinnen krijgen.

Religie importeren is overigens altijd k*t maar gelukkig neemt het aantal seculieren harder toe dan het aantal radicalen. Alleen jammer dat dan weer onder de autochtone bevolking de puriteinen in opmars lijken te zijn.

Ik geef je gelijk.. op één puntje na.. Het is voor de buitenlander nu vrijwel onmogelijk om tot Nederland toe te treden.. Nederland hanteert een ontmoediginsbeleid, stelt meerdere examens verplicht waaronder taalexamens waar BURGERS UIT NEDERLAND ZELF ZELFS MOEITE MEE HEBBEN en als je dit allemaal kunt, dan kun je een aanvraag doen tot naturalisatie.. maar deze wordt natuurlijk afgewezen als je geen geldige reden hebt.. en dit is nog maar wat ik ervan af weet..

Een vriend van me wilde trouwen met een Turks meisje uit Turkije.. Hij heeft een eigen winkel gekocht zodat hij zelf zijn eigen loon kon betalen ivm de looneis van 1400 euro nette (ongeveer) en de vriendin heeft allerlei cursussen gedaan en examens deels behaald.. maar het zat er niet in.. Ze hebben echt alles geprobeerd .. maandenlang.. zowel in Turkije als in Nederland een advocaat in de arm genomen.. helemaal NIKS.. Dus wat betreft het toelatingsbeleid momenteel zit Nederland wel goed..

Je komt er momenteel echt niet in .. laat ik dat zo stellen

Ik geef je gelijk.. op één puntje na.. Het is voor de buitenlander nu vrijwel onmogelijk om tot Nederland toe te treden.. Nederland hanteert een ontmoediginsbeleid, stelt meerdere examens verplicht waaronder taalexamens waar BURGERS UIT NEDERLAND ZELF ZELFS MOEITE MEE HEBBEN en als je dit allemaal kunt, dan kun je een aanvraag doen tot naturalisatie.. maar deze wordt natuurlijk afgewezen als je geen geldige reden hebt.. en dit is nog maar wat ik ervan af weet..

Een vriend van me wilde trouwen met een Turks meisje uit Turkije.. Hij heeft een eigen winkel gekocht zodat hij zelf zijn eigen loon kon betalen ivm de looneis van 1400 euro nette (ongeveer) en de vriendin heeft allerlei cursussen gedaan en examens deels behaald.. maar het zat er niet in.. Ze hebben echt alles geprobeerd .. maandenlang.. zowel in Turkije als in Nederland een advocaat in de arm genomen.. helemaal NIKS.. Dus wat betreft het toelatingsbeleid momenteel zit Nederland wel goed..

Sorry maar dat is dus onzin. De eis is staatcoïtusamen NT2 en dat is toch zeker wel haalbaar binnen 5 jaar.

Qua toelating is er inderdaad een strenge looneis en die is niet meer dan terecht. Maar verder is het inburgeringcoïtusamen een eitje, ook al is het laatst iets verzwaard. Maar iedereen die ik ken die dat examen heeft afgelegd heeft het ook gehaald.

Je komt er momenteel echt niet in .. laat ik dat zo stellen
In Nederland is het inderdaad al sterk verbeterd, maar in België is het nog zo lek als een zeef.

Sorry maar dat is dus onzin. De eis is staatcoïtusamen NT2 en dat is toch zeker wel haalbaar binnen 5 jaar.

Qua toelating is er inderdaad een strenge looneis en die is niet meer dan terecht. Maar verder is het inburgeringcoïtusamen een eitje, ook al is het laatst iets verzwaard. Maar iedereen die ik ken die dat examen heeft afgelegd heeft het ook gehaald.

Het inburgeringcoïtusamen is DUS geen eitje :S.. Integendeel.. niemand waarvan ik weet dat die dat examen heeft afgelegd heeft het gehaald.. btw.. Ik meen dat alleen de taalexamen al uit 3 delen bestaat, laat staan de overige examens waar je ook nog voldoende resultaat voor moet boeken..

En hoe kom je eigenlijk bij vijf jaar.. weet je HOE MOEILIJK het is om een machtiging voorlopig verblijf te verkrijgen?? je zult eerst examen moeten afleggen bij de ambassade alvorens je Nederland uberhaupt in mag.. laat staan dat je 5 jaar de tijd hebt om de taal te leren.

Het inburgeringcoïtusamen is DUS geen eitje :S.. Integendeel.. niemand waarvan ik weet dat die dat examen heeft afgelegd heeft het gehaald.. btw.. Ik meen dat alleen de taalexamen al uit 3 delen bestaat, laat staan de overige examens waar je ook nog voldoende resultaat voor moet boeken..

En hoe kom je eigenlijk bij vijf jaar.. weet je HOE MOEILIJK het is om een machtiging voorlopig verblijf te verkrijgen?? je zult eerst examen moeten afleggen bij de ambassade alvorens je Nederland uberhaupt in mag.. laat staan dat je 5 jaar de tijd hebt om de taal te leren.

Valt mee vriend, ik ken ook mensen die iets vergelijkbaars meegemaakt hebben.Niet uit turkije trouwens:).
Maar als je een redelijke opleiding hebt is je starterssalaris al makkelijk hoger dan die 1400.Natuurlijk is het niet zo makkelijk als 10 jaar geleden, maar het als je het heel graag wilt zijn er genoeg mogelijkheden.

zoozoo allochtonen i swel een HOT item de laatste tijd seg
dit is al een van de velen dat speciefiek over allochtonen gaat
grappigge topic trouwens:roflol:

Valt mee vriend, ik ken ook mensen die iets vergelijkbaars meegemaakt hebben.Niet uit turkije trouwens:).
Maar als je een redelijke opleiding hebt is je starterssalaris al makkelijk hoger dan die 1400.Natuurlijk is het niet zo makkelijk als 10 jaar geleden, maar het als je het heel graag wilt zijn er genoeg mogelijkheden.

Nee, echt niet.. :D je moest ns weten.. Die kennis is nu 3 jaar bezig.. en hij heeft echt alle middelen ingezet.. en als het een béétje makkelijk zou zijn, zou hij het nu inmiddels wel voor elkaar gekregen hebben..

Who cares, ze worden toch niet aangenomen als ze ali heten!
t is jammer dat mensen worden beoordeeld op hun naam en niet op hun capaciteiten
Bullshit, uit onderzoek is gebleken onlangs dat het geen hol uitmaakt al solliciteren allochtonen anoniem onder een Nederlandse naam.
Fijne avatar heb je, maar je was geen racist toch? :roflol:
Wat stond er op die avatar dan?
Zoals Cirkel geen nazi cq hitleraanhanger is, nee. :roflol:
Nooit beweerd geen voorstander te zijn van het gedachtengoed van A.Hitler, al zul jij geen enkel benul hebben over wat dat gedachtengoed inhoudt. Het enige dat ik beweerd heb is dat ik geen revisionist ben.
De hele wereld is links en het kleine groepje dat rechts is zal er voor zorgen dat we gered worden van de ondergang? :D
Mag ik je aan een periode herinneren ongeveer 70 jaar geleden?
Slaat toch nergens op ?

Zet osama bin laden erop en je krijgt karma van alle linkse mods.
Buiten EricR in zijn periode ben ik nog geen links mod tegen gekomen op dit forum.
En rechts is er natuurlijk puur voor het volk? De arbeiders :roflol:

Face it, alle politici naaien Jan Modaal. Daar valt het meeste halen. Maakt dan weinig uit of het van rechts of links komt, genaaid wordt je toch.
Rechts komt meer op voor de mensen, dat is duidelijk en kun je niet onderuit.
Onzin, VVD, PVV en TON komen op voor de belangen van enkelen die al een boven mondaal onkomen hebben en laten de arbeider stikken.
Cultuur verschillen met oostblok landen zijn niet zo heel groot.
Wat niet wil zeggen dat ik mijn land overspoeld wil zien met Polen die er voor zorgen dat de gezinssituatie van mijn landgenoten onderdrukt wordt.
Ik begin me serieus af te vragen wat er aan de Islam jou prikkelt.. Wat voor schade lijdt jij ervan als mensen de islam willen praktiseren?
Islam is niets mis mee ik ken genoeg bekeerde Nederlanders. Probleem zit hem in de immigranten die er andere normen en waarden aan over houden en een andere cultuur proberen te introduceren.
Heb je die taakstaf nu nog steeds niet afgerond...
:roflol:

Maar wat gaan we hieraan doen? Wat is de oorzaak hiervan? En wat moeten we hier nu mee?

Bullshit, uit onderzoek is gebleken onlangs dat het geen hol uitmaakt al solliciteren allochtonen anoniem onder een Nederlandse naam.

uit onderzoek.. ik vraag me af wie dat onderzoek heeft gepleegd en of je wel kunt bewijzen wat je simpel afwijst met "bullshit"..

ik kan je uit eigen mening vertellen dat je als allochtone sollicitant schriftelijk nergens komt.. Ik heb zelfs meegemaakt dat ik voor een stage een advocatenkantoor schriftelijk heb bericht, en deze aangaven geen gebruik te willen maken van mijn diensten. Echter vonden ze het aanbod van Jantje de klasgenoot met exact eenzelfde CV wel aantrekkelijk genoeg om hem uit te nodigen..

Er zijn dr talloze krantenartikelen over .. En vrijwel iedere allochtoon kan je vertellen dat hij ongeacht hoe goed zijn cv is en ook al is hij of zij bereid een bewijs van goed gedrag mee te leveren, de grootste moeite heeft uitgenodigd te worden voor een sollicitatiegesprek..

Ik heb stage gelopen bij een uitzendbureau in Helmond. Er belden regelmatig mensen op die dan zeiden dat ze per se 6 NEDERLANDSE uitzendkrachten wilden..

Zelfs de burgemeester Ahmet Aboutaleb heeft destijds een onderzoek verricht waarin naar voren kwam dat de allochtoon niet eens half zo veel kans maakt op een baan als de autochtoon..

"Een onderzoek van islamitische jongerensite Elqalem.nl naar discriminatie op de arbeidsmarkt, heeft uitgewezen dat allochtone sollicitanten vrijwel kansloos zijn. Tijdens een proef met honderdvijftig fictieve sollicitaties bij vooral bedrijven in de Randstad, kregen 51 van de 75 autochtone sollicitanten (68%) de baan aangeboden. Van de 75 allochtone sollicitanten kregen slechts twee (2,7%) de functie, waarbij 1 persoon te maken had met een islamitische personeelsfunctionaris voor wie het geen probleem was dat de sollicitante een hoofddoek draagt. "

Terug
Naar boven